Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1560
Jeg lurer bare på en liten sak...
Er det mulig å chatte med noen gjennom bluetooth på mobilen?
Jeg har en SE t630. Vet det går ann å sende kalender notater o.l, men er det noen annen måte å sende tekst på??
det burde jo strengt tatt være mulig,
har du forsøkt å søke litt på google.com
finner det sikkert der.
eller hva?

du kommer fra kopervik....poor bastard
kreativ nerd
devotio's Avatar
tror du må bruke note å sende den over bt.
anderbor's Avatar
Trådstarter
du kommer fra kopervik....poor bastard
Vis hele sitatet...
Kopervik... fint sted det! Se bort i fra all narkotika, alkohol og andre rusmidler + mord og dødsfall, så skal du se at kopervik er et idyll i vest

Men ja.. får google litt...
er det egentlig noe behov for å chatte med en som sitter noen meter unna da...

men gøy er det sikkert
anderbor's Avatar
Trådstarter
Kan være kult å chatte f.eks i en skole time, blandt folk som ikke skal høre samtalen osv... mye kult
Kan jo sitte på tbanen å sende visittkort til folk som har på bt.Lag en eller annen teit melding i telefonboka ikke legg til nummer send den som visittkort via bt. Blir mange overraska blikk når dem plutselig mottar en slik melding
anderbor's Avatar
Trådstarter
Det er vel ikke mulig å sende notater uten at mottager godtar notaten?
anderbor's Avatar
Trådstarter
Så liksom for meg et chatte program som fungerte med bluetooth... Any ideas?
Kan du ikke bare skrive det du vil i et notat da og så bare sende det.. Kan jo bruke det til å chatte med..
Hehe kanskje litt tungvint, har sett et slikt prog du leter etter en plass. Det var en side med mye Sybian 60 stuff. F.eks at du kunne bruke mobilen som fjernkontroll. Ta å google det
Mate Finder is a freeware Bluetooth chat application. You can use it to chat with other Series 60 devices. This nice program has many great features.
Vis hele sitatet...

Kode

http://www.symbianphone.com/download/MateFinder.SIS
Kun for Sybian 60
anderbor's Avatar
Trådstarter
Takker så mye, me hva er symbian 60?
operativsystem for mobiler som som 6600 , altså et mer avansert opsystem enn de man finner på mer vanlige mobiler.
skyt meg hvis jeg tar feil.
Nå er det i følge SE ingen bluetooth api i javaen i t610/t630, så chatte program kan bli litt vanskelig. Ellers kan du jo håpe på at FreeJack for midp1.0 blir utgitt snart, og at det virker på din mobil.
har et chatteprogram som jeg har på min nokia. veit ikke om det fungerer på SE t630 men.. Tror det heter dreamchat. Om du ikke finner det kan jeg godt pumpe det opp på home.no.net når jeg kommer hjem fra skolen
home.no.net/martinsv/jepp/DreamChat1.1.18plus2.rar

ligger der nå!
anderbor's Avatar
Trådstarter
Takker mye for svar!
Men, jeg har 0 kr. på mobilen, så jeg har ingen mulighet til å laste ned programmet. Har heller ikke iR eller BT på pc'en så det blir litt vanskelig å teste programmet. Men jeg skal gi beskjed når jeg har fått det til!

PS. Bare fortsett å svare. Alltid kjekt å læreseg noe nytt!
Ta ett søk på www.handango.com kanskje du finner noe der.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Opprinnelig postet av SL3iM
har et chatteprogram som jeg har på min nokia. veit ikke om det fungerer på SE t630 men.. Tror det heter dreamchat. Om du ikke finner det kan jeg godt pumpe det opp på home.no.net når jeg kommer hjem fra skolen
Vis hele sitatet...
Kan dette funke på en 7250i, eller?
mye mulig, har ikke prøvd annet enn på min 7650. det ligger ute enda så er bare å dra ned å prøve
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Roger, drar det ned å prøver. Ikke vits å syte over noe som ikke er testa Men har mine tviler. Tror det er java basert, og det finnes ikke på min telefon :/