Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  227 37725
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har jeg funnet meg flere jeg føler jeg

- om jeg ligger med noen av disse jeg møter, det er ikke og regnes for prostitusjon? Jeg merker at jeg har lyst til å ha sex med flere av disse, men samtidig så føler jeg meg ekkel av en eller annen merkelig grunn. Det er jo ikke ekkelt.

- prismessig: er 6k lite for en kveld/natt?

Og ellers sorry for å bringe tråden opp igjen! Ble litt opphetet og luguber stemning sist.
Vis hele sitatet...
Hei, gratulerer med at du har funnet noen du potensielt sett kan ha positive opplevelser med :-)

En grei regel å leve etter i denne typen forhold er at penger/gaver/reiser/opplevelser er å se på som noe som gir en lett beruselse - som to-tre glass champagne. Ikke ligg med noen som du ikke kunne se deg selv havne i seng med etter to-tre glass champagne.

Jeg gir 10-15000 i måneden for 3-4 dates + det samme i opplevelser/spa + 2-3 reiser i året til normalt 40-50000 (Asia, USA, etc før pandemien) i kostnader hver - så høres ut som du har en grei deal, men det viktigste er at du er sammen med noen du virkelig liker i alle fall med pengebrillene på :-)

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forskningen på at 9 av 10 ville slutta på dagen om de kunne er gjort i ni land og finnes her https://www.researchgate.net/publica...Nine_Countries
Vis hele sitatet...
Nylig norsk forskning på sugardating er vesentlig mer nyansert:

https://www.duo.uio.no/bitstream/han...gar-Dating.pdf

Between the Rationality of Sex Work and the
Authenticity of Romance
A critical discourse analysis of the affective practice of sugar
dating in Norway
Iselin Kristiansen

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg trenger ikke noen til å forklare meg hvorfor jeg ikke burde eller burde gjøre dette.
Jeg føler det slik at jeg har tatt et selvstendig valg hvor jeg bestemmer over egen kropp, samtidig som jeg tjener på det økonomisk. Jeg er så (unnskyld språkbruket!) drittlei av å høre hvor skadelig det er psykisk. Hvorfor skal andre menn få lov til å bestemme hva som er skadelig for kvinner? Klarer ikke kvinner å finne ut av det selv, tenker dere?
Vis hele sitatet...
Her er knallbra nylig norsk forskning på sugardating som er vesentlig mer nyansert enn det du finner i media:

https://www.duo.uio.no/bitstream/han...gar-Dating.pdf

Between the Rationality of Sex Work and the
Authenticity of Romance
A critical discourse analysis of the affective practice of sugar
dating in Norway
Iselin Kristiansen
Sist endret av eriknilsen; 26. januar 2021 kl. 23:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har jeg funnet meg flere jeg føler jeg kan stole på og som jeg har tenkt å møte. Har hatt mye rart å velge mellom her. Blitt invitert på trekant i en toppleilighet på Tjuvholmen og greier. Nei takk!

Med det så har jeg flere spørsmål som KANSKJE noen her vet mere om:
- Finnes det noe slags «community» for de som er sugarbabes? Det høres kanskje rart ut, men hadde vært både fint og praktisk om det var et sted jeg kunne snakke med andre som var sugarbabes, da. Få litt innspill fra innsiden.

- om jeg ligger med noen av disse jeg møter, det er ikke og regnes for prostitusjon? Jeg merker at jeg har lyst til å ha sex med flere av disse, men samtidig så føler jeg meg ekkel av en eller annen merkelig grunn. Det er jo ikke ekkelt.

- prismessig: er 6k lite for en kveld/natt?

Og ellers sorry for å bringe tråden opp igjen! Ble litt opphetet og luguber stemning sist.
Vis hele sitatet...
Du kjenner allerede at dette egentlig ikke er noe for deg, men pengene blinder deg. Du vektlegger at om du har sex er det fordi du ønsker det.

Luksusprostituerte har ofte samme tankegang. De velger selv kundene, og de får mange tusen per ligg så det er greit. Og i starten er det kanskje helt ok fordi flommen av penger demper alle andre følelser og trykker de ned.

Men om du leser forskning på dette, så vil du se at de fleste som bytter sex mot penger ender opp med et helt annet liv enn det livet de så for seg når de startet. Kundene blir slibrige, kanskje voldelige, ellers så kinky at ting blir vrient. Så tar du kanskje et par drinker ekstra for numme de følelsene. Eller noen piller eller litt pulver. Du bruker jo ikke fast, bare når du skal treffe en klient.

Fast forward 10+ år og du er hektet på heroin, den eneste sexen du får solgt er til feite lowlifes som ønsker å rise deg, ha tisse sex eller henge deg opp i reimer fra taket eller låse deg inn i et stålbur. Du klarer ikke slutte selge sex for du trenger pengene til å supplere forbruket av heroin.

Sier ikke at det må gå den veien med deg, men det kan gå den veien om du faktisk flytter grensene når du starter som sugarbabe. Du sa i starten at du ikke skulle ha sex. Så ble det til at du kanskje skulle ha sex og nå sier du at du gjerne har sex med noen av dem for du stoler på dem. Dette har skjedd i løpet av 2 dager. Og du kjenner dem jo ikke, du har utvekslet meldinger med dem. De kan oppføre seg totalt annerledes når du møter dem. En middag til prisen du forlanger kan ende i voldtekt, eller dyp fornedrelse for deg. Og hvordan blir det om du da skal anmelde? Ideelt sett så er politiet nøytrale og tar saken alvorlig, leser du undersøkelser fra prosenteret så ser du at virkeligheten ikke alltid er slik vi ønsker det. Flere som har blitt jult opp, voldtatt eller krenket når sex byttes mot penger opplever at krenkelsen fortsetter når de kontakter politiet og det forsterker traumeeffekten.

Du er voksen, og du gjør dine valg. Men før du hopper ut i dette så forsøk å se denne saken fra alle sider. Også de sidene som kan oppleves som ubehagelige, eller som du ikke tror kan skje. For alt kan skje. Straks du bytter sex mot penger så kan faktisk alt skje. Da er du ikke lengre på en offentlig restaurant, eller en bedre bar. Da er du på et hotellrom, eller i en leilighet til en fyr du ikke kjenner, som du ikke aner hva fyren egentlig vil med deg. Enten er hva han sier i meldinger, noe helt annet er hva som skjer når han får deg på enerom. Uten vitner.

Det kan gå bra, kanskje takler du livet som sugerbabe. Eller det kan gå veldig dårlig veldig fort. Du kan ikke vite hva som skjer, eller hvordan du vil reagere på dette over tid. Og det er ikke sikkert det er enkelt å riste av seg skammen og angeren etterpå. Kanskje må du gå til psykolog i mange år for bli menneske igjen om du har uflaks og treffer på en sjarmerende fyr som viser seg å være psykopat eller sosiopat.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er påpekt før i tråden at du har en feil oppfattelse av hva sugardating er.
Vis hele sitatet...
Beskrivelsen du gir av sugardating er nok like beksvart som andre sin er rosenrød - men det viktigste du glemmer er at penger, gaver, reiser og opplevelser HAR en berusende effekt på jenter flest. For meg har det fungert fantastisk bra i en vanlig sjekkesetting med flere langvarige forhold og et langt ekteskap som resultat. Og det var før det fantes en eneste sugardating side. Etter 10 års ekteskap fingerte det også glitrende på Ashley Maddison (datingsite hvor begge er gifte og søker utroskap) Etter NRK Innafor dokumentaren, kombinert med inflencere fra det alltids eksisterende golddigger miljøet rundt Solli Plass og Tjuvholmen så eksploderte sugardatingen, og eneste forskjellen jeg kan se er at aldersforskjellen er litt større - og at det dessverre har dukket opp en haug med wannabes på sugardaddy-siden som opplagt ikke forstår nyansene eller kravene til en slik relasjon. Det tar fremdeles tre dates å se om man liker hverandre, i minst 2 av 3 av tilfellene er det ikke gjensidig match, og champagne, smykker, en limo hjem en gang i blant, og invitasjon til en helgetur fungerer fremdeles. I en utenomekteskaplig relasjon er det vanskelig å ta emosjonelt ansvar, da kjennes det i alle fall riktigere ut å kunne ta økonomisk ansvar og minimim dekke husleie og faste utgifter hun ellers ville fått dekket om hun bodde hos meg.

By the way, om jeg ikke brydde meg så mye om barna mine kunne jeg lett skilt meg og giftet meg på nytt med noen 20-25 år yngre, noe som vel snart gjelder 20-30% av kollegene.

Jeg støtter ellers beskrivelsen din av prostitusjon, og ville følgelig aldri rørt en prostituert med ildtang.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kjenner allerede at dette egentlig ikke er noe for deg, men pengene blinder deg. Du vektlegger at om du har sex er det fordi du ønsker det.

Luksusprostituerte har ofte samme tankegang. De velger selv kundene, og de får mange tusen per ligg så det er greit. Og i starten er det kanskje helt ok fordi flommen av penger demper alle andre følelser og trykker de ned.

Men om du leser forskning på dette, så vil du se at de fleste som bytter sex mot penger ender opp med et helt annet liv enn det livet de så for seg når de startet. Kundene blir slibrige, kanskje voldelige, ellers så kinky at ting blir vrient. Så tar du kanskje et par drinker ekstra for numme de følelsene. Eller noen piller eller litt pulver. Du bruker jo ikke fast, bare når du skal treffe en klient.

Fast forward 10+ år og du er hektet på heroin, den eneste sexen du får solgt er til feite lowlifes som ønsker å rise deg, ha tisse sex eller henge deg opp i reimer fra taket eller låse deg inn i et stålbur. Du klarer ikke slutte selge sex for du trenger pengene til å supplere forbruket av heroin.

