Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 5365
For dere som bruker/brukte speed på en daglig basis, på hvilke måter påvirket amf bruk i flere dager uten søvn dere fysisk og psykisk?
Har en regel for meg selv nå at jeg aldri ervåken mer enn et døgn, og får i meg nok næring. Men før så holdt jeg på 4-7 dager og ble ordentlig psykotisk.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble aggressiv, paranoid og psykotisk og veeeldig ustabil emosjonelt.
Fysisk ble jeg kvalm av mangel av næring, veldig sliten og seff.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vondt i hode, trøtt, sulten.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Rekorden" er vel 13 døgn på rockeren. Men da var hodet så sinnsykt kokt at jeg sov i nesten 2 hele døgn før det var påan igjen i litt mere "normalt" forbruk enn justeringer på størrelse det man skulle gi til en hest.

Masse hallusinasjoner både med syn og hørsel, stoore svarte hull i hukommelsen som strakk, seg tilbake over mange dager og få bruddstykker av små ting som hvor vi hadde vært, eller hvem vi prata med osv.. gikk vel rundt som et levende lik og var så sliten og gåen etter den siste dagen så
Er vell mer eller mindre standard at jeg begynner å bli i ubalanse/lettere psykotisk tredje døgnet våken..har ikke noe problem med å få i meg mat når jeg er i perioder med daglig bruk,er kun når toleransen er veldig lav at mat inntak blir ett problem.Blir som regel ikke aggressiv av våkentida(har metoder jeg bruker for å unngå den delen),,men jeg blir i seriøs ubalanse,hadde en langvarig mental knekk på nesten ett år for en tid tilbake hvor jeg kjørte på med speed,benzo å diverse andre stoffer 7-14dager om gangen får å så sove/hvile i 3-5 dager og så pån igjen.Store deler av tiden var jeg vell det som kan defineres som halvveis psykotisk,for virkeligheten jeg befant meg i var fear and loathing in las vegas style...verste av alt var at jeg ikke klarte å fatte at det var speeden/søvn mangelen som forårsaket det bisarre jeg opplevde.


Skal nevnes at jeg har skjerpet meg å kuttet ut nesten alt av seriøst misbruk det siste året.Endelig klart å kutte ut daglig benzzo/subutex,brukte det daglig i nesten 10år.Å såklart slutta å tøye strikken når det kommer til speed.
Sist endret av JayHova; 26. juni 2020 kl. 23:30.
Har aldri turt å drive på slik jeg, har gått et døgn uten søvn, men det er mer slurv fra min side. De gangene har jeg ligget i sengs og slappet av.

«Kudos» til dere som gjør dette..
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Har aldri turt å drive på slik jeg, har gått et døgn uten søvn, men det er mer slurv fra min side. De gangene har jeg ligget i sengs og slappet av.

«Kudos» til dere som gjør dette..
Vis hele sitatet...
Smart du.Vil du høre noe enda verre,eneste grunnen til at jeg i det hele tatt havna på det år lange amf kjøret der var at jeg skulle slutte med subutex.Hørt av flere som hadde kutta tvert av med å kjøre på en periode med speed...å det funka jo på en måte,men endte bare med enda mer misbruk ettersom alt av kritisk tankegang forsvant.Så tok meg ett før jeg kom "back on track" å klarte å innse at jheg ikke kunne holde på sånn her inn i evigheten.På slutten besvimte jeg bokstavelig talt etter hver gang jeg hadde tatt en lisse når jeg gikk for å pisse,våkna opp gang på gang i hjørnet av badet.Blacka ut totalt.
Gikk på ett ett lys i skallen etter ett 10 talls linere hvor det skjedde hver gang.

