Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 479
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg har ikke ADHD, og bruker noen ganger ADHDH medisiner slik som ritalin, attentin, concerta osv. Det jeg opplever er at jeg får STOR munnaktivitet der jeg spreller med tunga, og beveger på kjeven. Det er slik nå, etter å ha tatt èn ritalin kapsel klokken halv 8 i morges. Skal det være sånn? Hvordan kan man eventuelt roe det ned?
Anonym bruker
"Løpende Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Magnesium hjelper, banan inneholder endel og er billig og lett å få i seg. Tyggis er også bedre enn å gnisse tenner.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar Hvor mye magnesium?

Eventuelt hvor lenge hjelper magnesium? Skal på et kurs i 2.5 timer etterpå...
Sist endret av MeTheWall; 15. mai 2019 kl. 15:46. Grunn: slo sammen innlegg
Helt vanlig, får det ofte selv når jeg tar ritalin.