Sier ikke at det må gå den veien med deg, men det kan gå den veien om du faktisk flytter grensene når du starter som sugarbabe. Du sa i starten at du ikke skulle ha sex. Så ble det til at du kanskje skulle ha sex og nå sier du at du gjerne har sex med noen av dem for du stoler på dem. Dette har skjedd i løpet av 2 dager. Og du kjenner dem jo ikke, du har utvekslet meldinger med dem. De kan oppføre seg totalt annerledes når du møter dem. En middag til prisen du forlanger kan ende i voldtekt, eller dyp fornedrelse for deg. Og hvordan blir det om du da skal anmelde? Ideelt sett så er politiet nøytrale og tar saken alvorlig, leser du undersøkelser fra prosenteret så ser du at virkeligheten ikke alltid er slik vi ønsker det. Flere som har blitt jult opp, voldtatt eller krenket når sex byttes mot penger opplever at krenkelsen fortsetter når de kontakter politiet og det forsterker traumeeffekten.

Du er voksen, og du gjør dine valg. Men før du hopper ut i dette så forsøk å se denne saken fra alle sider. Også de sidene som kan oppleves som ubehagelige, eller som du ikke tror kan skje. For alt kan skje. Straks du bytter sex mot penger så kan faktisk alt skje. Da er du ikke lengre på en offentlig restaurant, eller en bedre bar. Da er du på et hotellrom, eller i en leilighet til en fyr du ikke kjenner, som du ikke aner hva fyren egentlig vil med deg. Enten er hva han sier i meldinger, noe helt annet er hva som skjer når han får deg på enerom. Uten vitner.

Det kan gå bra, kanskje takler du livet som sugerbabe. Eller det kan gå veldig dårlig veldig fort. Du kan ikke vite hva som skjer, eller hvordan du vil reagere på dette over tid. Og det er ikke sikkert det er enkelt å riste av seg skammen og angeren etterpå. Kanskje må du gå til psykolog i mange år for bli menneske igjen om du har uflaks og treffer på en sjarmerende fyr som viser seg å være psykopat eller sosiopat.
Vis hele sitatet...
He he - fantastisk bra skrevet, her gikk det raskere i rennesteinen enn de mest deprimerende overgrep - barnevern - selvskading - rømme fra institusjon til kjæresten i rusmiljøet - til heroin og etc historiene man finner hos NRK P3 web.
Sist endret av eriknilsen; 27. januar 2021 kl. 01:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enten klarte du ikke forstå hva jeg skrev, eller så lever du i fornektelse fordi du selv er en som kjøper sex, eller nei bytter gaver og sko mot sex.

I det eksemplet jeg skrev så var det et 10 år langt hopp frem i tid. Ti år fra første sugardate. Om du leser intervjuer og forskning på dette så vil du se at for mange så er veien til feks tung rusbruk adskillig kortere enn ti år fra startet med å bytte sex mot penger.

Og eksemplet var ikke tatt fra tynn luft. Det er en lett omskrivning av historien til en norsk jente som startet som luksusprostituert for å spare penger og bli rik. Hun bli ikke rik, hun endte opp misbrukt, voldtatt og fornedret og valgte tunge rusmidler for å døyve indre kaos og tunge tanker. At du ler av det og finner det morsomt, eller helt utenkelig sier kanskje mer om deg enn om meg?
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av eriknilsen Vis innlegg
Beskrivelsen du gir av sugardating er nok like beksvart som andre sin er rosenrød - men det viktigste du glemmer er at penger, gaver, reiser og opplevelser HAR en berusende effekt på jenter flest. For meg har det fungert fantastisk bra i en vanlig sjekkesetting med flere langvarige forhold og et langt ekteskap som resultat. Og det var før det fantes en eneste sugardating side. Etter 10 års ekteskap fingerte det også glitrende på Ashley Maddison (datingsite hvor begge er gifte og søker utroskap) Etter NRK Innafor dokumentaren, kombinert med inflencere fra det alltids eksisterende golddigger miljøet rundt Solli Plass og Tjuvholmen så eksploderte sugardatingen, og eneste forskjellen jeg kan se er at aldersforskjellen er litt større - og at det dessverre har dukket opp en haug med wannabes på sugardaddy-siden som opplagt ikke forstår nyansene eller kravene til en slik relasjon. Det tar fremdeles tre dates å se om man liker hverandre, i minst 2 av 3 av tilfellene er det ikke gjensidig match, og champagne, smykker, en limo hjem en gang i blant, og invitasjon til en helgetur fungerer fremdeles. I en utenomekteskaplig relasjon er det vanskelig å ta emosjonelt ansvar, da kjennes det i alle fall riktigere ut å kunne ta økonomisk ansvar og minimim dekke husleie og faste utgifter hun ellers ville fått dekket om hun bodde hos meg.

By the way, om jeg ikke brydde meg så mye om barna mine kunne jeg lett skilt meg og giftet meg på nytt med noen 20-25 år yngre, noe som vel snart gjelder 20-30% av kollegene.

Jeg støtter ellers beskrivelsen din av prostitusjon, og ville følgelig aldri rørt en prostituert med ildtang.



He he - fantastisk bra skrevet, her gikk det raskere i rennesteinen enn de mest deprimerende overgrep - barnevern - selvskading - rømme fra institusjon til kjæresten i rusmiljøet - til heroin og etc historiene man finner hos NRK P3 web.
Vis hele sitatet...
Ja. Det er derfor det er en stor forskjell mellom prostitusjon og sugardating.
Det som ødelegger er at det er ganske mange menn som utnytter sugardating-konseptet til å få seg sex for en billigere penge. Og sikkert mange jenter som også utnytter det.

Pleier du å ha bare en fast om gangen?
Har selv sagt nei til alle nå, men skal møte en nå til fredag som jeg har vurdert som ganske oppegående. Men alt er relativt.
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Også er det veldig gøy at det er så mange som ikke har en anelse om hva sugardating egentlig er, som skal mene så utrolig mye om det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Også er det veldig gøy at det er så mange som ikke har en anelse om hva sugardating egentlig er, som skal mene så utrolig mye om det.
Vis hele sitatet...
Sugardating er prostitusjon vist du har sex med vedkommende som betaler. Velge og betale med middager og opplevelser gjør det ikke mindre til prostitusjon, bare en annen betalingsmetode.
BRAND ∞ STRONG
Ja, man bør generelt sett vite hva man snakker om hvis man skal komme med råd.

Men jeg syns det ser ut som mange av de som har brydd seg, kun har gjort det
med ditt ve og vell i tankene.

Det går jo an å komme med anbefalinger uten å nødvendigvis ha førstehånds kunnskap selv.
At mann baserer det på den informasjonen som allerede er tilgjengelig om emne.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja. Det er derfor det er en stor forskjell mellom prostitusjon og sugardating.
Det som ødelegger er at det er ganske mange menn som utnytter sugardating-konseptet til å få seg sex for en billigere penge. Og sikkert mange jenter som også utnytter det.

Pleier du å ha bare en fast om gangen?
Har selv sagt nei til alle nå, men skal møte en nå til fredag som jeg har vurdert som ganske oppegående. Men alt er relativt.
Vis hele sitatet...
Jeg ville være åpen med de du møter om at du ønsker minst en lunsj/middagsdate og en aktivitetsdate (spa, søndagstur, museum, opera) for å se om det er kjemi før døren kan stå på gløtt for noe mer. Personlig liker jeg at begge går til disse datene uten forventning, men jeg gir uansett alltid en overraskelse for å overgå forventninger. Min "greie" er at det må ligge gjensidig tiltrekning i bunnen av relasjonen, noe som gjør at ting tar tid.

Jeg hadde 3 kortere relasjoner på noen måneder hver knyttet til reisefølge på fantasy langturer til Asia før jeg møtte henne hvor det har vart lenge. I 6 av månedene var hun utenbys, og da var vi enige om å kunne møte andre, så jeg møtte en i den perioden. For å finne de 5 forholdene har jeg trolig hatt 20-30 lunsj/middagsdater, 15 spadater og en del london-turer før pandemien.
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Ja, man bør generelt sett vite hva man snakker om hvis man skal komme med råd.

Men jeg syns det ser ut som mange av de som har brydd seg, kun har gjort det
med ditt ve og vell i tankene.

Det går jo an å komme med anbefalinger uten å nødvendigvis ha førstehånds kunnskap selv.
At mann baserer det på den informasjonen som allerede er tilgjengelig om emne.
Vis hele sitatet...
Men det er ikke nødvendig å komme med råd til noen som ikke har spurt om spesifikt det fra deg. Det gjelder all slags ting, egentlig. Trodde det også var hele greia med Freak. Jaja, man hjelper andre som vil skyte heroin, men ikke en som vil vite litt mere om dette her. Herlig!

Ville gjerne ha litt informasjon fra noen som har vært med i dette selv, og kunne dele litt av sin erfaring. Jeg forstår at det ikke er mange som er det her inne, tydeligvis.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men det er ikke nødvendig å komme med råd til noen som ikke har spurt om spesifikt det fra deg. Det gjelder all slags ting, egentlig. Trodde det også var hele greia med Freak. Jaja, man hjelper andre som vil skyte heroin, men ikke en som vil vite litt mere om dette her. Herlig!

Ville gjerne ha litt informasjon fra noen som har vært med i dette selv, og kunne dele litt av sin erfaring. Jeg forstår at det ikke er mange som er det her inne, tydeligvis.
Vis hele sitatet...
Nå må du huske hva slags forum dette er. Det er ikke et prostitusjonsforum. Det er åpenbart at det ikke er så mange her inne som verken har vært sugarbabes eller sugardaddies. Hvorfor henvender du deg ikke til de andre på plattformene du er på i stedet? Eller er du desperat etter at noen skal banke inn i hodet ditt at dette er en jævla dårlig idè?
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av eriknilsen Vis innlegg
Jeg ville være åpen med de du møter om at du ønsker minst en lunsj/middagsdate og en aktivitetsdate (spa, søndagstur, museum, opera) for å se om det er kjemi før døren kan stå på gløtt for noe mer. Personlig liker jeg at begge går til disse datene uten forventning, men jeg gir uansett alltid en overraskelse for å overgå forventninger. Min "greie" er at det må ligge gjensidig tiltrekning i bunnen av relasjonen, noe som gjør at ting tar tid.