Utrolig nok var det etter alt det her jeg klarte å kutte ut benzo å sub.
Sist endret av JayHova; 26. juni 2020 kl. 23:50.
På den 3 dagen har jeg tendenser til å bli psykotisk, voldsom paranoia og angst. Hjertebank og "skygger" i synsfeltet. Gikk igjennom alle skap, kroker å hjørner i leiligheta med en sløv kniv siden jeg var sikker på at det var noen her inne. Også leita etter kamera i taket osv.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Smart du.Vil du høre noe enda verre,eneste grunnen til at jeg i det hele tatt havna på det år lange amf kjøret der var jeg skulle slutte med subutex.Hørt av flere som hadde kutta tvert av med å kjøre på en periode med speed...å det funka jo på en måte,men endte bare med enda mer misbruk ettersom alt av kritisk tankegang forsvant.Så tok meg ett før jeg kom "back on track" å klarte å innse at jheg ikke kunne holde på sånn her inn i evigheten.På slutten besvimte jeg bokstabvelig talt etter hver gang jeg hadde tatt en lisse når jeg gikk for å pisse,våkna opp gang på gang i hjørnet av badet.Blacka ut totalt.
Gikk på ett ett lys i skallen etter ett 10 talls linere hvor det skjedde hver gang.Men utrolig nokk var det etter alt det her jeg klarte å kutte ut benzo å sub.
Vis hele sitatet...
Har aldri vært der heldigvis. Litt stusselig når det blir slik.

Skulle ønske de fleste som driver på med litt forskjellige ting klarte å holde litt bakkekontakt. Men det er så mange forskjellige grunner til at ting sklir ut. Hadde vi klart å holde oss litt i skinnet så kanskje det etterhvert ble lettet litt på reglene. Men igjen så er jeg en naiv kardemommebyloventusiast.

Entusiast

Ble litt klabb og babb på slutten der
Sist endret av Taxidriver; 26. juni 2020 kl. 23:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lengste jeg var oppe var i 4 døgn (96 timer) ca. Mange vil kalle meg lettvekter, men jeg opplevde da at jeg begynte å se levende skikkelser. Blant annet ei ung jente på sikker 10 år løpende forbi meg med en kjøkkenkniv, for så å gjemme seg i hjørnet på stua, to polakker som sto på en stige og malte nabohuset, og det at jeg så forskjellige TV-bilder i hvert eneste glass i et gigantisk vindu med flere sprosser (mange firkanter). Dette var ca klokka 02:00 en tirsdagsnatt.
På sykkelturen hjem etter disse fire døgnene var det som om en "radio" sto på i hodet mitt. Det hørtes ut som en radio-stemme snakket til meg hele sykkelturen, og jeg sa "hæ?" "snakker du til meg?" og slikt hele turen. Det merkelige var at jeg underbevisst forsto at det hadde tippet over, og at jeg trengte søvn/næring.

Da jeg så polakkene som malte nabohuset klokka 02:00, måtte jeg spørre han jeg var på besøk hos om han så det samme som jeg. Det gjorde han slettes ikke. Ikke så rart.
Gikk gjerne 2-3 døgn før jeg sov 5-6 timer, våknet å spiste kanskje noe mat med høyt protein innehold som ikke krevde for mye tygging, så var det rince and repeat i godt å vel 15-20 år. Over tid ble jeg paranoid å trodde alt å alle var ute etter meg, merkelig nok aldri hatt snutnoia da, bare alt å alle ellers.
Når du går over lengre tid slik så blir du tynn, utmattet å sliten i kropp å sjel.
Bodde i 4 etg i blokk uten heis i 20 åra, så når jeg kom hjem fra party i helgene så ble det mange stopp opp igjennom trappene da jeg var sikker på at jeg skulle få hjerteinfarkt, eller øynene skulle poppe ut av trykk..
Gikk glatt gjennom 1gram eller 2 i døgnet.

Nå tildags får jeg så dårlig samvittighet viss jeg kjører fra morgen til morgen at det alene noier meg litt ut,
det sagt så har jeg .05 i over en uke når jeg først sprekker nå å styrer unna alt som heter Meta, passer på å spise mat, drikke vann, røyke hasj å sove.
Åh, drikke litt øl på toppen <3

Har også gått våken klin nyktern i rundt 50 timer sammens med ei vennine mens vi var på rehab sammen, bare for å se hvor fakka man blir uten søvn, du blir riiiiiimelig fucked up!

