Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 772
Jeg tok til sammen 4mg rivotril i går for å slappe litt ekstra av. Jeg tok en kvart en, altså 0,5mg under tunga for ca. 4 timer siden i dag.
Vet at det er verdens verste tabbe å blande rivotril og alkohol, og siden clonazepam har så lang halveringstid sitter mye av de 4mg fra i går fortsatt igjen i kroppen. Spørsmålet er, om jeg drikker en eller to 33cl øl i dag, kommer jeg til å bli helt ape og blacke ut? Føler meg bare mildt påvirket av benzo i skrivende stund, men lurer oå om dette forandrer seg til det drastiske om jeg tar en eneste slurk alkohol.

Takk!
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går greit med én eller max to 0,33dl øl om du kun skal sitte hjemme og gå å legge deg etter kort tid. Bare gjem mobilen din og PCen din hvis ikke blir det loke chatting med folk du egentlig ikke skjønner hvorfor du har skrevet til, og med masse skrivefeil og avslørt rusa og ting du skriver som du ikke kan stå inne for edru.

Du blir surrete og loka av å drikke selv så lite men det er ikke så stor skade i å sitte hjemme å se en episode av en serie du ikke husker en dritt av i morra, som det er å være ute blandt folk og prøve å gjøre fornuft ut av deg men bare driter deg ut og er åpenlyst griserusa.

Helst skal man vente minst fem dager eller mer etter inntak av rivotril før man drikker.
Trådstarter
15 9
Om jeg bare skulle holde meg hjemme hadde jeg nok bare tatt mer rivotril frefmfor å drikke på toppen. Tanken var å ta denne ene 0,33'ern med øl blant folk, og holde meg til det. Jeg uroer meg bare på om selv en liten 0,33 ølboks vil være nok i kontekst av de 4mg fra i går og 0,5 fra tidligere i dag til å gi meg blackout?
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av jekkern Vis innlegg
Om jeg bare skulle holde meg hjemme hadde jeg nok bare tatt mer rivotril frefmfor å drikke på toppen. Tanken var å ta denne ene 0,33'ern med øl blant folk, og holde meg til det. Jeg uroer meg bare på om selv en liten 0,33 ølboks vil være nok i kontekst av de 4mg fra i går og 0,5 fra tidligere i dag til å gi meg blackout?
Vis hele sitatet...
Svaret på det du spør om er ja det er nok til å gi deg blackout og apeoppførsel.

Forøvrig er det ikke noe poeng i å ta mere rivotril med rivotril fra i går og i dag i blodet. Du måtte tatt enorme mengder for å bli enda mer rusa da ruspromillen din av rivotrilen allerede er ganske høy.