Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1501
Hei. Tok min første tripp på 1.5 g magick mushroom for to dager siden, o en alder av 61 år. Hadde lenge tenkt på dette, også fordi jeg har hatt noen måneder med en slitsom depresjon å bale med. Trippen var fin, egentlig, ikke så voldsom, men siden jeg der og da bestemte meg for å holde øynene lukket, ble det snart en mengde med forskjellige, vakre farver som kom og gikk på netthinnen. Var på forhånd veldig sliten, mentalt og fysisk, og hadde «ventet» endel tankekjør ang endel heavy saker jeg har vært gjennom i livet, spesielt de siste årene; men, det dukket ikke opp én eneste negativ tanke... Tvert imot...
Selv om jeg faktisk forsøkte å gå inn i noen av disse heavy greiene, så var det akkurat som en branndør der, låst og ugjennomtrengelig!
Istedet «fikk jeg opp» bare fine, gode minner og hendelser fra bla oppveksten min, men også fra senere i livet. Det var jo helt utrolig...
Det var som om «noen/noe» tok vare på meg, faktisk, og sa noe sånt som at hør her: du har tidvis vært en kriger i livet ditt, men du har aldri vært en kødd, som har ydmyket eller hånt de rundt deg.
De vanskelighetene du havnet i er over nå. Hvil. Slapp av. Alt kommer til å ordne seg...
Jøss, liksom...
Dette skjedde for 2 dager siden, og jeg har siden vært ganske «groggy», svimmel, ukonsentrert. Husker ikke nå alle de gode, helt konkrete minnene som «dukket opp.»
Er kanskje litt type «dagen derpå» en kveld med alkohol, men på noen måter verre. Trøtt, sliten, uopplagt.
Sov dårlig første natta, men mye bedre i natt, heldigvis, og føler meg vel egentlig noe bedre; men svimler fortsatt, og særlig om/når jeg går eller snur meg.
Okey, kroppen og hjernen har jo fått seg en skikkelig boost, det forstår jeg jo, men pokker, dette går vel over? I wish!
Anyone?
"De vanskelighetene du havnet i er over nå. Hvil. Slapp av. Alt kommer til å ordne seg..." This.
Min erfaring er at det er relativt vanlig med symptomer du beskriver. Gi det en dag eller to med prioritert hvile, kost og kvalitetssøvn så skal du se at alt blir bra.

Gratulerer med vel overstått førstegangstripp!
Trådstarter
17 8
Min erfaring er at det er relativt vanlig...
Takk! Godt å høre, virkelig. Og du vet, om man begynner å legge til ting, så blir det ikke akkurat bedre av det
Tok en tur på MDMA for tre-fire år siden, mest og først og fremst pga at jeg har vært litt i krigen = PTSD, og jeg vil si at 60-70% av de verste symptomene forsvant, litt etter litt, etter dette. Utrolig... Men kan huske liknende utmattelsestegn i de første dagene etterpå, når jeg tenker meg om.
Uansett -det gjorde godt å få noen beroligende ord fra deg...
Sannsynligvis ingen ting å bekymre seg over. Man har både gått gjennom ting i kroppen og psyken, og det kan være mange perspektiver og opplevelser å fordøye/integrere.

Sov godt, gå noen turer og reflekter litt, så er du nok tilbake i god form sporenstreks.

Flott at du hadde en virkningsfull tripp!
Trådstarter
17 8
«Sannsynligvis ingenting å bekymre seg over»
Ja, gikk en tur i går, og bare det fikk meg på litt andre tanker, og ikke minst at jeg ble litt mindre selvsentrert...
Takk for respons og tanker!