Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1706
Hvor lenge etter mat kan man ta mdma for å få best mulig effekt?
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Påvirker sjeldent effekten.

Men tar lenger tid før det virker og man kan i noen tilfeller oppleve ubehag i magen hvis man tar MDMA kort tid etter mat.

Hvis du er av typen som blir kvalm på MDMA vil jeg anbefale deg og vente en stund med og ta det etter du har spist.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har erfart å få veldig dårlig effekt etter å ha full mage. Jeg pleier alltid å vente 3-4 timer etter jeg har spist.
Kommer an på hva du har spist, hvor mye, hvor lenge siden forrige gang du spiste, hvor ofte er du vant til å spise og flere andre faktorer.

Generelt pleier jeg å si at ingen rusmidler bør tas på tom mage. Samtidig blir effekten gjerne 'skarpere' (ikke nødvendigvis bedre) jo mindre du har spist.
Jeg har egentlig hatt gode turer på så og si tom mage. Og også opplevd en helt sinnsyk lang comeup en gang. Hadde latt det gå 3-4 timer
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig kan jeg bli kvalm, så spiser et godt måltid 3-4 timer før, og legger på noen ritz kjeks før/rett etter jeg dropper, syns selv det demper kvalmen og har ikke hatt merkbart redusert effekt av det.
Trådstarter
Hjelper det å ta kvalmestillende før?
Tok 4,5t for meg en gang etter et kraftig måltid 3 timer før. Nå bruker jeg å spise 3-4 timer før, men i moderate mengder. Lurt med litt mat i kroppen før rulling, men ikke overdriv. Spis heller frukt under turen, det er digg
Putt MDMA'en din i rumpan så kan du spise et herremåltid samtidig og få bedre funk enn du noen gang har fått
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av junkrat Vis innlegg
Tok 4,5t for meg en gang etter et kraftig måltid 3 timer før. Nå bruker jeg å spise 3-4 timer før, men i moderate mengder. Lurt med litt mat i kroppen før rulling, men ikke overdriv. Spis heller frukt under turen, det er digg
Vis hele sitatet...
Vil bygge på dette med et tips om at smoothies er perfekte til å sippe på mens man turer, kjøper selv fra Coop siden jeg syns de er gode, men har du blender så bare kjør noe godt sammen med litt juice, da kan du bestemme konsistens selv også
Rinkebysvorska‘n
Min erfaring er at jeg blir kvalm hvis jeg tar MDMA på tom mage, eller om det er veldig lenge siden jeg har spist.

Det som funker best for meg er å spise et godt måltid 2-3 timer før. Mulig jeg får litt mindre effekt men det er fortsatt bedre enn å spy som en gris.