Til slutt rannt jeg på meg en rusutløst psykose, å ble aldri meg selv igjen.
Sist endret av Eyeamare; 27. juni 2020 kl. 00:35.
Anonym bruker
"Fortvilet Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ble aggressiv, paranoid og psykotisk og veeeldig ustabil emosjonelt.
Vis hele sitatet...
Ditto. Slutta med alt av amf og cola pga dette
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ditto. Slutta med alt av amf og cola pga dette
Vis hele sitatet...
Igjen, jeg har alltid vært forsiktig, men jeg har aldri blitt aggressiv. Blitt det pga sprit, men blir generelt bare glad og skravlete. Heldigvis
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Våken i over 6 døgn å ble ganske psykotisk, mye skygger og lyder. Skyggene kom gjerne på dag 2, og lydene på dag 3. Paranoia var også en stor del av en binge. Røyka også hasj som boosta den psykotiske tilværelsen. Heldigvis hadde jeg mye valium og lyrica når ting ble for voldsomt. Alt i alt, en jævlig slitsom tid. Har vært nykter 1 år, med 6mnd rusbehandling bak meg.
I perioden før jeg sluttet helt bestemte jeg meg for å alltid sove hver natt, minst 5 timer, helst 8.

Søvnmangel og den merkelige utmattelsen man føler ødelegger hele opplevelsen for meg.

Man dør uten søvn! Sov!
Sist endret av krystallkongen; 27. juni 2020 kl. 02:38.
Har en del erfaring med dette som kanskje kan være av interesse da jeg er syrehue. Har brukt syre ved flere anledninger edru - så på dag 1, 2, 3 og 4 på amf.
Tenker det kan være interessant da LSD på sett og vis forsterker alle inntrykk og følelser.
Noen observasjoner:
Dag 1: kvalme, sult, trøtthet, lettere irritasjons- og forvirringsmomenter
Dag 2:tidligere symptomer øker, nerver begynner å trigges - skvetter lett, paranoia, auditære og visuelle småhallusinasjoner, (skygger i sidesyn, stemmer sier navnet mitt), økt perspirasjon, ereksjonssvikt, vannlatingsstans
Dag 3: her begynner paranoia og vrangforestillinger å bli farlige. Kan fantasere ved motiver rundt andres handlinger, ta ting på feil måte veldig lett, generell forvirring blandes sammen med stadige hallusinasjoner (gatelys kan f.eks. oppfattes som billys som kommer mot meg, hører og tolker feil i
samtaler problematisk mye), veldig dårlig impulskontroll og økt aggresjon, matlyst ikkeeksisterende, overfølsomhet mot lyder. Hukommelsestap.

Syre og amf er generelt sett en veldig dårlig kombo og jeg anbefaler ingen å hente inspirasjon fra denne tråd
Sist endret av zykonaut; 27. juni 2020 kl. 09:24.
Meget paranoid og psykotisk med en fantasi lik Harry Potter.
Det er noen år siden jeg har gjort dette, men siste gangen jeg hold det gående over flere dager så begynte plutselig naboen å bore hull i veggen som gikk inn til min leilighet, det var da det tilta over for meg.
Klokka var 03.00 og jeg hørte en jævla drill, rasjonell som jeg er så ringte jeg jo bare til naboen og spurte hva faen? samtalen gikk noe som dette.
Hva faen driver du på med? det er jo midt på natta???
Naboen kunne ikke svare på det..
Hva? det er midt på natta og du borer hull i veggen?
Naboen erkjente at jo, nei, men hvorfor kunne han ikke si.
Jeg svarte med okei, siden jeg har deg på tråden, jeg har litt bønne, kan jeg komme over så fyrer vi et par trekk?
Nei, snakkes.

Merk at dette er en fyr som aldri har penger til egen bønne og sier ihvertfall aldri nei til trekk så her måtte det være ugler i mosen, det måtte faktisk være fare på ferde her og vipps så begynte tankekjøret.
Det startet med at han hadde politiet på besøk som skulle installere avlyttingsutstyr i veggen og det utartet seg til at noen skulle drepe meg med å gasse leiligheten min, kort sagt ble jeg stående flere timer i yttergangen ikledd full vinterbekledning med et hjemmelaget stål balltre i handa mens jeg stormluftet hele leiligheten midt på svarte vinternatta og venta på de som skulle komme å sjekke om jeg var død.

