Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 761
Hei,

Hvilken programmer trenger jeg for å åpne et trådløst nett?
åpne?
Opprinnelig postet av Orgazmus
åpne?
Vis hele sitatet...
Cracke kryptering kanskje?
noe sånt jah
Du kan bruke Airsnort for å sniffe tcp-pakker som blir overført i lufta. Har aldri prøvd det men det skal gå. Men så må du jo finne en måte å knekke krypteringen på da... Tv-serien The Broken har snakket om dette i ett av sine programmer.

The Broken
airsnort er genialt
Airsnort funker fett.. også kismet for linux er bra....
www.wardriving.com
▼ ... noen måneder senere ... ▼
På skolen vår er det en basestasjon og vi på internatet ved siden av får ulovlig internett gjennom den. Skolen sier vi ikke får ha bredbånd selv så vi gjør det ulovlig. Men så har elever på skolen vår oppdaget at vi har internett på internatet så de på skolen har satt på kryptering. Så jeg tenkte på et program en kan bruke i winxp og ikkje i linux. Og ikke bare kildekoden. Har søkt, men finner bare programmer i linux eller bare kildekoden til andre.
Er det hjelp å få her? Håper det. er evig takknemlig
Hva med NetStumbler. Men jeg tror du må ha Linux baserte programer for a cracker krypteringer.
Opprinnelig postet av Frazzy
Hva med NetStumbler. Men jeg tror du må ha Linux baserte programer for a cracker krypteringer.
Vis hele sitatet...
da er jo saken biff, installer linux på en partisjon, det er rimelig enkelt å bruke!
eller knoppix std....
Sist endret av DownloadGenie; 3. mai 2004 kl. 17:40.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Frazzy gi meg en god grunn for at det ikke funker med windows programmer...

DÅ! (teit teit teit)