Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1378
Hvordan fikser man ett simkort som ikke kan spores opp til en privatperson.

Ala. Sånn løpergutter og drugdealers bruker.

Har sjekket på mange nettsider med jeg må skrive inn navn og personnummer
Du kjøper et simkort fra et land uten de tiltakene der fra eBay. Selv har jeg et fra Filippinene.
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Du kjøper et simkort fra et land uten de tiltakene der fra eBay. Selv har jeg et fra Filippinene.
Vis hele sitatet...
Så simkort fra ebay vil funke i Norge?
Ja sim kort fra ebay vil i de fleste tilfeller virke, om du søker på forumet vil du finne mange alternative land som virker i Norge og som ikke har merkelige begrensninger som feks at du må innom "home base" hver tredje måned slik enkelte land/operatører har.
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Så simkort fra ebay vil funke i Norge?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg bare foreslår det for the lulz.../s
Jo det har vært innlegg om kontant kort fra ebay fra blant annet finland og litauen som virker. Bruk søkfunksjonen.
Sist endret av _abc_; 25. mars 2020 kl. 13:31.
Jeg har uregistrert simkort fra Telia i Sverige, funker bra. Men har ikke sjekket om den kan lades i Norge.
Simkort på narvesen, person info fra google.... eks på søkeord: «Førerkort».
Velg bilder.
Inn på operatørs hjemmeside reigstrer med bruk av info funnet på google..... blir ikke anonym, men man får iallefall ikke eget navn på abb.
Unnagjort på den tid det tar å løpe til nærmeste butikk som har sim kort...

Kan være greit å bruke en telefon uten tidligere tilknytting til deg eller noe nært deg og helst ikke smartmob.
Sist endret av NATRIX.N; 25. mars 2020 kl. 15:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.