Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1235
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal en tur til polen med fly, ønsker å ha med en 5-6 ritalin uten resept. (har ikke resept enda men er til utredning)

Hva er sjansen for at jeg blir stoppet enten i sikkerhetskontroll i Norge, eller tollen i Polen?

Bør jeg ha de i håndbagasjen eller tapet i skrittet, under bokseren?

Har lest eldre tråder om lignende temaer men vil gjerne høre litt
Jeg har aldri opplevd å bli stoppet. Kan ikke huske at det har vært noe betydelig toll i polen de gangene jeg har vært der.
I følge denne tråden skal hunder kunne lukte piller, men i hvilken grad det er noe fokus på ritalin er ikke godt å si. Med mindre det er noen betydelig menge du skal ta med vil jeg si at det kommer til å gå fint.

Hvis ikke så får du bare oppdatere oss fra fengselet i Polen så vi kan vise denne tråden til neste som spør.
Sist endret av Marlboro666; 8. november 2018 kl. 10:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er noe som heter Schengen-attest, som legen eller apotek kan fylle ut for deg. Jeg har aldri brydd meg med det og har ikke opplevd noen problemer. Antallet du skal ha med deg er mindre enn en gjennomsnittlig døgndose, så om du skulle bli stoppet så nekter jeg å tro at det skal bli store problemer, med mindre du aktivt går inn for å skjule det.
Rent generelt så skjønner jeg ikke poenget av å smugle droger inn til EU. Det er jo ikke slik at det er vrient å få tak i slikt noen plasser. Og i Polen er det er veldig lite stress å handle, det har jeg blitt fortalt av en venn.
Min venn sa det var store forskjeller fra sopot til warzawa @random67489, så jeg vil oppfordre å ta ditt råd med en klype salt.

Men til TS.
Oppbevar det sammen med toalettsakene dine så kan jeg aldri se for meg noe problem. Har ved flere anledninger reist både til og fra polen med venner som har sterkere medisiner uten dokumentasjon.

Skal dog sies at det alltid er risiko ved smugling, enten det er i liten eller stor skala.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bumper denne da jeg lurer på det samme. Noen som har innspill? Vurderer å droppe det for å være på den sikre siden.