Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1328
(På ingen måte prøver jeg og starte en konspirasjonsteori og syns det er fryktelig at noen kan gjøre noe så forferdelig som og kidnappe noen og kreve penger for en løslattelse)

Jeg forstår ikke hvorfor de som tok æren for kidnappingen av Anne-Elisabeth er ute etter løspenger i Monero det er jo nesten ingen sider som aksepterer Monero og heller ikke mange vendorer.. Selve hvitvaskingen av 90 millioner er jo nærmest umulig!

Men vet man i det heletatt at hun er i livet og at de som krever penger har henne? Grøsser bare av og tenke på det uff!
Er vel nok av dårlige filmer som forklarer saksgangen

Dem har nok en forberedt metode for hvitvasking.

Hvis ikke det er mannen selv da, som egentlig har et helt annet motiv. (Kilde: dårlige filmer)
Sist endret av Tøffetom; 17. januar 2019 kl. 18:40.
Psykedelisk bakverk
Det er jo nettopp infoen du etterspør som har vært i fokus i nyhetssaker. Jeg har ingen kunnskap om krypto, men forstår det som at det fort kan være at de har lest at Monero er umulig å spore, og tatt beslutning på bakgrunn av det uten å ha vært klar over hvor vanskelig det vil være å skaffe, samt at det ville vell ført til enorm oppgang i prismessig?

De har ikke fått noen bekreftelse på st de har henne, eller at hun i det heletatt lever såvidt jeg har fått med meg. Vil tro det hadde vært vanskelig å ikke få med seg om det hadde blitt sagt noe om.
Grunnen til at de har valgt Monero er at dette er en operasjon som ikke kan ha noen margin for feil, og Monero er 100% anynomt hvis det blir brukt riktig.

Det finnes få andre alternativer hvor 90 millioner kan bli sendt uten å være sporbart.
LiamQ_Q's Avatar
Trådstarter
64 4
Sitat av Dantello Vis innlegg
Grunnen til at de har valgt Monero er at dette er en operasjon som ikke kan ha noen margin for feil, og Monero er 100% anynomt hvis det blir brukt riktig.

Det finnes få andre alternativer hvor 90 millioner kan bli sendt uten å være sporbart.
Vis hele sitatet...
Sant nok!