Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1146
Kjøpte nettopp 30g med pulverisert fluesopp på ebay.

Ville det vært dumt av meg å prøve å ruse meg på dette?

Her lest mye om rød fluesopp, men er det risikabelt å lage te av noe jeg har kjøpt på ebay?

Tror dere dette pulveret vil ha noen rus effekt?

Kan jeg miste jobben av å ruse meg på lovlige stoffer?


Er en rusraport av dette noe dere vil se?


https://www.ebay.de/itm/124090791551
Selv har jeg ikke teste dette, men basert på de anekdotene jeg har hørt har det et enormt potensial DERSOM DU BRUKER DET MED respekt, medisinsk eller spirituelt formål.

For min del står det på listen av hva jeg har lyst å erfare.


Jeg kan forøvrig anbefale kanalen Amanita dreamer. Der får du vite det meste du trenger:
https://www.youtube.com/watch?v=kg5bL1FoQ0Q
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Kjøpte nettopp 30g med pulverisert fluesopp på ebay.

Ville det vært dumt av meg å prøve å ruse meg på dette?

Her lest mye om rød fluesopp, men er det risikabelt å lage te av noe jeg har kjøpt på ebay?
Vis hele sitatet...
Er det ikke med det formålet du har kjøpt det? Det vil alltid være en risiko når man ruser seg på noe, og da spesielt når man ruser seg på noe man har kjøpt av andre og ikke vet med sikkerhet hva er.


Sitat av brobramartin Vis innlegg
Tror dere dette pulveret vil ha noen rus effekt?
Vis hele sitatet...
Umulig for oss å si. Hvis det faktisk er pulverisert fluesopp du har vil det naturligvis potensielt ha en ruseffekt.

Sitat av brobramartin Vis innlegg
Kan jeg miste jobben av å ruse meg på lovlige stoffer?
Vis hele sitatet...
Det kommer helt an på hvilken jobb du har, og hva slags avtaler du har med dem. Normalt sett mister man ikke jobben av å ruse seg på lovlige stoffer så lenge man gjør det på fritiden og det ikke går utover evnen din til å utføre arbeidet ditt.
I mindre doser er det helt OK rusmiddel. Litt som alkohol. Dosering påvirker folk svært forskjellig så her må du bare forsøke deg frem, men start lett. Pass også på da det gjerne er en del ibotensyre du burde få konvertert til muscimol. Hvis ikke dette gjøres riktig ender du opp syk og fjern i mange mange timer med en hangover etterpå.
Du vil merke effekt på 7gram og oppover om du er ute etter en tripp. Jeg har hatt mange fine turer med Amanita Muscaria. Man føler seg skikkelig bra etterpå og får en nice afterglow. Pulveret skal lukte sterkt av buljong og sopp, kanskje smake en anelse kylling. Beste metode for å få det ned for min del er å varme/ såvidt småkoke det en halvtime med buljong og lime. Man kan også mikrodosere som er fint mot angst. Det er en gruppe på fb som heter "Amanita mushroom Truthts, science, allies and experiences" med mye informasjon og tips.