Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2080
Anonym bruker
"Bekymret Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I går drakk jeg en moderat mengde alkohol, sniffet 1g cola og 2 gram amfetamin. Spiste også to valium og tre bikkjebein. Jeg har aldri prøvd heroin før, og så omtåket som jeg var bestemte jeg meg for å prøve. Først røyket vi, men merket egentlig ikke noe annet enn at jeg ble litt kvalm. Det var en fyr som lagde en smell til meg som jeg satt, og jeg greide nesten ikke prate eller holde meg på bena etterpå. Jeg sniffa også i meg noe subutex. Men har i ettertid vært ganske kvalm, våknet i dag og spyr brutalt av bare et glass vann. Er det heroinen: subutexen sin skyld jeg spyr så fælt idag?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørsmålet er hvorfor du fortsatt har et hode som kan gjøre vondt.

Ring noen du kan stole på umiddelbart og forklar situasjonen.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mente mage da.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kvalme er normalt med opiater, det som er unormalt er å overleve etter å ha inntatt slike mengder.

Hvordan har du det ellers for tiden?
Anonym bruker
"Bekymret Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har noe dobbeltsyn og dårlig hukommelse og evne til å tenke. Men ellers føler jeg meg helt fin (foruten den intense kvalmen da).
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er nok hele komboen så gjør du spyr. Rart du overlevde
Det er umulig å si hvilken ingrediens i denne cocktailen som får deg til å spy i dag, og som anonym over her sier, får du vel være glad du fortsatt har en mage å ha vondt i.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres for dumt ut til å være sant..Alkohol,1g cola,2g amfetamin,2 valium,3 bikkjebein,1 smell med heroin og sniffa subutex!Jeg tipper det er alkoholen som gjør at du er kvalm,sikkert bare fyllesjuk..
Har jeg skulle gjetta, vil jeg si subutex kan være synderen her. Den varer veldig lenge, og får du for mye kan du ha over ett døgn med spying
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig positivt at du fortsatt er i stand til å skrive her TS. Mener det seriøst, ring noen du stoler på, gjerne en strait venn eller kvalifisert helsepersonell, og snakk om det du har opplevd!
Anonym bruker
"Bekymret Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg føler meg bedre nå. Jeg skjeler så ser dobbelt men kan lukke ene øyet så seg ser. Driver og sovner hele tiden enda i noen minutter av gangen men var fått i meg en nuddel skål. Subutexen var nok den som fucka meg verst, var 8 mg.
Sist endret av Relevant; 6. mai 2021 kl. 14:03.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Hvis du tar heroin først og så subutex så er heroinen bortkastet først og fremst. Og hvis du ikke er vant til opiater og sniffa en hel 8mg subutex så vil du bli jævlig dårlig ja. Det er altfor mye. Ikke smart. Tenk deg om neste gang du skal blande masse dritt
Anonym bruker
"Bekymret Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men var jeg altså i livsfare? Trudde ikke de folka ville risikere å ta livet av meg. Heroin og opiater er kjedelig rus og, er som å gå rundt i halvdrømme og plutselig bli kvalm og spy.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye med den komboen der som kunne fått fatale følger. Flaks at du enda puster. Alkohol+opiater alene kan føre til respirasjonssvikt.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trudde ikke de folka ville risikere å ta livet av meg.
Vis hele sitatet...
Du er selv ansvarlig for eget liv.
Sykeste coctailen jeg har hørt om, høres nesten ut som et selvmordsforsøk. Fint at det gikk bra med deg
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men var jeg altså i livsfare? Trudde ikke de folka ville risikere å ta livet av meg.
Vis hele sitatet...
Ja.

Det høres faktisk ut som du selv ville risikere å ta livet av deg.
Anonym bruker
"Bekymret Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da fikk jeg en wakeup call nå. Hadde sovna eller passa ut rett etter subben mena jeg var skitings og på benzo og hero, så skjønner jo at det er ganske ille. Men føler meg uggen, kan jeg ha stoppet og puste men overlevd men fått skader?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da fikk jeg en wakeup call nå. Hadde sovna eller passa ut rett etter subben mena jeg var skitings og på benzo og hero, så skjønner jo at det er ganske ille. Men føler meg uggen, kan jeg ha stoppet og puste men overlevd men fått skader?
Vis hele sitatet...
Opiater påvirker pustesentret (som er i den forlengede marg) i hjernen, ja. Når jeg gikk på sanitetskurs, så ble vi opplært til, at morfin er standard smertebehandling ved krigsskader. Men hvis det var noe med lungene, som senket din pusteevne, så var morfin forbudt å bruke.

Normale opiatdoser hemmer åndedrettet litt, men vi har normalt litt å gå på også. Om du har gått over den streken eller ei, vet ikke jeg. Men helt umulig er det ikke. Da er det nødvendig å konstant måle oksygenmetningen i blodet ditt, noe ingen har gjort.

Men la meg si det slik: Normal oksygenmetning i blodet er 95–nesten 100 %. Er du under 95 %, så vil helsepersonell normalt gi deg ekstra oksygen. Synker den ned til 90 % og lavere, så begynner det å bli kritisk å få inn mere oksygen. Dette har vi sett mye nå, når det gjelder alvorlig COVID19. De som har hatt en alvorlig sykdom, har også hatt, og delvis har enda, pusteproblemer. Det viser seg at følgene av dette, er et gjennomsnittelig IQ tap på 8,5 poeng. Dette er fordi hjerneceller dør av oksygenmangel. IQ-tap er heller ikke helt utenkelig i ditt tilfelle. Men jeg har ikke sett IQ-målinger på deg før eller etter, så det er mest spekulasjoner.

Men om du hemmer pusten nok, så er det mange ganger sett varige hjerneskader, ja. Noen blir også grønnsak for resten av livet, hvis de kan reddes. En del av overdoser dør bare. Det er faktisk flere alvorlige giftstoffer du har leflet med.
Anonym bruker
"Bekymret Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg regner med at jeg ville fått drøyere ettervirkninger hvis jeg faktisk ble kvalt alvorlig i natt. Det ser ut til å ha gått bra. Men en ting har jeg lært: jeg skal aldri lengre være uforsiktig med opiater. Håper også at noen andre kan ta lærdom av min dumskap.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva faen? Dette er jo helt tilbakestående. Du er selvfølgelig ansvarlig for deg selv, men hold deg langt unna folk som setter skudd på skam rusa folk. Dette høres jo ut som folk som hater deg. Var alt dette din egen idè eller har folk "pranket" deg?

Håper du forstår at dette var en ekstremt dårlig idè og når freakforum reagerer med sjokk så skjønner du at dette var en dårlig plan.

Ta vare på deg selv og vær med venner som faktisk vil det beste for deg og heller stopper deg enn å pushe mer dop.