Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 298
Har bestilt en relativt absurd mengde med ashwagandha, og mens jeg venter på en pakke som kanskje (pls tollvesen vær grei) kommer hele veien til min postkasse tenkte jeg høre om noen her på bruket har erfaring med dette sagnomsuste adaptogenet?

Planen er å dempe stress ved å innta 300mg på morgenen der cortisol mengden er høyest, og 300mg mot slutten av arbeidsdagen, slik at jeg kan lande fredfullt.
Noen relevant kilder for nysgjerrige: Kilde 1 Kilde 2(jada wikipedia jeg vet)
merker ingenting, kunne likså godt tatt en skje med sukker. :P

jeg kan ta en nu, så skal jeg si i fra om jeg føler noe :P
Sist endret av Anonymousesick; 6 dager siden kl. 16:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Merker det ganske mildt. Ikke anbefalt å ta om man har tatt annet rusmiddel, får ubehag da og kanskje kvalme
Har god erfaring med ashwaganda siden jeg prøvde det første gang for tre år siden.
Småplaget med sosial angst og ashwaganda var akkurat det jeg hadde behov for.
Man har to typer ashwaganda. En som er stimulerende og en som påvirker gaba reseptorer og roer deg ned.
Du kan helt fint justere opp dosen til 2000 mg og innta opptil 6000 mg/døgn