Jeg hadde 3 kortere relasjoner på noen måneder hver knyttet til reisefølge på fantasy langturer til Asia før jeg møtte henne hvor det har vart lenge. I 6 av månedene var hun utenbys, og da var vi enige om å kunne møte andre, så jeg møtte en i den perioden. For å finne de 5 forholdene har jeg trolig hatt 20-30 lunsj/middagsdater, 15 spadater og en del london-turer før pandemien.
Vis hele sitatet...
Det kreves altså da litt før man finner en som har god kjemi, da.
Kan jeg spørre om du pleier å ligge med alle de du møter etterhvert? og hvis, skjer det bare naturlig? Eller ligger det litt underforstått at det skal skje?
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mafakkaz Vis innlegg
Nå må du huske hva slags forum dette er. Det er ikke et prostitusjonsforum. Det er åpenbart at det ikke er så mange her inne som verken har vært sugarbabes eller sugardaddies. Hvorfor henvender du deg ikke til de andre på plattformene du er på i stedet? Eller er du desperat etter at noen skal banke inn i hodet ditt at dette er en jævla dårlig idè?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg vil ikke at noen skal fortelle meg hva som er en god idé og ikke. Jeg klarer å ta valg selv.
Det er ikke åpenbart at det ikke finnes folk som har vært innom dette, her inne, nei? Uansett, så forstår jeg at det er et kontroversielt tema som veldig mange mener noe om her inne, og jeg aner ikke hvilken annen nettside jeg kan diskutere dette her.
Hvis noen vet om et annet sted, gjerne fortell meg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Også er det veldig gøy at det er så mange som ikke har en anelse om hva sugardating egentlig er, som skal mene så utrolig mye om det.
Vis hele sitatet...
Personlig synes jeg det tristeste er at mange her inne, og dokumentaren på FEM nylig, rett ut hevder at godt over 5-10 000 norske jenter, de fleste studenter som tester et alternativ til Tinder, er prostituerte - som om de har rett eller myndighet til å definere hva en opplevelse skal innebære for noen :-(
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanligvis har en person som selger kroppen sin en mannlig hallik som passer på dem så de ikke blir utnyttet, og kan true med vold som kvinnen ikke har kapasitet til å utøve selv om hun blir misbrukt/ikke betalt. I sugardating har du ikke dette i det hele tatt, faktisk har du bare forhold til "sukkerpappaen" selv, han blir i prinsippet halliken bare uten økonomisk insentiv til å passe på deg, og får all makten til å utnytte så mye han vil. Det er en grunn til at prostitusjon har blitt gjort på den måten det blir gjort på i alle år, nettopp fordi kvinner/unge menn som selger kroppen sin før eller senere vil møte på noen som grovt utnytter forholdet. Kjente selv en person som tente på tanken om å selge sin egen kropp, for den personen var det jo bare et pluss å kunne få betalt for å pule. Dette prosjektet endte selvfølgelig med at personen ble grovt voldtatt og banket opp og fikk en total psykisk knekk og ble aldri den samme igjen, nettopp fordi personen gjorde det på egenhånd uten å ha det tradisjonelle rammeverket med å være "ansatt" av en hallik. Å begi seg ut på sugardating virker for meg som nøyaktig det samme, det kan hende det går bra mange ganger helt til man plutselig befinner seg i en livstruende situasjon.
Denne tråden minner meg egentlig om "Hvordan skyte heroin", hvor personen blir sterkt frarådet men svarer bare med stahet og ignorerer alle frarådeøser og innvendinger og tråden ender i tragedie. Hvorfor ikke bare bli en eskorte, faktisk bli prostituert på en skikkelig måte om man først skal selge kroppen sin? Det er noe folk har drevet med siden tidenes morgen og praksiser har blitt utviklet som hvertfall minimerer sjansen for den prostituerte å bli utnyttet (selv her blir den prostituerte oftere enn ikke utnyttet av halliken og, men jeg snakker om en ideell ordning bare for å gi en kontrast). Sugardating derimot, er et helt nytt konsept hvor menn på en slu måte har klart å karre til seg all makten i kjøper/selger-forholdet og har klart å lure vanskeligstilte kvinner til å tro at det er harmløs dating hvor de blir dusjet med penger for uskyldig moro på deres egne premisser. Naiviteten forbauser meg.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kreves altså da litt før man finner en som har god kjemi, da.
Kan jeg spørre om du pleier å ligge med alle de du møter etterhvert? og hvis, skjer det bare naturlig? Eller ligger det litt underforstått at det skal skje?
Vis hele sitatet...
Han manipulerer dem jo. Han sier det selv. Han sa han regner med minst 2 dater før sex, men så har han funnet ut at om han overrasker med noe ekstra, sikkert en dyr gave eller spahotell så blir det raskere sex.

Og det er jo det som er litt av kjernen i problemet for deg som sugarbabe. Fyrer som han som er flinke å prate, som har flust med cash, de kan lett blåse noen tusenlapper ekstra for å komme i mål å få sex med deg. Og om du tenker at fyren virker hyggelig, for han er sikkert veldig sjarmerende på date så blir det ennå vanskeligere å si nei til sex om du først har fått vippset pengene også får du kanskje et dyrt smykke på andre middag i tillegg til penger.

Det er jo akkurat slik de driver på, en form for emosjonell voldtekt. De gir deg noe de vet du begjærer og er trenger, altså penger og gaver og dyre middager. Også forventer de sex som gjenytelse.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kreves altså da litt før man finner en som har god kjemi, da.
Kan jeg spørre om du pleier å ligge med alle de du møter etterhvert? og hvis, skjer det bare naturlig? Eller ligger det litt underforstått at det skal skje?
Vis hele sitatet...
Jeg går jo bare videre til type date 3 og date 4 der det er opplagt kjemi på date 2, så det har naturlig ledet til intimitet/lek med de 5 (av 20-30 som jeg har hatt innledende lunsj/middag med) jeg nevnte.

I de første relasjonene som var basert på reisefølge begynte turen med to enkeltrom, men endte i en suite :-)

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han manipulerer dem jo. Han sier det selv. Han sa han regner med minst 2 dater før sex, men så har han funnet ut at om han overrasker med noe ekstra, sikkert en dyr gave eller spahotell så blir det raskere sex.

Og det er jo det som er litt av kjernen i problemet for deg som sugarbabe. Fyrer som han som er flinke å prate, som har flust med cash, de kan lett blåse noen tusenlapper ekstra for å komme i mål å få sex med deg. Og om du tenker at fyren virker hyggelig, for han er sikkert veldig sjarmerende på date så blir det ennå vanskeligere å si nei til sex om du først har fått vippset pengene også får du kanskje et dyrt smykke på andre middag i tillegg til penger.

Det er jo akkurat slik de driver på, en form for emosjonell voldtekt. De gir deg noe de vet du begjærer og er trenger, altså penger og gaver og dyre middager. Også forventer de sex som gjenytelse.
Vis hele sitatet...
Du misforstår - årsaken til at "hitraten" min er då dårlig (av 20-30 har kun 5 over 4 år ledet til noe mer) er jo nettopp at det ikke holder å skape en fantasy-setting alene, det må være en dypere forbindelse og tillit der, en felles interesse, at begge er på rett sted i livet, etc. Det tar tid, men når man finner den rette er det ganske fantastisk - som en tidsreise tilbake til 20-årene for min egen del :-) Det har også blitt gode vennskap av det, har sittet netter på sykehus og våket over henne, pugget til eksamen, og støttet hverandre gjennom tunge stunder.
Sist endret av eriknilsen; 27. januar 2021 kl. 02:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, jeg vil ikke at noen skal fortelle meg hva som er en god idé og ikke. Jeg klarer å ta valg selv.
Det er ikke åpenbart at det ikke finnes folk som har vært innom dette, her inne, nei? Uansett, så forstår jeg at det er et kontroversielt tema som veldig mange mener noe om her inne, og jeg aner ikke hvilken annen nettside jeg kan diskutere dette her.
Hvis noen vet om et annet sted, gjerne fortell meg.
Vis hele sitatet...
Sider som er forbeholdt sugardating. Du tar kontakt med sugarbabes der. Du kan også snakke med sugardaddies. Er ikke det innlysende at det er det beste?

Reddit.com/r/sugarbaby er også en side. Dette hadde du visst hadde du vært veldig interessert i å faktisk høre andres erfaringer.
Sist endret av Mafakkaz; 27. januar 2021 kl. 03:02.
BRAND ∞ STRONG
TS:
Du har sikkert sett det selv, men ser ut til at både NRK (på nett)
og VG (+sak) har saker om dette nå i fra en kvinnes stå sted.
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mafakkaz Vis innlegg
Sider som er forbeholdt sugardating. Du tar kontakt med sugarbabes der. Du kan også snakke med sugardaddies. Er ikke det innlysende at det er det beste?

Reddit.com/r/sugarbaby er også en side. Dette hadde du visst hadde du vært veldig interessert i å faktisk høre andres erfaringer.
Vis hele sitatet...
Jeg får ikke kontaktet andre sugarbabes på den nettsiden jeg er på, og jeg vet ikke hvor gode pålitelige svar på mine spørsmål jeg får ved å kontakte andre sugardaddies der heller. Jeg vet ikke om noen flere nettsider for sugardating, så gjerne kom med tips hvis det er så sykt innlysende.

Jeg er ikke på Reddit selv, så jeg visste ikke om det, men takk for det innspillet. Skal sjekkes ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg får ikke kontaktet andre sugarbabes på den nettsiden jeg er på, og jeg vet ikke hvor gode pålitelige svar på mine spørsmål jeg får ved å kontakte andre sugardaddies der heller. Jeg vet ikke om noen flere nettsider for sugardating, så gjerne kom med tips hvis det er så sykt innlysende.

