Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2651
Interessant å høre hva dere som jobber på kontor bruker når koffein ikke gjør susen
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tilstrekkelige mengder med søvn kvelden før.
Brukte amfetamin før, men skjønte fort at det ledet meg ned i en ond spiral hvor jeg ikke klarte å jobbe uten. Nå aksepterer jeg bare at det går tregt enkelte dager. Bedre det, så slipper man det kjøret der.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
medikinet eller ritalin

men hvordan legger man ut innleg her
Sist endret av hasjkake; 24. mai 2020 kl. 19:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av hasjkake Vis innlegg
medikinet eller ritalin

men hvordan legger man ut innleg her
Vis hele sitatet...
Og hasjkake med kollegaer på fredager?
Anonym bruker
"Ergerlig Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aniracetam
Piracetam
Fasoracetam
Noopept
Phenylpiracetam
Modafinil
Microdose LSD
Kaffe + ltheanine
Rhodiola rosea
Ashwaghanda
Reishi
Chaga
Tyrosin
Mucuna / L-dopa
Bacopa monneri
Bromantane
Selank
Semax

Ellers en solid grønnsaks smoothie....

Og sørg for nok søvn og opprettholde gode testonivåer: utrolig viktig for menn. Naturlig fiks er hard trening og kosthold. Optimale nivåer av zink,
Magnesium og D-vitamin. Ellers kan man injisere testo eller prøve en runde med Clomid.

Merk at jeg bruker alt ovenfor hver for seg.
Svært sjeldent sammen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aniracetam
Piracetam
Fasoracetam
Noopept
Phenylpiracetam
Modafinil
Microdose LSD
Kaffe + ltheanine
Rhodiola rosea
Ashwaghanda
Reishi
Chaga
Tyrosin
Mucuna / L-dopa
Bacopa monneri
Bromantane
Selank
Semax

Ellers en solid grønnsaks smoothie....

Og sørg for nok søvn og opprettholde gode testonivåer: utrolig viktig for menn. Naturlig fiks er hard trening og kosthold. Optimale nivåer av zink,
Magnesium og D-vitamin. Ellers kan man injisere testo eller prøve en runde med Clomid.

Merk at jeg bruker alt ovenfor hver for seg.
Svært sjeldent sammen.
Vis hele sitatet...
Det var litt av en liste, hva bruker du alt det der for/mot?
https://www.gwern.net/Nootropics

Selv bruker jeg bare nikotin og te når jeg kontorjobber.
Drikker ca 10 kopper kaffe ILA dagen. Jobber selv på kontor 07-15. For meg er det helt ut ifra hvor mye jeg har sovet. Prøver å sove minst 8 timer hver natt da går det fint som regel. Sover jeg mindre enn 7 er jeg helt i drømmeland hele dagen. Ville anbefalt å prøvd å sove litt mer før du prøver andre ting. eventuelt snakke med lege om lite energi?
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokain, er tlfselger
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kom på noe når jeg så denne tråden, og spør her i stedet for å lage egen.
Hvor vanlig er det at folk på kontor/i ledelsen bruker narkotiske stoffer?

Jeg jobbet en gang et sted, på gulvet hvor det var masse folk og mye å holde styr på. Alltid noe å gjøre, greit nok.
Men jeg hadde en sjef. Sjefen min hadde en sjef. Denne sjefen gikk noen ganger rundt og så at alt var som det skulle være. Vedkommende gikk fort, alltid vid åpne øyne.
Alltid «på».
Kom ofte tilbake også.
Jeg tror ikke jeg har sett noen med så konstant åpne øyne. Godt voksen person altså.
Er noen slik eller er dette amfetamin? Jeg sa dette til ei venninne (hun har ikke sett vedkommende) men hun sa det hørtes ut som kokain. Nå tror jeg folk sier «kokain» fordi se ikke har peiling på narkotika da. Kan vel like gjerne være amf.
R.i.p 23.04.2021
Kokain eller elvanse
Trådstarter
21 2
Er ikke alltid trening, søvn og koffein gjør susen. For ikke trent ordentlig i denne krisa heller. Skal prøve ut Modafinil inntil jeg forhåpentligvis får ADHD diagnosen ferdig hos dps