Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1129
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter på en del syre, tok en lapp igår (01:20) og lurer på om det da er innafor å ta en til nå-ish?
Waste du trenger 3 ganger så mye ca nå for samme effekt nivå. Er best å ta én dose med syre bare ikke flere utover kvelden, fordi man setter liksom takhøyden med første dose.
Tommelfingerregelen er 2 uker mellom hver trip.
Toleranse og waste er en ting, men rimelig brutale psykologiske saker kan komme til overflaten hvis man leker den leken med å ture så ofte og mye som man orker. Vent aller helst ihvertfall en måned imellom hver tur. Risiko for hppd øker også, og med det kommer depersonalisering og ubehagelige tanker.
New generation
colakork's Avatar
Hvis jeg sover av den første trippen så pleier jeg å få effekt hvis jeg tripper neste dag og.

På 100uq så er det ikke så merkbar toleranse som på 200uq.
Altså jeg tripper like mye på 100uq dagen etter mens 200uq ikke blir det samme.

Det er din kropp. Ta å bli kjent med den, test ut
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil si det holder med toppen 2-3 ganger i året. Gjør man tripping til en vane eller mønster kan det fort ødelegge heller enn å reparere psyken.
Helt enig med de over at man det beste er noen få ganger i året. Tripper selv på sopp eller syre kanskje maks 4 ganger i året, nå er det et år siden. Noe av det beste med en tropp er jo at man føler seg bedre i uker til måneder etterpå
Du får så lite effekt av 1 lapp nå at det er ikke vits. Du må ta ganske mye for å få noe effekt nå, og det kan gå veldig galt, veldig fort.

Etter 1 uke vil du få effekt av 1 lapp, men den vil fortsatt være dårligere enn hvis du venter lenger. 2 uker, så får du tilnærmet full effekt.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
To uker har man fortsatt dobbelt toleranse pleier miljøet å si
"Using LSD two days in a row is likely to lead to a diminished experience the second day, though spaced 3 or more days apart, this effect is very small, and after 7 days, tolerance is nearly non-existent."

https://erowid.org/chemicals/lsd/lsd_basics.shtml


Her er en veldig fin graf du kan se på for å vite hvor mye man burde ta. Y-aksen representerer i prosent hvor stor dose man må ta for samme effekt. Som du kan se så estimeres det at man er på null igjen etter to uker pause.

Vil som de andre her anbefale å vente lengre mellom hver trip, hvis du har et så stor behov for å trippe igjen så anbefaler jeg å ta en heftigere dose neste gang.
Sist endret av Jorg; 15. april 2021 kl. 22:56.