Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 7323
Heiaheia

Nå har det seg slik at jeg sitter på en del lapper med lsd, og blitt glad i det i det siste. Har kun prøvd å blande med hasj og/eller mdma, men tenkte at det hadde vært artig å ta en lapp mens jeg drikker på tirsdag kveld. Har lest litt rundt på nettet og funnet noen som mener det er helseskadelig, og noen som mener det bare demper effekten av syra.

Har dere fellow freaks noen erfaringer, tanker eller formeninger rundt dette så blir jeg glad
Sist endret av -mdmAzing-; 13. mai 2016 kl. 22:07.
Mye større sjans for en ufin opplevelse, men ta det pent og den biten der så
Satt en hel kveld og drakk noen øl med noen kamerater, da vi fant ut at vi skulle ta oss en lapp hver. Det gikk overraskende fint, og vi merka egentlig ikke noe særlig til alkoholen når det gikk litt utover.
Men, å sitte og drikke kontinuerlig på LSD, er jeg litt skeptisk til hvordan blir. Husk å drikke mye vann!
Nei. Det er ingen fare for annet enn alkoholen selv, jeg har tatt en del pils før nesten hver eneste trip selv. Det kan som med cannabis ødelegge litt av turen selv, men du er ikke i noen fysisk eller psykologisk fare. Men jeg ville alikevel hatt et begrenset forbruk da det kan føre til uøsnkede effeker ved strengere doser.

Lsd er "røffere" ved MDMA og cannabis enn alkohol, standard svaret er vel å ta alt med måte. Men å ta det sammen med 3.9 promille er jo ikke å anbefale, i moderate doser går det fint
Trådstarter
53 7
Takker for mange gode svar! Tenker det kan bli litt mye, i og med at jeg har planer om å drikke kontinuerlig hele dagen og kvelden, og i tillegg tilbringe tiden inne i en russebuss hehe.

Kan være gøy å teste LSD og Alkohol sammen en gang tho, i litt roligere og mer komfortabelt inviroment
Dropp litt molly istedet. 2-cb kunne vært et alternativ, lettere å kontrollere men dog en litt røff opptur

Pluss at pils smaker himmelsk på 2-CB imo
Sist endret av Bruskonsulenten; 14. mai 2016 kl. 00:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du lurer på hvordan det er å blande rusmidler, hvorfor starter du så med å blande? Gjør deg kjent med hvert enkelt å deretter finn ut om du egentlig synes det virker som en god idé å blande. LSD og alkohol er egentlig en uinteressant kombo, spør du meg, hvilket du ikke gjorde, men jeg sier det like fullt. Ansvarlig bruk, nyttig bruk, lærerik bruk. Få det inn i skallen, folkens. Trenger dere eskapisme, velg noe annet, eksempelvis fallskjermhopping eller noe annet adrenalin-skit.

For øvrig, LSD og russetid er... et latterlig påfunn. Du kaster bort verdifull innsikt gjennom hallusinogenet. Men hva vet jeg, jeg er bare en gammel traver og ikke "inn i hva den yngre garden holder på med". Men jeg vet at jeg selv har kastet bort mye potensiell innsikt på "Whoooohooo... LSD, lizm. Fett azz."

Ønsker ikke å moralisere, men LSD, eller andre hallusinogener er ikke en lek, vær så snill å forstå det. Det er et nyttig hjelpemiddel til å forstå dypere/videre aspekter av menneskesinnet. Har du lyst på fest, velg alkohol eller andre sentralstimulerende stoffer. Spar deg selv og andre for idiotiske situasjoner gjennom uansvarlig bruk av hallusinogener.

Slik, da har gamlefar talt. Pisspreik eller ei.
Nå jeg tar lsd sitter jeg bare og kosenipper på en øl, tanken på å blande eller drikke for og bli full slår meg aldri.
This is bat country!
gregory's Avatar
Sitat av -mdmAzing- Vis innlegg
Takker for mange gode svar! Tenker det kan bli litt mye, i og med at jeg har planer om å drikke kontinuerlig hele dagen og kvelden, og i tillegg tilbringe tiden inne i en russebuss hehe.

Kan være gøy å teste LSD og Alkohol sammen en gang tho, i litt roligere og mer komfortabelt inviroment
Vis hele sitatet...
Var planen i utgangspunktet å ta LSD inne i en russebuss? Russen imponerer meg for hvert år altså.