Det ble skyldt noen gram speed i dassen etter den hendelsen for å si det pent, aldri mer.
Kort og greit, var aldri våken mer en ish 1 uke, var ett par ganger jeg havnet i psykose om jeg brukte andre stoffer ete lang tid våken. Men når jeg holdt meg til speed følte jeg meg bra i dem første dagene, du vett den vanlige alt går bra for meg følelsen. Inn på 4-7 dagen kjente jeg at kroppen og sinnet var utslitt men kunne allikevel ikke legge meg, pga for meg var "bare en til" viktigere.


Edit: ble også veldig glad i deg og kutte opp speeden, om natta. Var noe med spenningen av at jeg viste jeg skulle bli ruset.
Sist endret av Tester alt; 27. juni 2020 kl. 18:46.
Fenriz's Avatar
Trådstarter
Nå som jeg leser inleggene ser jeg det som går igjen veldig mye tankene som "noen er ute etter å drepe meg" eller at naboen konspirerer med politiet, historier om voldelige og psykotiske episoder etc. Speed kan være skumle greier as

Eksperimentert veldig smått med det men etter å ha hørt historier fra kompiser lest på freak, og den jævla nedturen som kommer med stoffet har jeg styrt unna så holder meg til bønne og psykadelika iblant
Det lengste jeg har holdt meg våken på speed er 4-5 dager. Jeg husker at den siste dagen hadde jeg så vondt i kroppen, musklene, ryggen, alt, at jeg ikke orket å gjøre noe. Det verste var når jeg skulle få i meg noe mat. Jeg hadde ikke spist iløpet av disse dagene, og jeg var så sulten at jeg var utrolig kvalm blant annet. Det var en stor kamp å få i meg bare en liten smoothie som en «start up» på fordøyelsessystemet på en måte. Jeg klarte ikke å spise mer enn 2 skiver salami. Husker ikke så alt for mye, men den formen jeg var i, var den verste på lenge.
Jeg synes generelt at den følelsen du får når du veit at du MÅ spise noe, men du klarer det ikke, er en helt forferdelig følelse.
Dette var for et år siden. I dag er jeg helt ødelagt etter bare 2 dager, og klarer ikke å gå lengre. Aner ikke hva som skjer med det men.
Forrige gang jeg prøvde å gå lengre enn 2 dager igjen etter dette endte jeg i psykose. Men den gangen var jeg også utroollig stresset, så mulig det kan ha noe å si

Jeg er generelt ganske dårlig på å spise når jeg bruker speed. Tenker ikke på det før det har gått så lang tid at jeg er for kvalm til å spise noe som helst. Kompisene mine blir sjelden i så dårlig form som jeg blir selv om de heller ikke har spist...
Sist endret av Quellstid; 29. juni 2020 kl. 07:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bass Conducta
Russo's Avatar
7 3
Var vel en ukes tid her, med 10 liters vin dunk og en god kamerat, gikk vel greit, fikk typiske symptomer som slitenhet "fatigue" etc
Passet på å lukke øynene igjen i perioder for å gi hodet litt "sack" og selvfølgelig tvinge i meg mat (nudler fungerer fint for min del er veldig lett spiselig med tanken på at det er vanskelig å få i seg mat.)
Har ikke problemer med psykiske symptomer lenger fordi jeg er innerst klar over om det først forekommer er det pga rus og da faller det ganske kjapt bort.
De siste dagene var kroppen egentlig bare vandt til det (Toleranse) og avsluttet med bare å legge meg, tok ca 2 dager før jeg var tilbake i vanlig rytme igjen. (vil poengtere ut at opplevelse av rus og hvordan kropp reagerer er svært subjektiv så jeg deler bare min opplevelse.)

Har opplevd "glitcher" på amf før men har vært klar over at det er pga hjernen "prosessoren" ikke har nok energi til å gi meg fullverdig informasjon så når jeg så silhuetter som ikke var der den gang det skjedde plaget det meg ikke så mye.