Jeg er ikke på Reddit selv, så jeg visste ikke om det, men takk for det innspillet. Skal sjekkes ut.
Vis hele sitatet...
Jeg ville ikke kontakte sugardaddies for å lære mer om sugardating - da vil du dessverre kunne fremstå som uerfaren og at det er opp til dem å definere hvordan ting skal være. Jeg ville også unngått andre sugarbabies, da de både ikke liker at andre vet om hva de driver med og at de gjør ting på sin måte betyr ikke at det passer for deg.

Tenk heller etter - hvordan vil du at ting skal være, og hva søker du i en sugardaddy - og så vær rett frem tydelig i profilen din om det. Jo mer tiltrekkende du og profilen din er, dess flere betingelser kan du angi. Anbefaler også å definere det du søker positivt av typen "jeg ønsker en SD som er X, som bor i Y-området, og med interesse for Z" heller enn "jeg liker ikke A, B og C"

Du finner en vitenskaplig beskrivelse av hva daddies ser etter her:

https://www.duo.uio.no/bitstream/han...gar-Dating.pdf
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble nysgjerrig så jeg og dama som vi brukte et gammelt bilde av lagde en profil på sugardaddy siden for moro skyld for å ke det går i!
De tre siste dagene har det kommet 44 meldinger så det er ikke noe tvil om at forespørselen er stor! Av dem har 6 stk vært under 40 år og resten menn mellom 48-69 år. Vi skreiv alder på dama som 24 år for eksperimentets skyld. Resultater:

Eksempler på det meldingene går i:

"Har ikke tenkt til å prate dette ihjel, jeg søker korte treff, har sted, henter og bringer"
= eskorte og sextreff.

"Jeg er en generøs og ordentlig sugardaddy som liker å unne meg litt luksus av og til. Ser etter en jente å ha med på hotell i blandt for hyggelig selskap."
= eskorte og sextreff.

Han: "Hei trenger du penger? Mann 55 legg meg til på kik"
Vi: "Hei jaa Hva vil du da? Sugardaddy?"
Han: "Møtes å kose"
= eskorte og sextreff.

" Treff hos deg i kveld? $$$$"
= eskorte og sextreff.

Han: "Tar du treff?
Vi:" Hva tenker du på?"
Han:" Intim. 5000"
=sextreff

"Hei 48 år oppegående gentleman. Ser etter en å treffe for korte diskret treff 1-2 ganger i mnd." = eskorte og sextreff.

"Hei søker en fast sugarbabe for deilige treff, du må like en bestemt og erfaren mann. Jeg liker å slikke og se deg nyte. Du får 4000 hver gang. Mann 62"
= ute etter sextreff med en nesten 40 år yngre dame.

"Jeg er en seriøs og kjekk mann og er ofte i din by pga jobb. Søker en sugarbaby som kommer å holder meg med selskap på hotellet avtale videre på kik?")
= sextreff

"Hei om du søker en diskret mann for gjensidig nytelse ta kontakt"
= ute etter å kjøpe sex

Og dette er den mest seriøse meldingen:
Han: "Hyggelig litt kjekk mann 49 som har godt humør, lett å prate med og omgås med, singel,ærlig og diskret 😊
Er det mulighet for å leie deg som selskaps dame?
Håper på å høre fra deg og ha en riktig god dag 😊"
Vi:" Heisann! Hva legger du i betegnelsen selskapsdame da? En middag og prat eller mener du sex?"
Han:" Ja en middag med prat, eller bare hyggelig prat som selskap også sex etterpå,enten full sex eller hand job 😥
Betaler ikke for sex men for hele selskapet 😉"
= ute etter sextreff men kamuflerer det som selskap selvom han skriver at en liten prat før sex er det selskapet han egentlig ser etter.

Sånn går alle meldingene i og noen presenterer seg mer enn andre men målet er det samme enten de later som de er sugardaddy, kaller det "treff" eller sier rett frem at de vil møtes for å pule. Noen skriver middag men spør man hva de mener så svarer de sex.

Jeg veit ikke med deg ts men jeg og dama her gjennomskuer de med en gang. Vi er eldre så kanskje vi har en annen radar enn deg hvis du er så ung som du høres ut som men håper du ikke er så naiv at du tror på disse karene! Faen ass.. Jeg ble kvalm av alle meldingene og å se at så mange voksne og gamle tror det er innafor å oppsøke ungjenter for sex bare fordi de har cash og kan utnytte behovet til godtroende jenter for cash.

Var innom noen av kildene anonym her har skrevet og fant instagrammen til han snuten som skriver om jobben med prostituerte.. Den siste videoen han har lagt ut med de to rumenske jentene er mildt sagt jævlig. Ja de er ute etter penger, men ikke fordi de digger penger som noen tror, men fordi de kommer fra helt jævlige kår og er desperate etter å få et bedre liv og er oppdratt til at det eneste mulighet de har. Har ikke hatt sansen for fenomenet prostitusjon men om noen her enda mener at jenter som selger sex er vanlige jenter med alle livets muligheter men som velger sex fordi de liker det, se denne her https://www.instagram.com/p/CKZoQxpJ...d=t522kvyset3z

Fucka as.. Sjekket resten av Simonhaggstrom profilen pluss den som het Talita og det ga mye innsikt i åssen de damene lider av jobben men ikke ser annet valg.

Skada at en horekunde har funnet tråden her og lagd seg bruker hvor han prøver å hvitmale opplegget.
Mente ikke å ta den som anonym
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ble nysgjerrig så jeg og dama som vi brukte et gammelt bilde av lagde en profil på sugardaddy siden for moro skyld for å ke det går i!
De tre siste dagene har det kommet 44 meldinger så det er ikke noe tvil om at forespørselen er stor! Av dem har 6 stk vært under 40 år og resten menn mellom 48-69 år. Vi skreiv alder på dama som 24 år for eksperimentets skyld. Resultater:

Eksempler på det meldingene går i:

"Har ikke tenkt til å prate dette ihjel, jeg søker korte treff, har sted, henter og bringer"
= eskorte og sextreff.

"Jeg er en generøs og ordentlig sugardaddy som liker å unne meg litt luksus av og til. Ser etter en jente å ha med på hotell i blandt for hyggelig selskap."
= eskorte og sextreff.

Han: "Hei trenger du penger? Mann 55 legg meg til på kik"
Vi: "Hei jaa Hva vil du da? Sugardaddy?"
Han: "Møtes å kose"
= eskorte og sextreff.

" Treff hos deg i kveld? $$$$"
= eskorte og sextreff.

Han: "Tar du treff?
Vi:" Hva tenker du på?"
Han:" Intim. 5000"
=sextreff

"Hei 48 år oppegående gentleman. Ser etter en å treffe for korte diskret treff 1-2 ganger i mnd." = eskorte og sextreff.

"Hei søker en fast sugarbabe for deilige treff, du må like en bestemt og erfaren mann. Jeg liker å slikke og se deg nyte. Du får 4000 hver gang. Mann 62"
= ute etter sextreff med en nesten 40 år yngre dame.

"Jeg er en seriøs og kjekk mann og er ofte i din by pga jobb. Søker en sugarbaby som kommer å holder meg med selskap på hotellet avtale videre på kik?")
= sextreff

"Hei om du søker en diskret mann for gjensidig nytelse ta kontakt"
= ute etter å kjøpe sex

Og dette er den mest seriøse meldingen:
Han: "Hyggelig litt kjekk mann 49 som har godt humør, lett å prate med og omgås med, singel,ærlig og diskret 😊
Er det mulighet for å leie deg som selskaps dame?
Håper på å høre fra deg og ha en riktig god dag 😊"
Vi:" Heisann! Hva legger du i betegnelsen selskapsdame da? En middag og prat eller mener du sex?"
Han:" Ja en middag med prat, eller bare hyggelig prat som selskap også sex etterpå,enten full sex eller hand job 😥
Betaler ikke for sex men for hele selskapet 😉"
= ute etter sextreff men kamuflerer det som selskap selvom han skriver at en liten prat før sex er det selskapet han egentlig ser etter.

Sånn går alle meldingene i og noen presenterer seg mer enn andre men målet er det samme enten de later som de er sugardaddy, kaller det "treff" eller sier rett frem at de vil møtes for å pule. Noen skriver middag men spør man hva de mener så svarer de sex.

Jeg veit ikke med deg ts men jeg og dama her gjennomskuer de med en gang. Vi er eldre så kanskje vi har en annen radar enn deg hvis du er så ung som du høres ut som men håper du ikke er så naiv at du tror på disse karene! Faen ass.. Jeg ble kvalm av alle meldingene og å se at så mange voksne og gamle tror det er innafor å oppsøke ungjenter for sex bare fordi de har cash og kan utnytte behovet til godtroende jenter for cash.

Var innom noen av kildene anonym her har skrevet og fant instagrammen til han snuten som skriver om jobben med prostituerte.. Den siste videoen han har lagt ut med de to rumenske jentene er mildt sagt jævlig. Ja de er ute etter penger, men ikke fordi de digger penger som noen tror, men fordi de kommer fra helt jævlige kår og er desperate etter å få et bedre liv og er oppdratt til at det eneste mulighet de har. Har ikke hatt sansen for fenomenet prostitusjon men om noen her enda mener at jenter som selger sex er vanlige jenter med alle livets muligheter men som velger sex fordi de liker det, se denne her https://www.instagram.com/p/CKZoQxpJ...d=t522kvyset3z

Fucka as.. Sjekket resten av Simonhaggstrom profilen pluss den som het Talita og det ga mye innsikt i åssen de damene lider av jobben men ikke ser annet valg.

Skada at en horekunde har funnet tråden her og lagd seg bruker hvor han prøver å hvitmale opplegget.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke helt hva du skal fram til.
Alle vet at flesteparten av de som er der, er gamle menn som kun utnytter konseptet.

Jeg har fått meldinger av ganske mange som er i 28-35 årsalderen, som jeg snakker med nå om alt mulig rart. Jeg snakker ikke med han på 59 som vil gi meg nytelse og 3k. Det er jo ganske åpenbart egentlig. Og i tillegg slike meldinger florerer det av overalt, mottar det på Facebook, instagram, randome snapper osv.

