Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 996
Har drukket litt rum, tatt litt rivo og tatt 2x10mg oxy. Føler meg bra men er veldig trøtt og holder på og sovne. Er det farlig om jeg sovner nå?
Anonym bruker
"Takknemlig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare å sove det null stress
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
spørs litt på toleranse og slikt, hvor mye er "litt rum og rivo"? har du spist noe? om pusten er greit og du skal sovne, gjerne legg deg i redningsposisjon i tilfelle du kaster opp.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
spørs litt på toleranse og slikt, hvor mye er "litt rum og rivo"? har du spist noe? om pusten er greit og du skal sovne, gjerne legg deg i redningsposisjon i tilfelle du kaster opp.
Vis hele sitatet...
Pusten er BITTE litt roligere en vanlig. Benzo toleransen er grei, opiat toleransen er ikke den beste og ca 35 cl. Men alkoholen har jeg drukket siden halv 10 idag morges og slutta 2 idag ettermiddag. Har spist mye ja men det var i halv 12 tiden.
Sist endret av Smule09; 2. oktober 2020 kl. 14:56.
Dette er andre tråden din denne uka med akk samme tema. Roe ned blandingsrusen litt?
Skal det. Virkelig. Skal roe meg.
Hvor mye rivotril og sprit? Har du tatt to så går det bra men har du tatt 20 og en liter sprit bør du ikke sove uten noen som passer på deg.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Hvor mye rivotril og sprit? Har du tatt to så går det bra men har du tatt 20 og en liter sprit bør du ikke sove uten noen som passer på deg.
Vis hele sitatet...
En liter sprit? Mange dør av den mengden.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Hvor mye rivotril og sprit? Har du tatt to så går det bra men har du tatt 20 og en liter sprit bør du ikke sove uten noen som passer på deg.
Vis hele sitatet...
Han har drukket 35cl som han skriver. Og litt rivo som jeg vil definere som under 5.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 2. oktober 2020 kl. 17:57.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
En liter sprit? Mange dør av den mengden.
Vis hele sitatet...
Det er vell ikke mange som dør av en liter sprit? M.m det er hjemmebrent du snakker om da såklart.