Vil legge til at jeg har hatt problemer med insomnia siden jeg var liten så håndterer energi tap til hjernen ganske ålreit i og med at det ligner veldig på det som skjer når man blir sliten på amf.
Sist endret av Russo; 2. juli 2020 kl. 07:59.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fem dager på med ca 1g speed om dagen uten toleranse. Drakk 3 liter sprit ila disse dagene + bønne og ugudelige mengder røyk. Gikk noe
slik som dette: drikke sprit, ta liner, runke, kjederøyke, sovne/besvime i 20 min med pikken i hånda, komme til meg selv, game -> gjenta syklus. Hvor gikk hele uken? hadde hovedsakelig bare runket den tristeste makkapikken i fem dager og var på randen av total kollaps. Startet med å se på fine damer og endte opp med dverger, piss og fotfetisj. Uten tvil det mest patetiske og usunne jeg har gjort. Takk Gud for edruelighet og det å lære av sine feil.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
påvirket meg med at jeg opplevde angst psykose paranoid panikk hallusinasjoner depresjon og selvmordstanker...
Aldri klart mer enn 3 døgn. Munntørrheten tar knekken på meg. Jeg syns det er rart at ingen andre syns dette er notèrbart. Jeg merker jeg blir glemsk og surrer med å uttale ord riktig. Etter 2 dager føler jeg at amfetamin ikke gir noe særlig mer effekt. Huden blir også ganske "sår" etterhvert.
Jeg har hatt mange småpsykotiske tilstander. Det er vanlig at det inntreffer, for å si det sånn. Første jeg merker er at humøret blir dystert, og mister litt kontroll over tankene mine. Hender seg at jeg ligger i senga og skal sove, og føler jeg får aha-opplevelse etter aha-opplevelse og tenker feks "Åjaaa, det var derfor x eller y skjedde ja! Det var DET han mente med det han sa. Nå skjønner jeg!", og så videre. Føles som om at når jeg ikke har tatt amfetamin, så går verden meg hus forbi. Amfetamin er liksom veien til visdom.

Når jeg får slike tanker, så vet jeg at jeg ikke kan pushe det mer. Trenger ikke å gå 20 timer våken engang før det blir sånn, og da kaster jeg inn håndkleet. Men det greide jeg ikke alltid når jeg var litt yngre.
Pusher jeg det lengre, så får jeg noen ganger en derealisert opplevlse som ingen ringere enn Stephen King har beskrevet perfekt. Han skrev:
"...når du kommer hjem og legger merke til alt du eier hadde blitt fjernet og erstattet av en nøyaktig erstatning. Det er når lysene slukker og du føler noe bak deg, du hører det, du føler pusten mot øret, men når du snur deg, er det ingenting der"

Alt føles.. Uekte. Og jeg blir iakttatt av skikkelser som står i døråpninger, altså skyggemenn. De pleier å være mørke, rare skikkelser som forsvinner med en gang jeg prøver å se rett på dem. Pleide å være ganske redde for disse, men har sett så lite til dem de siste par årene at jeg tenker ikke særlig på det. Dette er det minst ubehagelige av mine symptomer, for å si det sånn.
Er jeg våken enda litt lengre så kan jeg høre musikk i bakgrunnen konstant. En slags melankolsk trall som jeg ikke aner hva kommer fra. Den er minst like creepy som skyggemennene.


En gang toppet det seg skikkelig. Skulle gjerne ha skrevet hele historien, men har fortalt denne til å så mange at jeg velger å bare fortelle i grove trekk her. Så et par deler av historien uteblir, men here goes:

Det var første og siste gangen jeg hadde vært våken i nesten en uke i strekk. Dette er mange år siden, så detaljene er litt uklare, men mener jeg sto på badet og barberte pungen eller noe annet pervy. Så banken det på døra, og når jeg åpnet stod det en politidame der som lurte på hva jeg drev med. Aner ikke hva jeg svarte eller hva jeg tenkte, eller hvorfor hun kom, men greide å snakke meg unna, som alltid. Så hun dro igjen. Men ikke før hun hadde smelt igjen døra etter seg satt det masse folk i stua, og det var da jævlig hyggelig. Vi tente lys, og satt på gulvet og snakka om løst og fast. 3-5 stykker, typ. Så tenkte jeg faen, vi må stikke herifra før politiet kommer igjen. Så jeg vekte samboeren min og vi heiv oss i bilen. Fortalte hun samboeren min om alt som har skjedd, for det var på dette tidspunktet ikke rent lite, men kan ikke fortelle alt her.
Jeg kjørte, og hun satt i fremsetet, og kompisene i baksetet.
Jeg rygget ut og fortsatte praten med kompisene mine, noe som var en ganske skremmende opplevelse for hun jeg bodde sammen med, fordi det satt ingen der, og jeg snakket til løse lufta. Hun har fortalt i ettertid at hun hadde funnet en ring med lys midt på gulvet som så skikkelig creepy ut. Talglys liksom. Sånn skikkelig demonutdrivelsesvibber.
Jeg snakket videre med kompisene mine i bilen, og en av dem fortalte meg at det lå en sprøyte på badet mitt som jeg hadde glemt av. Så vi snudde sånn at jeg kunne ta med meg denne. Åpnet baderomsdøra og fikk øye på den, lå akkurat der han hadde sagt den lå. Men når jeg tok på den, så gikk den opp i røyk inni hånda mi. Noe som endelig var nok til at jeg skjønte at de var noe som skurra alvorlig oppi hodet mitt. Så vi dro igjen, og jeg bestemte meg for å hive innpå et par hundre milligram seroquel. Det trengtes.
Men det slutter jo ikke der... For jeg våkner dagen etterpå, og vi drar tilbake til der jeg bodde. Så går jeg på badet for å pisse. Og tror du ikke det er en liten inntørket blodflekk på akkurat samme sted som sprøyta lå?

Det øyeblikket der jeg griper etter sprøyta, og den bare forsvinner inni hånda mi, er det mest skremmende jeg har opplevd i voksen alder. Og da jeg så blodflekken dagen etterpå igjen er en god nummer to.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Aldri klart mer enn 3 døgn. Munntørrheten tar knekken på meg. Jeg syns det er rart at ingen andre syns dette er notèrbart. Jeg merker jeg blir glemsk og surrer med å uttale ord riktig. Etter 2 dager føler jeg at amfetamin ikke gir noe særlig mer effekt. Huden blir også ganske "sår" etterhvert.
Vis hele sitatet...
Vet av noen som har mista taleevne etter langvarig speed bruk. Om det faktisk er sånn vet jeg ikke.
Tørr munn har ikke jeg opplevd.
Men det som er litt morro var engang jeg tok noen striper, fikk jeg matkick og spiste en HEL jævla kasserolle med grøt.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fem dager på med ca 1g speed om dagen uten toleranse. Drakk 3 liter sprit ila disse dagene + bønne og ugudelige mengder røyk. Gikk noe
slik som dette: drikke sprit, ta liner, runke, kjederøyke, sovne/besvime i 20 min med pikken i hånda, komme til meg selv, game -> gjenta syklus. Hvor gikk hele uken? hadde hovedsakelig bare runket den tristeste makkapikken i fem dager og var på randen av total kollaps. Startet med å se på fine damer og endte opp med dverger, piss og fotfetisj. Uten tvil det mest patetiske og usunne jeg har gjort. Takk Gud for edruelighet og det å lære av sine feil.
Vis hele sitatet...
akkurat det du dreiv med der er grunnen for at jeg ikke rører speed lenger. 20 faner med den mest grisete pornoen du finner og norges minste tiss i øyeblikket. føler deg jo møkkete flere dager etterpå.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
akkurat det du dreiv med der er grunnen for at jeg ikke rører speed lenger. 20 faner med den mest grisete pornoen du finner og norges minste tiss i øyeblikket. føler deg jo møkkete flere dager etterpå.
Vis hele sitatet...
Det er faktisk ikke umulig å moderere seg selv om man er på speed. Første bud er egentlig å ikke ta ett gram om dagen.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjer dette på adhd medisiner også eller må det amfetamin til? Noen som har prøvd?
Hallusinerer man av adderal også f.eks?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjer dette på adhd medisiner også eller må det amfetamin til? Noen som har prøvd?
Hallusinerer man av adderal også f.eks?
Vis hele sitatet...
kan fint skje på adhd medisiner, er jo kort fortalt fleste av dem er "legeamf" dog så lenge du kjører terapautiske doser så går det helt fint,
Etter 1 døgn er problemet hovedsaklig de store mengdene amfetamin i omløp. Jævlig kåt, energisk, uten sosialt filter og med svært redusert evne til å "se seg selv".

