Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 838
Har akkurat kjøpt meg 2 meters antenne for å ta inn bbc. De sender jo free to air. Har noen peiling på om itv, channel 4 og channel 5 har planer om å gjøre det samme?
For ingen har vel hacket sky enda?
Får du inn BBC i det hele tatt? Med mindre man bor helt i sør-vest Norge får man ikke inn de kanalene ser det ut til. footprint
Trådstarter
6 0
har 1,5 meters antenne nå, får det inn på morgensida.
Kompis med 2 meters antenne får det inn uten problemer.
gudbrandsdalsområdet
Hepp.. BBC er noe vrien å få inn, personlig tar jeg de (det er jo flere BBC kanaler fra 28Ø) ned på en 85cm offset antenne. Er litt følsom for regn, men ellers virker den OK.
Aust/Vest - Agder.
Det må jo sies at BBC Prime og world enten fra thor eller hotbird i grove trekk gjør samme nytten, og disse kan man ta ned med en 85cm ant. fra hele landet
Trådstarter
6 0
har en irsk kone som trenger litt "lokale" nyheter fra hjemlandet og da er det bbc northern ireland som gjelder. Har også en datter som ser på cbeebies osv. osv.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av tommy2shoes
Har akkurat kjøpt meg 2 meters antenne for å ta inn bbc. De sender jo free to air. Har noen peiling på om itv, channel 4 og channel 5 har planer om å gjøre det samme?
For ingen har vel hacket sky enda?
Vis hele sitatet...
Siden du har irsk kone kjøper du en digiboks når du er på ferie,og får tak i et FTV kort til denne(Ble solgt inntil et par mnd.siden for 25 pund-må nok ut med det doble nå siden salget av disse er opphørt)Dette dekker ITV 1,ITV2 Ch.4 og ch5.(Irske kort dekker såvidt jeg vet et par nasjonale irske-husker ikke hva de heter i farten)Ellers kan du abb.på den billigste Skypakken.
ITVs avtale om koding som de har med Sky går ut til høsten,og det ryktes at de skal slippe kodingen og gå FTA sammen med ch4-ch5 har ikke transp.på 2d,og har da for stort dekn.omr.og vil sannsynligvis fortsatt kode.
Har du forresten fått med deg Horror Channel....Klassisk grøss og kalkun FTA.?(11 222 hor.)
Et greit ted å holde seg oppdatert på er:
http://skydigital.mediabullet.co.uk./