Og jeg liker ikke at du sier «så ung som du høres ut», fordi du aner ikke alderen min og i tillegg så har ikke naivitet en egentlig sammenheng med alder.

Så igjen, hva er det du vil få fram? At man skal holde seg unna de som ÅPENBART vil kjøpe sex?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke helt hva du skal fram til.
Alle vet at flesteparten av de som er der, er gamle menn som kun utnytter konseptet.

Jeg har fått meldinger av ganske mange som er i 28-35 årsalderen, som jeg snakker med nå om alt mulig rart. Jeg snakker ikke med han på 59 som vil gi meg nytelse og 3k. Det er jo ganske åpenbart egentlig. Og i tillegg slike meldinger florerer det av overalt, mottar det på Facebook, instagram, randome snapper osv.

Og jeg liker ikke at du sier «så ung som du høres ut», fordi du aner ikke alderen min og i tillegg så har ikke naivitet en egentlig sammenheng med alder.

Så igjen, hva er det du vil få fram? At man skal holde seg unna de som ÅPENBART vil kjøpe sex?
Vis hele sitatet...
Nei altså det var du som påstod at de her såkalte sugardaddiene ville betale for middager og selskap og at du ikke behøvde å ha sex med dem. Det er ikke noe tvil om at det er sextreff de forventer uansett hvilken alder de har eller hvordan de formulerer seg og å tro noe annet er naivt. Tråden byner egentlig å høres mer ut som troll for du har ikke hørt på ex-sugarbabyene som har svart deg, proffene fra miljøet, ikke i noe sugarbaby krets og ikke hører på noen eller egentlig vil ha råd av noen men æit kjør ditt eget løp! Jeg bare sier det: sugardating er prostitusjon og du selger sex til helt ordinære horekunder om du trår inn i den verdenen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke helt hva du skal fram til.
Alle vet at flesteparten av de som er der, er gamle menn som kun utnytter konseptet.

Jeg har fått meldinger av ganske mange som er i 28-35 årsalderen, som jeg snakker med nå om alt mulig rart. Jeg snakker ikke med han på 59 som vil gi meg nytelse og 3k. Det er jo ganske åpenbart egentlig. Og i tillegg slike meldinger florerer det av overalt, mottar det på Facebook, instagram, randome snapper osv.

Og jeg liker ikke at du sier «så ung som du høres ut», fordi du aner ikke alderen min og i tillegg så har ikke naivitet en egentlig sammenheng med alder.

Så igjen, hva er det du vil få fram? At man skal holde seg unna de som ÅPENBART vil kjøpe sex?
Vis hele sitatet...
Utnytter hvilket konsept ? Ble du overaska at hore-kunder ønsker sex nå?

Ja du er ekstremt naiv, at du tror noen ønsker og betalte 6 lapper for og spise en middag med deg seier jo litt. De ønsker og kjøpe sex, er det så vanskelig og forestå ? Ordlegger du det sugarbaby, prostituert eller hore er det forsatt akkurat samme saken.

Naiv som du er tror jeg du kommer til og bli utnyttet om du forsetter slik, ta til deg det folk prøver og fortelle deg her.
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Harek Vis innlegg
Nei altså det var du som påstod at de her såkalte sugardaddiene ville betale for middager og selskap og at du ikke behøvde å ha sex med dem. Det er ikke noe tvil om at det er sextreff de forventer uansett hvilken alder de har eller hvordan de formulerer seg og å tro noe annet er naivt. Tråden byner egentlig å høres mer ut som troll for du har ikke hørt på ex-sugarbabyene som har svart deg, proffene fra miljøet, ikke i noe sugarbaby krets og ikke hører på noen eller egentlig vil ha råd av noen men æit kjør ditt eget løp! Jeg bare sier det: sugardating er prostitusjon og du selger sex til helt ordinære horekunder om du trår inn i den verdenen.
Vis hele sitatet...
Det har ikke vært noen ex-sugarbabier her så vidt jeg vet, heller ingen «proffer fra miljøet» hva enn det skal bety? Det har vært en som har sagt han har vært sugardaddy her, og der har jeg spurt om råd.

Jeg bare forstår ikke hvordan du kan basere din konklusjon etter kun 3 dager på den nettsiden. Det tar jo tid, og man må luke ut eklingene.

Jeg vet ikke enda hva jeg syntes om hele konseptet, men jeg merker at det er lett å la seg lure av noen tusenlapper.
Ts, da anbefaler jeg deg å lese tråden igjen for her er det folk som både faktisk har solgt sex tidligere, vurdert sterkt å bli sugarbaby og folk som har hatt masse med en rekke sexssalgmiljøer å gjøre, har du virkelig oversett alt dette? Det er som quami ymter frempå med, det begynner å lukte troll her. Jeg skal ikke påstå du er det men du viser veldig liten vilje til å ta til deg informasjon hvis det motsatte stemmer, og du viser en ungdommelig naivitet jeg er ganske sikker på vil koste deg dyrt. Måten du svarer på her oser av selvsikkerhet, men mangler det vesentlige når du skal begi deg ut på noe som dette, lydhørhet.

Jeg dømmer deg ikke hvis du gjør det, men svarene du gir her i tråden får meg til å tenke at du er et lett bytte, jeg skulle bare ønske du på et eller annet plan forsto det selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det har ikke vært noen ex-sugarbabier her så vidt jeg vet, heller ingen «proffer fra miljøet» hva enn det skal bety? Det har vært en som har sagt han har vært sugardaddy her, og der har jeg spurt om råd.

Jeg bare forstår ikke hvordan du kan basere din konklusjon etter kun 3 dager på den nettsiden. Det tar jo tid, og man må luke ut eklingene.

Jeg vet ikke enda hva jeg syntes om hele konseptet, men jeg merker at det er lett å la seg lure av noen tusenlapper.
Vis hele sitatet...
Som jeg kan se har det vært to eller tre kommentarer fra ex-sugarbabier i tråden, noen fra en jente som også var nysgjerrig men bestemte seg for å stoppe før det var for seint og en del gode faktabaserte innlegg i tråden fra en som sier hun ev. han har vært i miljøet og studert det med oppgave ut fra hva var det 300 samtaler med sugarbabies ellerno. I tråden har det blitt linka til intervjuer med ex-sugarbabies som advarer mot det og gitt mye bra kilder fra nettverk for jenter som har fått betalt for sex og profesjonelle som har jobba og møtt flere tusen av dem. Tjæ igjen virker mer som troll når jeg som ikke skal bli noe sugarbaby har fulgt mere med i tråden enn deg som påstår du vil hoppe inn i den verdenen og ha råd

Ja du sier det jo sjæl, lett å la seg LURE av noen tusenlapper. Du vet du blir lurt og manipulert og utnytta men det er neppe verdt det når du merker hvor kjipt det er men er så deep i manipulasjonen at du ikke kommer deg ut av det..
Sist endret av Harek; 28. januar 2021 kl. 01:10.
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, det har vært flere som har solgt sex her inne. En som hadde 4-5 kunder om dagen blant annet. Jeg har lest absolutt alt her inne.

Det er ikke salg av sex jeg skal drive med da, sugardating blir jo noe annet.

Er så utrolig unødvendig å si «det virker som et troll», fordi nei, jeg er seriøs om dette. Kanskje det er helt hinsides for dere, og jeg forstår det. Samme som at det er hinsides for meg å skyte heroin, men det blir plutselig gitt tusenvis av råd til hvordan man skal gjøre det tryggest mulig her inne.
Vel, det er egentlig akkurat samme situasjon jeg er i.
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvis dere vil vite alderen min, siden det visstnok er relevant så er jeg i starten av 20 årene.
Grunnen til at mistanker om trolling oppstår er på grunn av innlegget rett over her foreksempel. Du bedyrer å ha lest hele tråden men det er veldig opplagt at du ikke har reflektert rundt hva som står, rådene du har fått, yada yada. Du bare messer over hykleriet rundt at folk tipser folk om å skyte heroin og hopper bukk over det faktum at i den og i andre tråder, samt et tilsvar her i denne tråden også opplyser deg om at Freak langt i fra er en plass som oppfordrer til rus. De fleste freakere, uansett rusmiddel er faktisk ganske flinke til å fraråde folk å ta ikkedødelige, men like fullt utrygge rusvalg, som forøvrig er sånn det skal være!

Du kommer til å bli lurt opp i stry, trust me! Ja men vi har en så bra samtale og han er alright yada yada holder ikke. Ja Hvist er han det, det er en helt nødvendig dyd for å bli tatt seriøst.

Selvfølgelig er du ikke mer enn i starten av 20-åra, måten du uttrykker og reflekterer rundt dette på avslører deg, no offence, det er bare sånn det er.
Sist endret av equimanthorn; 28. januar 2021 kl. 01:27.
BRAND ∞ STRONG
Er du på et hotell rom nok ganger samen med en fyr som kun ser på deg som en hore
og i tillegg tenker at han har rett på deg siden han betaler så vil det til slutt gå galt.

Hvis ikke må du ha med deg en gorilla rundt, og det pleier å legge litt demper på sugardatingen.

Tror mange jenter kvier seg for å anmelde overgrep generelt.
Da kan du jo tenke deg hvordan sexarbeidere eler andre som faller i den kategorien føler det.
Sitte i lange avhør og bli møtt med mistro eller himling med øya.
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Grunnen til at mistanker om trolling oppstår er på grunn av innlegget rett over her foreksempel. Du bedyrer å ha lest hele tråden men det er veldig opplagt at du ikke har reflektert rundt hva som står, rådene du har fått, yada yada. Du bare messer over hykleriet rundt at folk tipser folk om å skyte heroin og hopper bukk over det faktum at i den og i andre tråder, samt et tilsvar her i denne tråden også opplyser deg om at Freak langt i fra er en plass som oppfordrer til rus. De fleste freakere, uansett rusmiddel er faktisk ganske flinke til å fraråde folk å ta ikkedødelige, men like fullt utrygge rusvalg, som forøvrig er sånn det skal være!

