Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2565
Ikke forstått meg på det greiene der, men er så mange som sverger til det. Kanskje jeg bare har prøvd for dårlig kvalitet
Ja, kratom er helt topp det Folk er forskjellige, kanskje det bare ikke er for deg. Jeg har hørt det finnes utrolig mye dårlig kratom der ute så kanskje du bare har vært uheldig. Hvor mye har du tatt i slengen og hva kjenner du av effekter?
Prøvd kun en gang. Kjøpe en pk på smartshop i amsterdam. Skulle være den sterkeste. Spiste hele pakken som var langt over heavy dose. Merka ikke en dritt
Sitat av Alge Vis innlegg
Ja, kratom er helt topp det Folk er forskjellige, kanskje det bare ikke er for deg. Jeg har hørt det finnes utrolig mye dårlig kratom der ute så kanskje du bare har vært uheldig. Hvor mye har du tatt i slengen og hva kjenner du av effekter?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk en vanvittig euforisk effekt de første tre gangene av Red Bali. Så forsvant det helt og ble bare til en slight mood lift og ga meg i tillegg angst. Jeg prøvde maaange forskjellige strains fra Sverige. Kanskje det er rævva kvalitet da, har prøvd alle mulige doser og
Sitat av Laban22 Vis innlegg
Jeg fikk en vanvittig euforisk effekt de første tre gangene av Red Bali. Så forsvant det helt og ble bare til en slight mood lift og ga meg i tillegg angst. Jeg prøvde maaange forskjellige strains fra Sverige. Kanskje det er rævva kvalitet da, har prøvd alle mulige doser og
Vis hele sitatet...
De gangene jeg har hatt kratom så har jeg brukt ca fra 3 til 12 gram, får som du sier en veldig euforisk effekt og god moodlift. Jeg har også brukt red bali endel.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kratom er flott på utallige måter, men tar litt tid før man finner sin optimale dose. Fort gjort å få i seg for mye, og det er bare ubehagelig, og får du for lite så får du ikke noe særlig utav det. Jeg tar bare ca 2-2,5 g på morgenen før jobb. Booster det med kaffe. Blir også jævla boosta av spisskummen (taco).

Jeg for min del måtte gå over til kapsler. Toss and wash ble bare helt disgusting over tid. Greit det funker fortere, men så dårlig tid har jeg ikke.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Red thai er min favoritt, generelt de røde. Men bytter mellom strains for å motvirke toleranse. Tar også pause i helgene. Har brukt det ukentlig siden september og har bare skryt å komme med.
Jeg har spist Thai varianten og det var fantastisk, ren eufori og oppstemthet og ingen negative bivirkninger.

Helvetes norske myndigheter sier jeg bare.

Men hvor får jeg tak i Kratom i norge uten å få bot? vet det ikke er lov med link til salg o.l. Men får dere det sendt fra utlandet, eller henter dere det i Sverige?
Sist endret av Hans Høyhet; 21. februar 2020 kl. 01:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva konkret er kratom? Er det no research chemicals?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva konkret er kratom? Er det no research chemicals?
Vis hele sitatet...
Plante som vokser vilt i Asia. Kjemikaliene i planten binder seg til enkelte lykketeseptorer i hjernen din, og gir en slags lykkerus. Det finnes primært tre planter. Rød (avslappende), grønn (mildt beroligende men også økt konsentrasjon) og hvit (stimulerende). Det er reseptbelagt i Norge men selges i Sverige til å lage såpe.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Red thai er min favoritt, generelt de røde. Men bytter mellom strains for å motvirke toleranse. Tar også pause i helgene. Har brukt det ukentlig siden september og har bare skryt å komme med.
Vis hele sitatet...
Har du brukt det fast ukentlig i nesten et halvt år? Kan man spørre hva slags doseringer du ligger på nå?
Anonym bruker
"Kjær Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg startet på kratom og fikk euphoria og god følelse. Lik Oxy rus, så veldig komfortabelt. En dag tok jeg for mye og ble SYKT kvalm og nå hver gang jeg prøver å ta det så spyr jeg, så kan ikke ta det mer. Metode jeg bruker er sette det i munnen og skylde ned med vann. Og bare lukta gjør meg helt kvalm og gir meg spylyst. Er sikkert andre bedre metoder men jeg rekommenderer det om du vil ha Opiat lignende rus. Men har noen tips om hvordan jeg kan ta kratom uten å ville spy ut alt i magen min?
Kratom er et av mine favoritter, dersom man tar det i små mengder vel å merke. Det skal ikke mye til før man "overdoserer", og da sitter man der kvalm i flere timer. Kratom kan lett lure deg til å tro at bare du tar bitelitt mer får du sterkere eufori. Så tar man bitelitt mer og bittelitt mer blir til en altfor stor dose.

