Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 8129
Hei
Har jobbet sykt mye i 3 mnd og mistet alt av kontakt med folk utenfor jobb. Mine "nærmeste" venner har tydeligvis ikke tid til meg nå som jeg vil sosialisere igjen, men det er nok velfortjent så fraværende som jeg har vært. Nå føler jeg at jeg må komme meg ut av denne "bobla" som jeg er ganske stuck i. Fikk plutselig lyst til å møte noen utenfor min faste krets, gjerne "frikete" eller hva man kaller det nå til dags. Så noen i Tromsø som vil møtes for en øl eller noe i morgen (Fredag)? Eller noe annet.

Selv er jeg en jente på 24 år, ser nok helt alminnelig ut, liker kattene og tarantellaene mine og brukte mye av tiden min på MMORPG gaming før jeg ble workaholic. Er kun ute etter bekjentskap/vennskap. Gjerne send PM om du vil møtes
Jeg bor i Tromsø, 26 år gammel fyr som tar opp fag og holder på med musikk. Jeg prøver å holde meg unna skråplanet selv men jeg er ufattelig liberal til hva andre styrer med. Det er alltid gøy å møte andre fra Freak, og vi hadde en del freak-treff for noen år siden.

Jeg har 100% eksamensfokus i et par uker fremover og kan ikke tenke på verken alkohol eller noe sosialt. Men etter det er jeg fint med. Det er jo også fullt mulig å prøve å arrangere et freak-treff feks i desember?
Er titt og ofte i Tromsø gjennom jobb møter, sitt ofte å kjede meg på hotell etter endt møter. Sier ikke nei til å bli kjent med flere folk i tromsø
Send en PM
Trådstarter
8 1
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Jeg bor i Tromsø, 26 år gammel fyr som tar opp fag og holder på med musikk. Jeg prøver å holde meg unna skråplanet selv men jeg er ufattelig liberal til hva andre styrer med. Det er alltid gøy å møte andre fra Freak, og vi hadde en del freak-treff for noen år siden.

Jeg har 100% eksamensfokus i et par uker fremover og kan ikke tenke på verken alkohol eller noe sosialt. Men etter det er jeg fint med. Det er jo også fullt mulig å prøve å arrangere et freak-treff feks i desember?
Vis hele sitatet...
Jeg er med på treff i desember iallfall!
Synd jeg ikke bor i Tromsø lenger. Dog kan du gjerne sende en melding om du vil slå av en prat likevell.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ble akkurat ferdig med siste eksamen, og tenker på å gjenopplive det sosiale livet. 21 år og student.