Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1610
Er det risky å ta med noen brukerdose lsd/2cb på fly innenlands? Hva mener dere er mest safe?

Har lest at hunder kan lukte lsd, så jeg tenker jo at 2cb er mindre risk siden det er et relativt lite utbredt stoff.
Om du har flytende lsd ville jeg puttet i f.eks en øyedråpe flaske eller lignende å hatt i toalett mappa. Lapper og 2cb(i f.eks bakepapir) er bare å kaste løst i baggen, ha noe andre småting liggende løst også så en litt rotete bag så er det ganske så safe.

Hunder er normalt sett ikke trent opp på å lukte lsd og jeg tviler sterkt på at noen av hundene som brukes her i Norge er det.
Lsd er luktfritt.
Sitat av bewaah Vis innlegg
Lsd er luktfritt.
Vis hele sitatet...
Nei, det er det ikke.. Potensielt kan hunder lukte det dersom de er trent opp til det. Og jo høyere konsentrasjon, jo lettere.

For oss mennesker derimot vil LSD være tilnærmet luktfritt, men det bryr vel de fleste seg fint lite om.
Korrekt. Alt har en lukt og hunder kan trenes opp til å lukte frem hva som helst. Men som nevnt tviler jeg på at det er mange hunder som er trent til å finne lsd.
Sist endret av Viking85; 15. mars 2019 kl. 19:36.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må nevnes som en sidenote at hunder er langt fra så effektive som de skal ha det til. De er som oss, noen har talent for det, andre er mindre flinke.
Hunder som kan lukte LSD ?
Vel, i USA/UK (hvor syre er prøvd av mange flere enn her på berget) har de kanskje trent opp slikt, men i Norge ?
Kan ikke tenke meg at de bruker ressurser på det nei
Har dog en anelse om at stoffet øker i popularitet hos Ola og Kari.
For moro skyld så forhørte jeg meg med en god kompis som jobber i tollvesenet.

Narkotikahunder i Norge er trent opp til å markere på følgende stoffer:

- Kokain
- Marihuana/hasj
- Amfetamin
- Heroin
- MDMA
- Khat

LSD hadde han aldri hørt at de er trent opp til. Hundene glemmer også lukten hvis de ikke trenes med jevne mellomrom.

Ikke ta dette som et fasitsvar selv om jeg regner med at han vet hva han prater om.
Sist endret av Noisediary; 18. mars 2019 kl. 01:18.