Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1750
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Broren min kjøpte seg et gram med heroin (Han er ikke addict men kjøper iblandt når han skal kose seg). Jeg sa, ikke ta mer enn 0.1 når du snorter, bluelight sier det er overdosefare og han svarte "De på blue light skjønner ikke en dritt". Han sa han skulle ta så mye han klarte og jeg trudde han tulla siden han sa det på en humoristisk måte. Han snorta 0.5 og kl 4 på natta sendte han meg en snap om jeg kunne komme ned med red bull og passe på han, noe jeg gjorde. Når han følte rusen gikk over gikk han og la seg (Han virker high, men ikke helt fucked up som han var tidligere på kvelden om dere skjønner)

Dagen etter skal jeg å kompis på svensketur, og mens vi er på vei hjem får jeg verdens verste telefon av faren min om at ambulansehelikopet henter han og han holder på å død. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre.... Vi dro til ahus, der han ligger i kunstig koma og jeg er så sykt redd hva som skal skje, han kan bli grønnsak.. Jeg er så redd og stresset nå, så sorry om jeg formuler helt idiotisk. Jeg føler det er min feil. Jeg skulle ikke latt han legge seg. Jeg skulle passet på han selvom han virker bedre (Ikke sober, men vi snakket og hadde det hyggeig og han virket oppegående). Hva skal jeg gjløre?? Han ligger i kunstig koma, og jeg har ikke sovet, spist på 3 døgn. Har omtrent drikket vann også. Jeg gråter som bare faen, jeg skulle gjort noe mer. Han hadde veldig stort potensial innen musikk, og alt er ødelagt nå. Hva kan jeg gjøre??

Jeg skrev dette i full fart, beklager for ræva formulerin, men jeg klarer ikke fokusere eller tenke på noe annet nå. Hva kan jeg gjøre? Han snorte et halt gram uten at jeg visste det (Jeg trudde han tok 0.1g noe som jeg anbefalte..)

takk.
Selv om du føler at det er din feil så er det overhodet ikke det. Du kan ikke styre de valgene broren din tok, og han ville helt sikkert tatt de samme valgene uten deg.

Håper det går bra med dere begge.
Som han over sier dette er ikke din feil! Krysser fingrene for at d går bra med broren din!<3
Du har ikke bare frarådet han høye doser, du har også passet på han når han var påvirket. Du har gjort ditt, ingenting kan være din feil. Han blir nok helt fin igjen, og han vil forhåpentligvis ta dette som en lærepenge.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Shit! Så jævlig bro! Føler med deg og skjønner det er vanskelig men det er IKKE din feil! Håper han blir bedre!

Kjenner også en som lå i koma de sa kanskje ble grønnsak men han er helt normal idag fordet så ikke ta de værste scenarioene på forskudd!
hvis han ikke er hekta på hest, eller er skikkelig vant med det, så får jeg håpe at han har fått tak i no dårlig dop!!!!
halv grammer med ren heroin, uten toleranse på så kort tid høres ut som en kjip russisk rulett, med nesten kun et resulatat. med så mye rein heroin uten toleranse, så håper jeg noen har kommet til unnsetning med Naloxon nesespray kjapt.!!

så har han tatt en del heroin før, uten og ta det regelmessig så burde han vite at man ikke bare tømmer posen i seg.
som du sier han sa han skulle ta mye som han klarte. håper dopet er dårlig, og at dere får liv i han og kan gi han kjærlighet og støtte til og stå ut kampen!
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Han er ute av kunstig koma nå! Han er veldig sliten og trøtt men legen ser ingen skade på hjernen eller lignende!! Eneste er at han hører veldig dårlig, spesielt på høyre øre, men legene sa dette var mest sannsynlig pga han har veldig store hevelser rundt ørene etter å ha ligget i samme posisjon i flere timer. Gud så glad jeg er nå!! Gråter av glede. Takk for svar alle sammen. Men føler fortsatt jeg kunne gjort mer for å unngått det her. Men nå er han iallefall "fin" igjen (Han er jo veldig sliten og trøtt aluratt nå, pluss det med hørselen). Ber til gud på hans vegne tross av at hørselen blir normal igjen på tross av at jeg ikke trur på gud, ber jeg for han.
Jeg er Kjempelettet på ditt vegene av at dette her gikk bra. Den siste historien jeg hørte om noe eksakt tilsvarende, så ligger vedkommende nå over 10 år senere som grønnsak i kunstig koma. Jeg får virkelig bare håpe broren din tar til vett og slutter med denne leken og at dette forhåpentligvis var en lærepenge som får han på helt andre tanker.