For meg har alkohol en tendens til å drepe mye av syren. Par pils går helt fint.


Ønsker ikke å moralisere, men LSD, eller andre hallusinogener er ikke en lek, vær så snill å forstå det. Det er et nyttig hjelpemiddel til å forstå dypere/videre aspekter av menneskesinnet. Har du lyst på fest, velg alkohol eller andre sentralstimulerende stoffer. Spar deg selv og andre for idiotiske situasjoner gjennom uansvarlig bruk av hallusinogener.
Vis hele sitatet...
PREACH! Hallusinogener SKAL man ha respekt for. Uvitende shitkids som "dropper lsd just 4 tha fun" er de som dessverre skaper dårlig rykte om LSD. Og det er jo gull for media. Know your substance.
Sist endret av gregory; 14. mai 2016 kl. 11:22.
Trådstarter
53 7
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Dropp litt molly istedet. 2-cb kunne vært et alternativ, lettere å kontrollere men dog en litt røff opptur

Pluss at pils smaker himmelsk på 2-CB imo
Vis hele sitatet...
Vel nå har det seg slik at jeg tenkte på LSD kun fordi jeg sitter på en del, så tror nok kun det blir alkohol denne gangen. Lyst til å prøve noe 2c-b senere hvis det er å få tak i tho

Sitat av villskap Vis innlegg
Hvis du lurer på hvordan det er å blande rusmidler, hvorfor starter du så med å blande? Gjør deg kjent med hvert enkelt å deretter finn ut om du egentlig synes det virker som en god idé å blande. LSD og alkohol er egentlig en uinteressant kombo, spør du meg, hvilket du ikke gjorde, men jeg sier det like fullt. Ansvarlig bruk, nyttig bruk, lærerik bruk. Få det inn i skallen, folkens. Trenger dere eskapisme, velg noe annet, eksempelvis fallskjermhopping eller noe annet adrenalin-skit.

For øvrig, LSD og russetid er... et latterlig påfunn. Du kaster bort verdifull innsikt gjennom hallusinogenet. Men hva vet jeg, jeg er bare en gammel traver og ikke "inn i hva den yngre garden holder på med". Men jeg vet at jeg selv har kastet bort mye potensiell innsikt på "Whoooohooo... LSD, lizm. Fett azz."

Ønsker ikke å moralisere, men LSD, eller andre hallusinogener er ikke en lek, vær så snill å forstå det. Det er et nyttig hjelpemiddel til å forstå dypere/videre aspekter av menneskesinnet. Har du lyst på fest, velg alkohol eller andre sentralstimulerende stoffer. Spar deg selv og andre for idiotiske situasjoner gjennom uansvarlig bruk av hallusinogener.

Slik, da har gamlefar talt. Pisspreik eller ei.
Vis hele sitatet...
Takk for konskruktiv tilbakemelding, det setter jeg pris på. Hvorfor jeg starter å blande, spør du? Jo grunnen til at jeg gikk til freak for å forhøre meg var vel mest på grunn av det jeg hadde lest om de helseskadelige aspektene ved å blande lsd og alkohol. Mitt formål var ikke å prøve å få noen moralpreken om bruk av sykedeliske stoffer, jeg er fullt klar over hvilke hjelpende effekter LSD kan ga på en.

Forøvrig er fallskjermhopp bestilt, skjer om et par ukers tid

Sitat av gregory Vis innlegg
Var planen i utgangspunktet å ta LSD inne i en russebuss? Russen imponerer meg for hvert år altså.

For meg har alkohol en tendens til å drepe mye av syren. Par pils går helt fint.
Vis hele sitatet...
Hadde en ide om hvordan det kunne være ja, så derfor jeg forhørte meg med dere. For the record er jeg ikke russ i år, jeg og noen kompiser leier en buss så vi kan ha en kveld med morro

Sparer syren til en annen anledning
Sist endret av -mdmAzing-; 14. mai 2016 kl. 11:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Har 6 liter absinth 85% stående. vill det gi noe kick å tømme en flaske LSD oppi den?

200ug 100 dråper eller noe sånt.
Mtp at lsd ikke tåler å bli lagret i springvann fordi det er kalk i vannet som bryter ned syra så hadde jeg latt være