Jeg har prøvd alle typene kratom og folk er forskjellige. Jeg merket ikke noe til økt konsentrasjon, og heller ikke har energien blitt så mye bedre. Kratom uavhengig av type får meg mer i en synk ned i sofaen som en stein med noe interesant på skjermen humør. Venner som har tatt samme type og mengde blir energiskke. Det har og ofte en deilig afterglow neste dag dersom man ikke overdriver inntaket. Ellers har jeg merket virilitet, det er utvilsomt et stoff som gjør at man blir kåtere.

Noe av det perfekte med kratom nå til dags er at det ikke spores i spyttprøver for de som er avhengige av og kjøre bil neste dag.(Det påvirker mest sannsynlig ikke kjøringen dagen etter). Så for mange er det en potensielt bra erstatning for hasj. De som må gå på urinprøver er og safet for å bli fersket. Det er dermed ikke sagt at det er tryggere. Man kan bli rimelig hektet på kratom. Det er lite forsket på, så man vet ikke helt potensielle konsekvenser. Det finnes likevel noe forskning som peker i retning av at langtidsbrukere kan få skader på leveren. Forutenom det er det nok av anekdotiske bevis på at kratom burde vært kastet etter opiat avhengige, da det er et substitutt som er mye tryggere. Mange har vendt seg av heroin avhengighet med hjelp av kratom.

Det er ellers synd det skal være så vanskelig å oppdrive kratom i norge, hvor det absolutt kunne vært et bra svartemarked for kratom. Krystallkulen min spår at den tid vil komme i takt med bevistgjøringen av nyttevekster fra botanikkens verden.

Ellers har jeg i den tid jeg hadde tilgang på kratom brukt det rundt et års tid ca hver helg uten å merke noe til avhengighet. Jeg har og venner som hektet seg fort på kratom, og det var vist ikke noe behagelig følelse når mengdene tok slutt.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du brukt det fast ukentlig i nesten et halvt år? Kan man spørre hva slags doseringer du ligger på nå?
Vis hele sitatet...
Tar 5 kapsler om morgenen. Kanskje 3-4 på mandager når jeg har hatt pause i helgen. En kapsel rommer vel kanskje rundt 300-400 mg. Da jeg startet så fikk jeg vondt i magen etter et par uker, men tok Pepcid eller hva det heter i ca en uke så ble det borte og har ikke hatt noe ubehag siden da.

Kjenner litt "rus" men syns det blir for hardt å kalle det det. Er vel mer som en sterk kopp iaffe som gjør deg glad, energisk og fjernet min sosiale angst helt. Føler at at det er lettere å prate og at jeg raskere finner ordene jeg leter etter. Må dessverre snike meg til å si at jeg aldri har hatt så bra og regelmessig avføring heller
Jeg skjønner meg ikke på det. Får bare en liten mood lift og angst
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilke strains da? Jeg liker kun de røde. Får the jitters av hvit og grønn. Så er jo folk forskjellige også.
Får egt litt angst av alle, men rød er definitvt best. Liker også grønn litt i det siste, men jeg kan ikke være rundt folk når jeg er på det.. Blir urolig og ganske weird rett og slett. Når det er sagt, så er mood liften og den lille euforien verdt det for å få tiden til å gå
kratom er ikke en sterk rus, eneste måten å føle kratom "intenst" er nok å ta for mye så du ikke klarer slutte spy i noen timer.

men det er genialt for en liten mood boost, små/moderate smerter og et ekstremt bra verktøy for opiatavhengige som ønsker å slutte.