Etter 2 døgn begynner vrangforestillingene å komme. Evnen til kognitivt krevende prosesser er nærmest vekk og tankene "står stille". Typisk eksempel er å sitte å se på samme koden (programmering) i 1 time uten å gjøre noe som helst med den. Paranoide tendenser kan forekomme, både sosialt og ifht politi osv.

På tredje dagen er det for min del veldig gale. Da er evnen til å forstå virkeligheten så dypt redusert at vrangforestillinger uten hindring kommuniseres til familie, profesjonnele aktører eller romanser. På dette stadiet ødelegger jeg alt jeg tar i.
Har aldri vært våken over lengre tid på speed, men jeg har vært opptil en uke våken uten noen som helst rusmidler.
Jeg har da blitt helt klin koko i bollen, tror naboen planlegger å drepe meg, tror politiet skal komme og ta meg, aliens skal ta meg, jeg blir aggressiv, ser/hører ting som ikke er der, planlegger selvmord, isolerer meg mer enn vanlig, blir mannevond, slutter å spise/drikke.
Det jeg har skrevet over kommer etter en 3 dagers tid, etter det blir det egentlig bare mer av dette bare at det blir værre jo lengre tid jeg er våken. Etter en 4 - 5 dager så "kortslutter" hjernen konstant, noe som gjør at "jeg" ikke er der, kroppen går på autopilot helt til hjernen kommer seg såpass at "jeg" er tilbake igjen. Det føles litt som å teleportere, i ett øyeblikk er jeg på kjøkkenet og følger med på at naboen ikke skal knekke nakken min, i det neste så sitter jeg plutselig på pcen og ser på noe konspirasjons greier.

Er veldig glad jeg er bedre den dag i dag, var ikke noen morsom periode av livet mitt det der for å si det mildt. Hver eneste dag var et helvete på jord. En god stund på lukka avdeling gjorde underverker, fikk banka inn i skallen at det er faktisk folk som bryr seg, det er verdt å leve etc etc. Det er så sinnsykt mye diggere med en vanlig "kjedelig" hverdag.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjer dette på adhd medisiner også eller må det amfetamin til? Noen som har prøvd?
Hallusinerer man av adderal også f.eks?
Vis hele sitatet...
Ja, hvis man misbruker medisinen og er våken i flere dager sammenhengende.
Søvnmangel er roten til så og si alt vondt og jævlig som skjer på Amfetamin.
Sover man 6-8 timer hver natt får man ofte ingen problemer selv med daglig bruk over mange, mange dager eller uker. Annet enn toleranseøkning og en viss fysisk og relativt kraftig psykisk trang til å ta stoffet.

Dropper man søvn går det jævlig kjapt utforbakke med psyken og fysikken uansett om det er uten eller med hjelp av rusmidler.

Sov når dere er på farta!

Har personlig bare opplevd kjipe og skumle ting etterhvert som søvnmangelen begynner å melde seg uten at jeg lystrer kroppens signaler på at jeg trenger hvile.

Gikk en gang forbi en menneskelig skikkelse med hette som, når vi i nattens mulm og mørke gikk forbi hverandre, ikke hadde annet enn hud i ansiktet. Ingen munn, øyne, nese etc.
Slang i meg masse beroligende og tvang meg i søvn etter å ha lagt fra meg skrekken.

En kompis som var heftig på nålekjøret med Amf så en død jente som bare sto og stirret rett på han mens han og noen venner/venninner stuket på en lekeplass midt på natten etter maange døgn våkne.
Han ble geleidet bort av de han var med og hun forsvant ikke før han "rørte ved henne"

Søvn = Alfa + Omega
Næring er også viktig og er du hydrert blir du respektert.
Sist endret av krystallkongen; 5. juli 2020 kl. 23:51.