Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1575
Hei, eg er ny her og litt usikker på om det er riktig kategori for denne type innlegg..

Eg er jente på 31 som er forelsket i technokultur og vil bli kjent med technofans fra mitt område..

Om Dax J, Sam Paganini, Amalie Lens, Adam Beyer eller Charlotte de Witte hørtes kjent ut så du og meg har mye til felles

Eg er også glad i bodymods.. :P

Hit me up 😸
Solide artister!

Har selv hørt en del på dette settet den siste tiden https://www.youtube.com/watch?v=Jvdulme9MBo
Sist endret av random105675; 18. april 2019 kl. 07:32.
Hei @Rosander

Takk for link! Trur eg har hørt den på SoundCloud før!
Har nettopp sitt henne på Time Warp! og en gang før på Hyte NYE i Berlin.

Er du fra Rogaland?
Sitat av FurDieNacht Vis innlegg
Hei @Rosander

Takk for link! Trur eg har hørt den på SoundCloud før!
Har nettopp sitt henne på Time Warp! og en gang før på Hyte NYE i Berlin.

Er du fra Rogaland?
Vis hele sitatet...
Kristiansand, men er ofte i Stavanger på mindre events I sommerhalvåret.
Det er en del kule djer som tar turen til byen her også om sommeren så hold øynene åpne.
Pig & Dan var nettopp i coctailfabrikken den 5 april.. så ja det skjer litt av og til her men det greie seg mest om at eg ikkje har noen som vil bli med på sånt. Litt kjedeligt å gå alene bare..
Anyway.. om du en dag skal til Stavanger så kanskje husker du om en looser som vil bli med på untz untz ��