Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 4898
Hakket tøffere ja. Jeg har ikke argumentert for at hans håndtering er perfekt, men ift hennes reaksjon er det som at en russer gir en flåsete kommentar til Stalin om at han ikke får nok frihet.
Foreldre er som regel blitt lært at man kan ende opp med at man kan havne på psyk, tro at man er en skrelt appelsin pga røyking av cannabis.

Reaksjonen til moren er ovendreven, men absolutt ikke uvanlig. Har selv vært gjennom noe av det samme.

Var ikke rent få som var sperret inne på psyk for godt iflg foreldre den gang.

Noen updates fra, TS? Eller ble det for mye kritikk til at du har trukket seg tilbake.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 2 uker siden kl. 17:45.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
21 år, røkt i 1 år, min far fant det ut ganske fort. Han har selv oppvokst med en hasjrøykende far og er ikke noe stor fan. Han ble skuffet, men fortalte meg så at det er dumt fordi det er ulovlig. Han satt seg faktisk virkelig inn for å lære om hasj for å forstå, den dag idag har jeg et veldig bra og støttende forhold til min far. Jeg holder heller røykinga for meg selv og begrenser det til det stadiet hvor det ikke går utover andre ting. Har de nulltoleranse for cannabis, hold det for deg selv. Gjør hva du vil når du kommer på plass i ny leilighet og 'keep it low'.

Lykke til
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette er typisk reaksjon av damer. De overreagerer ofte noe forferdelig når de blir sjokkert. Bare ta det med ro og ikke krangle tilbake. Etter en stund burde du få en unnskyldning.
Vis hele sitatet...
Synd, men sant. Dette er spot on. Sitter i samme situasjon selv for øyeblikket. Jeg er dog noen år eldre og har alt på stell. Eget hus, jobb, samboer osv. Både mor og samboer klikket i vinkel på samme måte som din mor. Min far har en litt mer realistisk tilnærming til saken.

Bitches be crazy.

Når det er sagt så var jeg flink gutt å la alt på hylla for min kjære.
Blir historisk politisk lesning tråder som dette. Et forbud som er feil på alle måter har stigmatisert og kontrollert så mange mennesker. Det er helt sinnssykt.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Trådstarter
Update: Virker som hun har forhørt seg litt rundt og funnet ut at det er mange som klarer å røyke hasj uten å få noen særlige problemer av den grunn. Jeg har sakt at jeg har fjerna alt fra huset. Tonen har blitt bedre og det virker som vi faktisk har fått litt bedre forhold nå enn før.
Det er godt

Lykke til den tid du kommer deg inn i egen leil.
Wow.. Dette er noe av det sjukaste eg he lest. Eg sei bare ein ting og det er at om moren min hadde sakt dei tingane te meg i ein alder av 22 så hadde mitt forhold til mor aldri, ALDRI blitt det same igjen. Sjølv om ein er sjokkert så sei man ikkje sånn te barna sine. At så mange av dere synast at detta er vanleg oppførsel skremmer meg. Eg kjenner nokre konservative sjuke folk, men å snakke slik te sine "barn" er.... Skremmans.

Om me snakker om for eksempel drap eller terror så begynner me å nærme oss ein situasjon der denna retorikken er akseptabel. Eg anbefaler deg å spør di mor om "eg virkelig er så verdilaus".

Eg skjønner at detta tydeligvis er vanleg mtp. responsen i tråden her, så det er vel bar eg som er eit avvik.

Edit: Eg hadde forstått det om det kom frå eit barn.
Sist endret av frø; 1 uke siden kl. 02:15.
Sitat av frø Vis innlegg
Wow.. Dette er noe av det sjukaste eg he lest. Eg sei bare ein ting og det er at om moren min hadde sakt dei tingane te meg i ein alder av 22 så hadde mitt forhold til mor aldri, ALDRI blitt det same igjen. Sjølv om ein er sjokkert så sei man ikkje sånn te barna sine. At så mange av dere synast at detta er vanleg oppførsel skremmer meg. Eg kjenner nokre konservative sjuke folk, men å snakke slik te sine "barn" er.... Skremmans.

Om me snakker om for eksempel drap eller terror så begynner me å nærme oss ein situasjon der denna retorikken er akseptabel. Eg anbefaler deg å spør di mor om "eg virkelig er så verdilaus".

Eg skjønner at detta tydeligvis er vanleg mtp. responsen i tråden her, så det er vel bar eg som er eit avvik.

Edit: Eg hadde forstått det om det kom frå eit barn.
Vis hele sitatet...
Er da en god del her inne som kritiserte språkbruken hennes. Å bli bekymret var helt forståelig mtp. kunnskapsbildet, det var jo måten hun taklet det på som var dårlig. Skal sies at vi ikke vet noe om henne ellers som person.
Tror det er en del her som har fått noe lignende reaksjon for foreldre, men også mange av oss som har fått en mye mildere og forståelsesfull reaksjon av foreldre også.