Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 712
Hei!
Har nettopp fått meg ny data!
Men det er en ting som mangler,jeg har klart å rotet bort arkene der det står passord og sånt på telenor sin internett.
Jeg har den altså på den maskinen jeg bruker den,men da viser det bare bruker navnet.Så står det bare at jeg skal trykker her viss jeg vil bytte passordet passordet.Hvordan kan jeg få til å se passordet,må jeg decrypte eller hva??Har prøvd Revelation v2.0 men visste ikke helv hvor jeg skulle sette det krysset.Noen som kan hjelpe en newbie?
One of the good guys
2rs1's Avatar
I Revelation så må du bare dra krysset over der hvor det står "*******" istedet for passordet (så lenge du har det lagret).

Ellers kan du bare ringe telenors døgnåpne kundeservice på 05000 så hjelper dem deg sikkert. Har alltid vært behjelpelige mot meg, etterhvert iallefall :P
Trådstarter
14 0
hm...skjønte ikke helt hva du mente der,det er jo ikke noe "'*******" over passordet,bare bruker navnet ^^
Trådstarter
14 0
Jeg har den lagret ja,men da sto det bare "trykk her for å legge til nytt passord"
Husker en gang jeg kom innpå der det sto bare slike * ,men hvordan finner jeg de igjen?
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Ring telenor og oppgi brukernavnet ditt, og de vil sende deg et nytt passord over sms. Evt går du på telenor sine sider og gjør dete selv. Burde vel funke. Går som regel en halvtime-time før det nye passordet trer i kraft.