Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2206
Hei Noen Trondheimsfolk her? Tenker å kjøpe leilighet i området, nærmere bestemt Nye Lilleby i Trondheim. Området er bilfritt med unntak av p-kjeller. Mange av leilighetene har ikke p-plass. Å kjøpe p-plass i kjelleren koster fan meg 300 000.

Blir satan så vanskelig å ikke ha bil. Noen som vet om det finnes andre muligheter? Kikket litt på boligsoneparkering, men ser ut som sonen ikke rekker helt opp dit. Jeg forstår det sånn at man må ha adresse innenfor sonen for å få leie p-plass også

Er det gratis gateparkering noen plasser? Noen ideer til hvordan dette kan løses?
Lite gratis der ja, men vet flere leier ut sine plasser i parkkjellere for greie priser, vi gjorde det da jeg bodde der.
Mener det er gratis parkering i noen av gatene på Buran, tror det var det for noen år siden i hvertfall, i området rundt Østersunds gate.
Sitat av OneofaMind Vis innlegg
Lite gratis der ja, men vet flere leier ut sine plasser i parkkjellere for greie priser, vi gjorde det da jeg bodde der.
Vis hele sitatet...
Takk for svar Hvor kommer man i kontakt med noen som leier ut plasser? Har googlet uten hell. Regner med du med privatpersoner.

Hvor mye må man regne med å betale?

Sitat av livsnyter Vis innlegg
Mener det er gratis parkering i noen av gatene på Buran, tror det var det for noen år siden i hvertfall, i området rundt Østersunds gate.
Vis hele sitatet...
Det skal jeg sjekke ut. Mener å huske at jeg har parkert gratis der selv for en del år tilbake Kanskje litt trangt om plassene der, men funker som kriseløsning.
Mulig du kan parkere ved City Lade som er i kort gangavstand. Er ellers en del store bedrifter/butikker i Haakon vii's gate hvor det kan være mulig å parkere.