Du kommer til å bli lurt opp i stry, trust me! Ja men vi har en så bra samtale og han er alright yada yada holder ikke. Ja Hvist er han det, det er en helt nødvendig dyd for å bli tatt seriøst.

Selvfølgelig er du ikke mer enn i starten av 20-åra, måten du uttrykker og reflekterer rundt dette på avslører deg, no offence, det er bare sånn det er.
Vis hele sitatet...


https://www.studvest.no/to-sugarbabes-forteller/

Les den artikkelen for eksempel. Det er ikke en solskinnshistorie av en artikkel, men det er ikke så svart/hvitt som mange av de som skriver her skal ha det til. Det er en sugarbabe som ikke har hatt sex med sin sugardaddy, en som har spist middag og fått 5000kr for det, osv.
2 år etterpå så angrer hun fortsatt ikke på det hun har gjort, selvom det var slitsomt og krevende.

Jeg prøver ikke å glorifisere konseptet, men jeg vil jo gjerne høre fra noen som faktisk har hatt en god opplevelse med sugardating, og isåfall hvordan de har fått til det.

Og igjen, det er så utrolig unødvendig å komme med den «alders-hersketeknikken»!
Hæ, har du i det hele tatt lest artikkelen? for det første hadde hun sex med nesten alle hun møtte, hun prater om at hun ble lei alle løgnene, at det føltes ensomt, en gang måtte hun smugle cola i bøtter og spann fra Sverige og som et ekstra pluss måtte snorte det fra pikken til en dude, vage ord om en klump i magen og det virker jo som disse tross i at det er kort tid siden de la opp sitter igjen med ting i bagasjen de garantert får en del tid til å tenke på nå under pandemien.

Ja, det oppfattes som en hersketeknikk av deg at flere bruker alderen din mot deg og det er ikke som jeg _ikke har vært der selv, men folk her uttaler seg for det meste utifra et empatisk ståsted. Grunnen til at folk tar opp det med alder i utgangspunktet er nettopp fordi trekkene er så sterke og så toneangivende for problemstillingen du står ovenfor at det er uungåelig, vi vil bare ikke at du skal bli fucka over og og det er mye som tyder på at det vil skje med den attityden du har. Vi vil bare ikke at du det ene øyeblikket drikker skumpa med Preben for så og bli pissa i kjeften av alle hans compadres noen år og noen traumer etter fordi Preben virka så hyggelig og kjekk, det er alt! Vi vil ikke at det skal skje deg noe du vil angre på! Vi er folk her som har vært ute minst 10 vinternetter før, vi er ikke straightinger eller blåøyde Ola og Kari nordmenn, for det meste i hvert fall.
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Hæ, har du i det hele tatt lest artikkelen? for det første hadde hun sex med nesten alle hun møtte, hun prater om at hun ble lei alle løgnene, at det føltes ensomt, en gang måtte hun smugle cola i bøtter og spann fra Sverige og som et ekstra pluss måtte snorte det fra pikken til en dude, vage ord om en klump i magen og det virker jo som disse tross i at det er kort tid siden de la opp sitter igjen med ting i bagasjen de garantert får en del tid til å tenke på nå under pandemien.

Ja, det oppfattes som en hersketeknikk av deg at flere bruker alderen din mot deg og det er ikke som jeg _ikke har vært der selv, men folk her uttaler seg for det meste utifra et empatisk ståsted. Grunnen til at folk tar opp det med alder i utgangspunktet er nettopp fordi trekkene er så sterke og så toneangivende for problemstillingen du står ovenfor at det er uungåelig, vi vil bare ikke at du skal bli fucka over og og det er mye som tyder på at det vil skje med den attityden du har. Vi vil bare ikke at du det ene øyeblikket drikker skumpa med Preben for så og bli pissa i kjeften av alle hans compadres noen år og noen traumer etter fordi Preben virka så hyggelig og kjekk, det er alt! Vi vil ikke at det skal skje deg noe du vil angre på! Vi er folk her som har vært ute minst 10 vinternetter før, vi er ikke straightinger eller blåøyde Ola og Kari nordmenn, for det meste i hvert fall.
Vis hele sitatet...
Hvis du leste hele artikkelen selv, så merket du deg kanskje at det var han gutten som ikke hadde hatt sex med sugardaddyen sin.
På slutten sier hun jenta at hun ikke angrer på det hun har gjort, fordi hun har opplevd så mye. Samme sier han.
Hun valgte kanskje ikke den beste veien, men hva med han da? Han møter en fast en gang i blant, som han ikke ligger med. Det er jo det sugardating egentlig er.
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men jeg må ærlig si jeg ble litt oppslukt i den nettsiden, så slettet brukeren min der nå. Brukte alt for mye tid på å lese meldinger fra gamle folk som ville treffes for litt vin og hotell. Jeg fikk en ganske ekkel melding av en fyr jeg ikke svarte og ignorerte, som skrev: "så kul liten hore at du ikke kan svare folk? fordi du ikke får nok penger eller? skittent hull må jeg si. du er ikke verdt mere da. kanskje du forstår når du er eldre ditt dumme nek"
Og det er motbydelig, men ikke sjokkerende.

Jeg mener fortsatt det samme da, at sugardating ikke er helt det samme som prostitusjon, selvom de aller fleste bare misbruker hele greia for å få seg penger og sex.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det nødvendigvis det? Jeg skal jo bare treffe personen og jeg får penger uansett, sex er bare noe i tillegg.
Vis hele sitatet...

Bare noe i tillegg? Tror du på det selv?

Nei jeg vet ikke, noen sier trolling. Jeg tror kanskje mer at tråden er en måte å forsøke å hype sugardating på. Kanskje er det noen fra det selskapet som har laget tråden?

Og hva men han sugardaddyen som skryter av hvor gavemild han er og hvor mye fint han gjør for sine sugarbabes? Er ikke det litt rart at alle innleggene hans er i kun denne tråden? Og han registrerte seg for et par dager siden? Han også forsøke å legitimere hele opplegget rundt sugardating.

Du også gjør vel egentlig det? Skjønt, det er mulig at du egentlig forsøker å forsvare dette for deg selv. Eller at du trenger å høre at det er greit å bli sugarbabe. Ja det er greit, like greit som å bli hore. Jeg ser ikke ned på deg om du blir sugarbabe. Jeg ser heller ikke ned på deg om du blir et vaskeekte gateludder. Du er fortsatt deg. Men kanskje med mange nye problemer som sliter deg ut psykisk.

Tenk deg om. Om du er blakk, hva med å skaffe en vanlig jobb? Om du alt har en jobb så skaff deg en til. Er du student så sjekk om du kan få noe ekstra pga corona. Eller gjør noe med utgiftsiden.

Akkurat nå virker det kanskje som dyre gaver i bytte mot sex vil gjøre deg lykkelig. Men det er bare ting. Ting er ikke lykke. Det er et kunstig begjær skapt av sleipe markedsførere, influencere og youtubere.

Det er ikke kult om du skulle bli varig psykisk syk av å starte med dette, eller ende opp som rusmisbruker eller hoppe utfor en bro. Men det kan skje. Mange som bytter sex mot penger har fått et helvete. Og det setter dype spor i psyken hos mange.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg fikk en ganske ekkel melding av en fyr jeg ikke svarte og ignorerte, som skrev: "så kul liten hore at du ikke kan svare folk? fordi du ikke får nok penger eller? skittent hull må jeg si. du er ikke verdt mere da. kanskje du forstår når du er eldre ditt dumme nek"
Og det er motbydelig, men ikke sjokkerende.

Jeg mener fortsatt det samme da, at sugardating ikke er helt det samme som prostitusjon, selvom de aller fleste bare misbruker hele greia for å få seg penger og sex.
Vis hele sitatet...
Ja kanskje hadde fyren litt rett? Hva har en 20 åring å tilby som er verdt 6000 kroner? Er det noenting ved noen 20 åringer som tilsier de er så spesielt begavet, så veltalende og oppegående at selskapet deres alene er verdt 6000 kr? 6000 kr pluss en helaften på byen og fin restaurant?

Ja det er godt mulig 20 åringene som blir sugarbabes er utrolig billedskjønne, vakre og fagre. Men det er vel først og fremst i kraft av sugarbabes ytre at folk finner betalingsvilje? Men om noen betaler for å spise med en vakker ung kvinne så sier det seg vel nesten selv at det ikke er nok med den middagen? For så mye spennende å si har de vel ikke sugarbabsene?
Der fikk du din første uspiselige psycho rett i DM'en! Det er mange på sånne sider som etter hvert vil omtale deg på den måten når dere begge er innelåst på et hotellrom også, for hey, folk med tonnevis med grunker og gryn eller folk som later som de har masse grunker og gryn som oppsøker sugardating er folk som ikke har ansvarsfølelse ovenfor verken norsk lov, deg og ditt ved og vel eller dine grenser.

Joda, du kan ha flaks og møte hyggelige karer men de er hyggelige på grunn av settingen de er i. Jeg synes du gjorde et klokt valg!

Når det kommer til det andre så sier Paul at han har hatt sex, men en gang leide sugardadyen inn to prostituerte han ville se på hadde sex. Jeg tror ikke de angrer pr nå jeg heller, but time's a bitch som de sier. Uansett, you dodged a bullet! Rock on og lykke til i livet!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja kanskje hadde fyren litt rett? Hva har en 20 åring å tilby som er verdt 6000 kroner? Er det noenting ved noen 20 åringer som tilsier de er så spesielt begavet, så veltalende og oppegående at selskapet deres alene er verdt 6000 kr? 6000 kr pluss en helaften på byen og fin restaurant?

Ja det er godt mulig 20 åringene som blir sugarbabes er utrolig billedskjønne, vakre og fagre. Men det er vel først og fremst i kraft av sugarbabes ytre at folk finner betalingsvilje? Men om noen betaler for å spise med en vakker ung kvinne så sier det seg vel nesten selv at det ikke er nok med den middagen? For så mye spennende å si har de vel ikke sugarbabsene?
Vis hele sitatet...


