Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1724
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Tok litt amfetamin igår, cirka 0,3g i 2 linjer. Dagen før tok jeg også noen linjer. Er ikke så vanlig at jeg bruker dette. Begynte å blø neseblod igår kveld og det blør fortsatt. Ikke så mye at det renner ut av nesa, men når jeg snyter meg er det masse blod på papiret. Bør jeg bekymre meg eller vil det gå over av seg selv?
Du utsetter dine egne slimhinner for en potensielt etsende substans, neseblod kan du forvente ved bruk av denne substansen. Her er en fin liten hemmelighet; lut (kaustisk soda) er en av de kjemiske sammensetningene som brukes for å lage amfetamin. Ved feilproduksjon kan noe av denne luten fremdeles være i linja du drar.

Det kan også være at det er fyllstoff (les; definitivt) som gjør at det er etsende. Når du blør fra nesen av mer konvensjonelle årsaker kan du roe ned, men når du drar en linje med et uidentifiserbart materiale burde du vurdere å legge det i fra deg. Slimhinnene dine er skadet, ikke ta flere linjer. Om du må (noe du sikkert må, jeg dømmer ikke) fortsette å ta amfetamin kan du heller droppe det.
Hardt nesekjør over flere år gav meg tørre slimhinner i nesa og små hyppige blødninger. Etter en konsultasjon hos spesialist behandlet jeg det med hvit vaselin og en smørende nesespray. Slimhinnene ble mye bedre etter dette.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svarene. Kan det hjelpe å smøre litt Spenol inni nesa? Eller skal jeg bare la nesa være ifred? Skal definitivt holde meg unna speed fremover, bruker det veldig sjelden uansett. Kan tillegge at speeden var ganske fuktig, jeg verken tørket den eller hakket den opp så nøye. Hadde dårlig tid.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Du utsetter dine egne slimhinner for en potensielt etsende substans, neseblod kan du forvente ved bruk av denne substansen. Her er en fin liten hemmelighet; lut (kaustisk soda) er en av de kjemiske sammensetningene som brukes for å lage amfetamin. Ved feilproduksjon kan noe av denne luten fremdeles være i linja du drar.

Det kan også være at det er fyllstoff (les; definitivt) som gjør at det er etsende. Når du blør fra nesen av mer konvensjonelle årsaker kan du roe ned, men når du drar en linje med et uidentifiserbart materiale burde du vurdere å legge det i fra deg. Slimhinnene dine er skadet, ikke ta flere linjer. Om du må (noe du sikkert må, jeg dømmer ikke) fortsette å ta amfetamin kan du heller droppe det.
Vis hele sitatet...
Jeg har merket å få neseblod med svelging/injisering er det normalt med amfetamin eller er det andre årsaker?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter en lang og og fuktig kveld med cola er det ikke uvanlig at jeg ser litt blod i papiret når jeg snyter meg flere dager i ettertid. Er nok ikke spesielt sunt for nesa de greiene der. Jeg pleier iallefall å bruke sånn nesespray mot allergi (skal visste forhindre bettenelse) Også bruker jeg å skylde med saltvann og bruke neseolje etter dette. Da gir plagene seg veldig raskt.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Jeg har merket å få neseblod med svelging/injisering er det normalt med amfetamin eller er det andre årsaker?
Vis hele sitatet...
Når du svelger og/eller injiserer? Det er en veldig merkelig reaksjon, blør du mye når du ikke bruker?

Det kan også være fordi at du får økt blodtrykk, noe som på grunn av trykket i årene dine kan føre til at de sprekker. At det skjer i nesen kan jo snakke til at du har en eller annen skade der fra før, som regel skjer det i øyne.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Når du svelger og/eller injiserer? Det er en veldig merkelig reaksjon, blør du mye når du ikke bruker?

Det kan også være fordi at du får økt blodtrykk, noe som på grunn av trykket i årene dine kan føre til at de sprekker. At det skjer i nesen kan jo snakke til at du har en eller annen skade der fra før, som regel skjer det i øyne.
Vis hele sitatet...
Blør jo selvfølgelig neseblod til vanlig men mer på amfetamin og ja jeg mente svelger eller sniffer.
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Blør jo selvfølgelig neseblod til vanlig men mer på amfetamin og ja jeg mente svelger eller sniffer.
Vis hele sitatet...
Gjør ikke narr av deg nå men det er ikke en selvfølge å blø neseblod Det har jeg ikke gjort siden jeg gikk i 4. og fikk en skøyte slått i trynet på meg av en sint dritt på samme trinn. Planlegger enda min revansj.

Økt blodtrykk er en sannsynlighet for at det skjer, i ditt tilfelle.
Bare å droppe det, smaker mindre dritt å svir mindre pikk

ikke bokstavelig da, da det også kan brukes kom jeg på
Sist endret av Speedfrik; 14. januar 2021 kl. 22:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Økt blodtrykk som nevnt over, samt også nevnt er amf ofte blanda inn med ting som ikke har NOE i kroppen å gjøre i det hele tatt. Jeg pleide å blø masse neseblod før både naturlig og unaturlig. Men det er EN av måtene kroppen sier ifra at "ey, nei...do not want". Så ville lytta til kroppen Og hvis du absolutt må så dropp det. Magan er full av syre uansett så der er det mindre sjans for irritasjon.