Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 649
Hei!

Lurer på om noen har noe erfaring med narko-bikkjer og ovannevnte substanser?

Vil helst høre från dere med faktiskt erfaring eller anekdoter med troverdig kilde.

Finnes det lister over vad four legged snitches kan oppdage?

Folk som skal gjette ("Jeg trur det...)

Ha en fin kveld folkens
Alge faen!
Alge's Avatar
Jeg "tror" man kan lærer en hund til å lukte div piller, men at det ikke blir gjort da det krever mye tid og ressurser for å få det til med stoffer som mange personer har på seg helt lovlig.

Muligt det blir gjort med hunder som er ment for spesielle tilfeller, men jeg har ihvertfall alltid fått høre at vanlige narko hunder ikke er trent til å lukte piller.

Det er bare hva jeg tror eller har fått høre fra andre.
Anonym bruker
"Redd Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bor i en by med flyplass, og leser støtt og stadig om "mann tatt med narkotiske tabletter" i lokalavisa. De blir markert med hunder, og deretter sjekket. Dreier seg svært ofte om Rivotril, Xanax, Valium, og benzoer generelt.

Ser i artikkelen jeg leser i nå, at mannen ble markert, men at pillene befant seg i bagasjen hans, og ikke på han. Noe som sier meg at hundene lukter det svært tydelig.
travaxa's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for svar allesammens, det var mer enn jeg visste!

Skjønte att medikamenter som brukes flitig i samfunnet kanskje ikke gis samme oppmerksamhet som f.eks amfetamin eller heroin.

Har dock aldrig hørt om en bikkje som markert på Subutex, noen som har info om dette?