Å slutt a! Bombe at du er anonym da om ikke annet! 20-åringer flest tross i hva jeg skrev over her har mer å fare med enn det boomerskvipet her.
Sist endret av equimanthorn; 28. januar 2021 kl. 02:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av eriknilsen Vis innlegg
Jeg ville også unngått andre sugarbabies [...]
Vis hele sitatet...
...said the spider to the fly.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg får ikke kontaktet andre sugarbabes på den nettsiden jeg er på [...]
Vis hele sitatet...
Dette burde plage deg mer enn det det gjør.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke helt hva du skal fram til.
Alle vet at flesteparten av de som er der, er gamle menn som kun utnytter konseptet.

Jeg har fått meldinger av ganske mange som er i 28-35 årsalderen, som jeg snakker med nå om alt mulig rart. Jeg snakker ikke med han på 59 som vil gi meg nytelse og 3k. Det er jo ganske åpenbart egentlig. Og i tillegg slike meldinger florerer det av overalt, mottar det på Facebook, instagram, randome snapper osv.

Og jeg liker ikke at du sier «så ung som du høres ut», fordi du aner ikke alderen min og i tillegg så har ikke naivitet en egentlig sammenheng med alder.

Så igjen, hva er det du vil få fram? At man skal holde seg unna de som ÅPENBART vil kjøpe sex?
Vis hele sitatet...
Hei,

Det er ikke tvil om at du finner 90% useriøse wannabe sugardaddies, på samme måte som du på Tinder finner 99% du trolig aldri ville møtt. Rent praktisk sett ut fra utdannelse, inntekt, tilgjengelighet, sivilstatus, og fysisk tiltrekkendehet skal jo utvalget maksimalt utgjøre 10% av befolkningen.

Du trenger slik sett rundt 100 meldinger inn for å finne en håndfull som oppfyller normale krav til en SD, herunder en som forstår nyansene i det.

At du blir tilbudt prostitusjon på et sugardating nettsted, på Tinder, Facebook eller Insta (som alle jenter jeg kjenner gjør) betyr ikke at alle disse stedene er prostitusjonforum. Det at du tilbys prostitusjon betyr heller ikke at du skal akseptere det.

Til de som satt inn fake annonse for å se respons - var dere spesifikke på at dere ønsket kjemi-avsjekk før noe mer kunne skje, og brukte dere nøytrale eller seksualiserte bilder?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bare noe i tillegg? Tror du på det selv?

Og hva men han sugardaddyen som skryter av hvor gavemild han er og hvor mye fint han gjør for sine sugarbabes? Er ikke det litt rart at alle innleggene hans er i kun denne tråden? Og han registrerte seg for et par dager siden? Han også forsøke å legitimere hele opplegget rundt sugardating.
Vis hele sitatet...
Hei,

Årsaken til at jeg kom inn her er at jeg (og hun jeg har møtt i flere år) ble rimelig forbannet av den "dokumentaren" som ble sendt på FEM om sugardating nylig. Vi kontaktet programleder på mail om den ekstremt selektive kildebruken, og at hun i halve programmet legger ord og følelser i munnen på intervjuobjektene - men har ikke fått svar.

Da jeg googlet "sugardating" siste måned på norske nettsteder for å se om det var reaksjoner på programmet fant jeg denne tråden.

Det jeg ønsker å få frem (og som også andre artikler og dokumentarer får frem) er at jenter kan velge sin egen opplevelse i dette - og at de definerer den selv. Videre at idiotene du støter på på sugardating forum ikke er noe forskjellig fra de du kan støte på Tinder (hvor tror du wannabe dustene henger når de ikke får respons på SD-nettstedene?)
Sist endret av eriknilsen; 28. januar 2021 kl. 11:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg mener fortsatt det samme da, at sugardating ikke er helt det samme som prostitusjon, selvom de aller fleste bare misbruker hele greia for å få seg penger og sex.
Vis hele sitatet...
Vel, hva vet du egentlig om prostitusjon fra før av? Virker som om du har et lite nyansert bilde på spekteret av hva prostitusjon kan være, det er ikke bare slitne jenter på fortauskanten som tar kjappiser i bilen til menn som kjører forbi.

Har du hørt om selskapsdamer, eskorter og ting som "girlfriend experience"? Det er nøyaktig det samme som "sugardating", hvor den prostituerte ikke bare selger sex men også selskapet sitt, slik at kunden kan få "hele opplevelsen" av å ha en ung og pen kjæreste, slik at horekjøpet ikke bare er en time med upersonlig sex på et hotellrom. De vil at den prostituerte skal late som at de bryr seg utover dette og er villig til å betale ekstra for det. Gå på realescort.eu så ser du mange som lister priser for en halvtime, en time eller en helaften med "girlfriend experience" eller "gfe". Mange steder hvor prostitusjon er i grenseland når det kommer til legalitet brukes heller ord og uttrykk som å "kjøpe noen en drink", "spandere middag" osv. som kodeord for å kjøpe sex. Har selv forvillet meg inn på steder jeg trodde bare var vanlige utesteder i utlandet, helt til ei ung og pen jente plutselig tilbyr meg "å kjøpe en drink" for 200 euro, bare som et eksempel.

Det at du enda ikke forstår hvor implisitt sexsalg er i disse datene du har så lyst til å dra på tror jeg egentlig bare er bullshit, og at du egentlig forstår det innerst inne men kompartmentaliserer vekk de aspektene ved det som du synes er frastøtende (som du selv sa tidligere i tråden). Du er desperat etter penger, dette virker som en enkel løsning, du er egentlig fullt klar over hva dette går ut på men du klamrer deg til håpet om at det "bare er en date" selv om du egentlig vet at det ikke er det. Den eneste måten du klarer å gjennomføre det på er ved å lure deg selv, så du tviholder på denne kognitive dissonansen fordi tross alt så trenger du disse pengene. Jeg lover deg at det er bedre å være blakk i lengre tid enn å slite med traumer resten av livet, men nå repeterer jeg bare ting som har blitt sagt tidligere i tråden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hallo!
Jeg har da valgt å begi meg ut i den spennende verdenen kalt sugardating som en sugarbabe. Mest fordi jeg er i litt økonomisk knipe, og dette er relativt sagt, letttjente penger. Jeg er også klar over at det ikke er så glamorøst som mange skal ha det til. Videre så føler jeg ikke at jeg må begrunne valget mitt.

Jeg vet det er mange som er dømmende og kritiske til dette fenomenet, så det er derfor jeg er anonym. Håper ikke at denne tråden blir slettet, og hvis den blir det så hadde det vært fint og vite hvorfor.
Vis hele sitatet...
Her er utdrag av en av de få norske undersøkelsene om sugardating:

https://www.duo.uio.no/bitstream/han...gar-Dating.pdf

5.3.3 The (Guilty) pleasures of the patriarchy
Sugar babies told me their stories about how they first made their profile on Sugar Daters, and
the reason for why they decided to do so. A strong discontent, and a disenchantment with the
dating application Tinder was central to these stories. This disenchantment was the reason that
most had initially decided to try sugar dating. As Baby-I said; “I wanted to meet someone that
would ... take a bit care of me ... go out and eat ... sleep in a hotel ... things like that”. Baby-H
had met her first sugar daddy on Tinder, and because of this (positive) experience, she had
decided to try sugar dating. Eventually she had quit Tinder. She also perceived of sugar dating
as much safer than Tinder. She told a story about one time that she had been attacked by a
tinder date. She also stated that she had met many ‘weirdos’ through Tinder, but not to the
same degree on SugarDaters, although as she reported; there surely were some ‘weirdos’, also
there. Many of the sugar babies expressed similar notions. The sugar daddy was
conceptualized as much more polite and ‘grown-up’, as well as ‘respectful’, than the men that
could be found on Tinder. Baby-F said that she wanted to sugar date because of the
excitement, and she stated that on Tinder there were “not men, but boys”. Many sugar babies
also expressed that the taboo of sugar dating was a big part of their reason for sugar dating.
The taboo, and (feminist) norm-breaking of it, seemed to be the very thing that made it
exciting. Many sugar babies knew about sugar dating precisely because of public debates and
documentaries, confirming the hypothesis of ‘deviance-amplification’ (Cohen, 2011: 239)
Daddy-B also said that he first had heard about sugar dating, precisely in public debates.
Some of the sugar babies sugar dated because it provided them with more pleasurable (sexual)
experiences. This seemed to be due to the communication that is encouraged in sugar dating.
Their experience with ‘Tinder hook-ups’ had been very disappointing, in terms of the
indifferent way that they perceived themselves treated by men. In the words of Baby-I, when
speaking of the culture of ‘Netflix and chill’:
On Tinder ... Those guys ... They just want to get laid ... but they don’t give anything ... back.
It’s like ... you see a half movie together and then ... you know, it is not very exiting. I don’t
97
know ... I was so disappointed by it ... And I thought ... if it’s going to be like that ... then I want
to get something back. (Baby-I)
By getting ‘something back’, she did not only refer to the money that she received from her
sugar daddies, but she meant being treated with respect and chivalry. It had been very
surprising to the sugar babies, due to the public discourses about sugar dating in which the
sugar daddy (as with the ‘whore customer’) is consistently portrayed as a villain, that they
were so ‘nicely’ treated by sugar daddies. Baby-E said that she had learned to expect more
from men now because of sugar dating. This had not so much to do with the fact that the
sugar daddies payed for everything, but with “making an effort”

