Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 946
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noiadyret her.
Fylte nettopp opp en lighter med gass og da skjedde det som nesten alltid skjer, at det sprutet litt gass fra fyllehullet rett i ansiktet mitt. Etter å ha lest meg opp på skadeeffektene av butan, så lurer jeg veldig på hvor ille den lille dusjen er.

Når det skjer, så stopper jeg umiddelbart å puste, blåser ut det jeg har av luft gjennom nesa og trekker meg unna. Prøver for en hver pris å unngå at noe kommer inn i systemet.

Mulig det bare er noia, men synes alltid jeg føler meg litt rar etter hver gang det skjer. Ikke utenkelig, da lighteren daglig brukes til å fyre opp bongtrekk.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tviler på du fikk skade av det, men er ingen ekspert så noen andre kan sikkert svare deg bedre. Vil anbefale å bytte ifra lighter til å fyre opp bongtrekk med til noe mindre skadelig, f.eks hamp tråd. Selges på headshops å internett.
Butan er en kvelende gass, men ikke giftig i seg. Så lenge du får i deg nok oksygen, er det ingen fare.