Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2092
Hei! Fikk 3stk Russiske Phenazepam 2,5mg (uåpnet fra brett)

Har noen erfaringer med dette? Hvilke rus gir det, dosering for å unngå "blackout", minimum dose og evnt maksimum dose.

Har lest grundig om det, men halvparten er skrekkhistorier og andre halvpart beskriver en utrolig rus. Så tenkte her kan jeg få svar av noen med faktiske erfaringer. Setter pris på alle svar

Mvh
Min erfaring er total blackout og diverse helvete som følge av det, inkl rettsak og straff. Det er alt for sterkt og har alt for lang halveringstid.

Tar også lang tid før det kicker (6 timer ellerno) så det er fort at man tar mer fordi ingenting skjer.

Mitt råd er å styre unna.
Trådstarter
22 2
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Min erfaring er total blackout og diverse helvete som følge av det, inkl rettsak og straff. Det er alt for sterkt og har alt for lang halveringstid.

Tar også lang tid før det kicker (6 timer ellerno) så det er fort at man tar mer fordi ingenting skjer.

Mitt råd er å styre unna.
Vis hele sitatet...

Så en 2,5mg burde ikke tas? Tar ikke mer enn det selvsagt. Har stor toleranse til norske standard benzoer. Hørt du må i høyere dose for å risikere blackout. Noe svar til dette?

Mvh
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Min erfaring er total blackout og diverse helvete som følge av det, inkl rettsak og straff. Det er alt for sterkt og har alt for lang halveringstid.

Tar også lang tid før det kicker (6 timer ellerno) så det er fort at man tar mer fordi ingenting skjer.

Mitt råd er å styre unna.
Vis hele sitatet...
Det stemmer ikke. De "kicker" fort, oppnår peak plasma konsentrasjon etter 1-2 timer. Halveringstiden er 6-18 timer (omtrent som Xanor). Styrken er omtrent som Xanor også, kanskje bittelitt sterkere.

Hvis du har høy benzotoleranse, TS, så vil 2,5 mg være nok for å se an effekten. Kommer an på hvilke dosringer av andre benzo du er vant med.
Les på flashback forum, værste tilfellet var en som hadde smakt på en stor pose han hadde med pulver i løsvekt. Han våkna opp 6 måneder senere, å huska ingenting. Hadde flytta jeg, ikke tatt kontakt med noen.
Trådstarter
22 2
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det stemmer ikke. De "kicker" fort, oppnår peak plasma konsentrasjon etter 1-2 timer. Halveringstiden er 6-18 timer (omtrent som Xanor). Styrken er omtrent som Xanor også, kanskje bittelitt sterkere.

Hvis du har høy benzotoleranse, TS, så vil 2,5 mg være nok for å se an effekten. Kommer an på hvilke dosringer av andre benzo du er vant med.
Vis hele sitatet...
Vant til greie doser så tåler en del. Så det går fint for meg å bruke fastmedisin som paraglin forte/tramadol 50mg x2 selvom jeg har tatt 2,5mg phenazepam? Det blir ikke en dødelig cocktail det der?
R.i.p 23.04.2021
Nei, 1 går helt greit . 2 derimot er en helt annen sak.
Sist endret av Tarm; 9. mars 2021 kl. 11:26.
Trådstarter
22 2
Sitat av Tarm Vis innlegg
Nei, 1 går helt greit . 2 derimot er en helt annen sak.
Vis hele sitatet...
Takker for svar er ganske forsiktg så det blir ikke mer enn 1

Lite spørsmål- går det fint å ta fastmeds sammen med di? Bruker tramadol
R.i.p 23.04.2021
Det kan øke risikoen for cns depresjon betraktelig vis du blander benzo med opiater. Av egen tidligere erfaring går det helt fint. Men det må du nesten ta med en klupe salt ,da alle reagerer forskjellig med toleranse osv. Vile nok først ha prøvet 2.5mg phenaze aleine så du hvet ca åssen den fungerer.vis du føler deg oppegående nok kan du sikkert ta en tramadol i tilegg. Du bruker fast? Da skal det nok gå greit ,men vær forsiktig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det stemmer ikke. De "kicker" fort, oppnår peak plasma konsentrasjon etter 1-2 timer. Halveringstiden er 6-18 timer (omtrent som Xanor). Styrken er omtrent som Xanor også, kanskje bittelitt sterkere.

Hvis du har høy benzotoleranse, TS, så vil 2,5 mg være nok for å se an effekten. Kommer an på hvilke dosringer av andre benzo du er vant med.
Vis hele sitatet...
Okay, da er jeg blitt feilinformert. Fikk høre dette av helsepersonell etter jeg tok et par striper av fenazepam-pulver og kom til meg selv etter 2,5 snøvlende måneder med kofferten full av konsekvenser.

Siste jeg husker etter stripene er at det aldri kom noe særlig funk så jeg gikk og la meg.
Trådstarter
22 2
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Okay, da er jeg blitt feilinformert. Fikk høre dette av helsepersonell etter jeg tok et par striper av fenazepam-pulver og kom til meg selv etter 2,5 snøvlende måneder med kofferten full av konsekvenser.

Siste jeg husker etter stripene er at det aldri kom noe særlig funk så jeg gikk og la meg.
Vis hele sitatet...
Høres skummelt ut, di fleste "skrekkhistorier" jeg har hørt om fenazepam har vært pulver. Er 5-6 timer inn i "rusen" og er helt fin nå. Har tatt etpar tramadol og 1 paraglin forte for å levle ting ut. Ellers grei medisin
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Okay, da er jeg blitt feilinformert. Fikk høre dette av helsepersonell etter jeg tok et par striper av fenazepam-pulver og kom til meg selv etter 2,5 snøvlende måneder med kofferten full av konsekvenser.

Siste jeg husker etter stripene er at det aldri kom noe særlig funk så jeg gikk og la meg.
Vis hele sitatet...
Det blir gjerne sånn når man ikke doserer riktig. Hvis disse helsepersonell mente at fenazepam har lang halveringstid og langsom come up, så sitter de på feil kunnskap. For helsepersonell ≠ allvitende og alltid korrekt.
Hadde en venn som fikk phenazepam-pulver over grensen rundt 2010. Han dyppet gjerne en fuktet tannpirker u posen og la under tunga. Skulle få teste og jeg, luringen, insisterte på bare en liiiten liner. Skulle det være så skulle det. Idet jeg snorta vinka han "hadet" til meg. Deretter har jeg et hull på ca en uke i hukommelsen. De rundt meg sa jeg var tilstede men ikke mentalt. Walking zombie. Nifst stoff
R.i.p 23.04.2021
Uten skikkeig vekt er det gamble med pulver vis dosen er på rundt 2mg. En liten strippe kan fort være alt ifra 20 til 80mg. 1mg er ikke mer en et par korn
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Uten skikkeig vekt er det gamble med pulver vis dosen er på rundt 2mg. En liten strippe kan fort være alt ifra 20 til 80mg. 1mg er ikke mer en et par korn
Vis hele sitatet...
Sant nok! Og med så høye doser vil eliminasjon fra kroppen ta enormt lang tid - dermed får vi slike tilfeller som Nordlandskuken hvor han ikke husker flere uker.