Til info er undersøkelsen gjort av en kvinne (noe som i dagens identitetspolitiske verden betyr at den er mer verdt enn en undersøkelse gjort av en mann)
Sist endret av eriknilsen; 28. januar 2021 kl. 13:43.
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av eriknilsen Vis innlegg
Her er utdrag av en av de få norske undersøkelsene om sugardating:

https://www.duo.uio.no/bitstream/han...gar-Dating.pdf

5.3.3 The (Guilty) pleasures of the patriarchy
Sugar babies told me their stories about how they first made their profile on Sugar Daters, and
the reason for why they decided to do so. A strong discontent, and a disenchantment with the
dating application Tinder was central to these stories. This disenchantment was the reason that
most had initially decided to try sugar dating. As Baby-I said; “I wanted to meet someone that
would ... take a bit care of me ... go out and eat ... sleep in a hotel ... things like that”. Baby-H
had met her first sugar daddy on Tinder, and because of this (positive) experience, she had
decided to try sugar dating. Eventually she had quit Tinder. She also perceived of sugar dating
as much safer than Tinder. She told a story about one time that she had been attacked by a
tinder date. She also stated that she had met many ‘weirdos’ through Tinder, but not to the
same degree on SugarDaters, although as she reported; there surely were some ‘weirdos’, also
there. Many of the sugar babies expressed similar notions. The sugar daddy was
conceptualized as much more polite and ‘grown-up’, as well as ‘respectful’, than the men that
could be found on Tinder. Baby-F said that she wanted to sugar date because of the
excitement, and she stated that on Tinder there were “not men, but boys”. Many sugar babies
also expressed that the taboo of sugar dating was a big part of their reason for sugar dating.
The taboo, and (feminist) norm-breaking of it, seemed to be the very thing that made it
exciting. Many sugar babies knew about sugar dating precisely because of public debates and
documentaries, confirming the hypothesis of ‘deviance-amplification’ (Cohen, 2011: 239)
Daddy-B also said that he first had heard about sugar dating, precisely in public debates.
Some of the sugar babies sugar dated because it provided them with more pleasurable (sexual)
experiences. This seemed to be due to the communication that is encouraged in sugar dating.
Their experience with ‘Tinder hook-ups’ had been very disappointing, in terms of the
indifferent way that they perceived themselves treated by men. In the words of Baby-I, when
speaking of the culture of ‘Netflix and chill’:
On Tinder ... Those guys ... They just want to get laid ... but they don’t give anything ... back.
It’s like ... you see a half movie together and then ... you know, it is not very exiting. I don’t
97
know ... I was so disappointed by it ... And I thought ... if it’s going to be like that ... then I want
to get something back. (Baby-I)
By getting ‘something back’, she did not only refer to the money that she received from her
sugar daddies, but she meant being treated with respect and chivalry. It had been very
surprising to the sugar babies, due to the public discourses about sugar dating in which the
sugar daddy (as with the ‘whore customer’) is consistently portrayed as a villain, that they
were so ‘nicely’ treated by sugar daddies. Baby-E said that she had learned to expect more
from men now because of sugar dating. This had not so much to do with the fact that the
sugar daddies payed for everything, but with “making an effort”

Til info er undersøkelsen gjort av en kvinne (noe som i dagens identitetspolitiske verden betyr at den er mer verdt enn en undersøkelse gjort av en mann)
Vis hele sitatet...
Det er jo sant. De aller fleste på tinder vil kun ha sex, forskjellen er bare at gjennom sugardating så får du noe tilbake for det.
Jeg har selv opplevd gutter som har utnyttet mine følelser for å få seg ligg, osv.

Jeg tenker at hvis man finner en sugardaddy som er en faktisk sugardaddy (og ikke en horekunde), så er det jo en super ordning for begge parter. Det er det jeg skulle ønske jeg kunne finne, men jeg merker at det tar lang tid å finne den «rette».

Det jeg også syntes er motbydelig er de som sier at de er gift og har barn, slik at de vil ha 100% diskresjon. Det støtter jeg ikke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jo sant. De aller fleste på tinder vil kun ha sex, forskjellen er bare at gjennom sugardating så får du noe tilbake for det.
Jeg har selv opplevd gutter som har utnyttet mine følelser for å få seg ligg, osv.

Jeg tenker at hvis man finner en sugardaddy som er en faktisk sugardaddy (og ikke en horekunde), så er det jo en super ordning for begge parter. Det er det jeg skulle ønske jeg kunne finne, men jeg merker at det tar lang tid å finne den «rette».

Det jeg også syntes er motbydelig er de som sier at de er gift og har barn, slik at de vil ha 100% diskresjon. Det støtter jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Hei,

Jeg vil anta at 90% er gift eller i lange forhold de pga barn eller andre årsaker ikke ønsker å forlate. Det gjelder også meg selv - og jeg føler det er veldig viktig å være fullstendig åpen om det med de jeg har møtt. Om jeg var singel hadde de jeg møtte jo hatt full tilgang til "min verden" (bodd i min leilighet, lånt en av bilene, hatt tilgang til mitt nettverk og omgangskrets, vært med på hytte, ferier og ellers økonomisk sett fått dekket alt slik som alle jeg møtte før jeg ble gift). Føler sugardating primært handler om å ta vare på sin SD på samme måte som om man var singel når man har et utenomekteskaplig forhold - det er det jeg føler jeg dekker for min langvarige SB (15k i måneden husleie, mobil, klær, skjønnhet, transport, mat, etc). Selv har jeg mindre respekt for menn som er i forhold, og som gir inntrykk av til elskerinner at de vil forlate kona - men så gjør de det aldri. Tenker du da bør være åpen om at du ønsker en singel SD, så forventningene ikke koliderer.
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av eriknilsen Vis innlegg
Hei,

Jeg vil anta at 90% er gift eller i lange forhold de pga barn eller andre årsaker ikke ønsker å forlate. Det gjelder også meg selv - og jeg føler det er veldig viktig å være fullstendig åpen om det med de jeg har møtt. Om jeg var singel hadde de jeg møtte jo hatt full tilgang til "min verden" (bodd i min leilighet, lånt en av bilene, hatt tilgang til mitt nettverk og omgangskrets, vært med på hytte, ferier og ellers økonomisk sett fått dekket alt slik som alle jeg møtte før jeg ble gift). Føler sugardating primært handler om å ta vare på sin SD på samme måte som om man var singel når man har et utenomekteskaplig forhold - det er det jeg føler jeg dekker for min langvarige SB (15k i måneden husleie, mobil, klær, skjønnhet, transport, mat, etc). Selv har jeg mindre respekt for menn som er i forhold, og som gir inntrykk av til elskerinner at de vil forlate kona - men så gjør de det aldri. Tenker du da bør være åpen om at du ønsker en singel SD, så forventningene ikke koliderer.
Vis hele sitatet...

Vet kona di om det? Barna?
Jeg forstår om kona (eller hvem deg nå enn måtte være) vet om det at man har en SB, men om man holder det helt skjult så lyver man jo. Og hvis man har sex, så er man jo utro. Jeg ville bare ikke likt det selv hvis min potensielle fremtidige kjæreste holdt en SB skjult for meg. Det er da jeg blir kvalm. Man setter familien til side.

Kan jeg spørre hvor lenge du har hatt din SB, og hvor dere møttes/fant hverandre? Og hva er alderen din og hennes?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beklager eriknilsen, men at du blåser de summene hver måned tror jeg ingenting på. Du virker mer å være en som av en eller annen grunn ønsker å hype opp sugardating. Du maler et rosenrødt bilde, snakker om så store summer og dyre gaver at du helt sikkert klarer å verve flere unge jenter til dette. Men jeg tror ikke virkeligheten er slik du skisserer her, beklager. De jentene du bevist eller ubevist lokker utpå kan få livene ine ødelagt av måten du beskriver sugardating på.

Hva er siste akt i historien din nilsen, skal du ta en Pretty Woman ending? Eller, det blir vel neppe noen pretty woman ending, men du kan jo late som slik at du får unge naive jenter til å flytte grensene sine ennå lengre for å tilfredsstille deg og dine ønsker.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men jeg må ærlig si jeg ble litt oppslukt i den nettsiden, så slettet brukeren min der nå.
Vis hele sitatet...
Det er jeg glad for å høre

"så kul liten hore at du ikke kan svare folk? fordi du ikke får nok penger eller? skittent hull må jeg si. du er ikke verdt mere da. kanskje du forstår når du er eldre ditt dumme nek"
Og det er motbydelig, men ikke sjokkerende.
Vis hele sitatet...
Nei, ikke sjokkerende. Han er dum nok til å si eksplisitt det som ligger implisitt i hele konseptet: En holdning av entitlement fordi man kjøper seg en tilgang. Han bidrar økonomisk, ergo skylder du ham. Uansett hva som skjer eller ikke skjer, er det en grunnleggende asymmetrisk relasjon der den ene har kjøpt en berettigelse til den andre.

Det er også interessant å se rasjonaliseringen fra den andre siden, hvordan en del av produktet som selges er ideen om at det ikke egentlig er kjøp og salg. Det er liksom-ekte. Den som selger har ansvar for at kunden ikke føler seg som en horekunde, det krever en emosjonell innlevelse. Det er noe med akkurat det som minner skummelt mye på den rollen man har i et forhold med vold og misbruk, og det kan fort gi noen kompliserte følelser på et senere tidspunkt.

Tror det var good call å slette profilen ts, og jeg er sikker på at det finnes måter å løse den økonomiske krisen din på. Det får du sikkert gode tips til her også hvis du spør.
Sitat av eriknilsen Vis innlegg
Hype sugardating på et forum primært bestående av rus, steroider og psykiske lidelser - selv en kar her som ville ta ut 250 000 i kontanter fordi han "ikke stolte på bankene"? Dette kan ikke være langt fra incel-cental i Norge heller med det kvinnehatet som vises. Hadde det ikke vært for at trådstarter ble hakket på av folk som opplagt ikke vet hva de snakker om hadde jeg aldri giddet å registrere meg. Men nå er det slutt på kjeller-leilighet safarien min her nede og tilbake opp i lyset fra Solli Plass. Ønsker dere lykke til videre :-)
Vis hele sitatet...
Men du har vel selvinnsikt nok til å se at du er dråpen i havet? Du har mange gode poenger for så vidt, men jeg tviler på ei som trådstarter klarer å luke ut de 99,99% for å sitte igjen med en semi- decent opplevelse av dette.