Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2589
Som tråden sier skal jeg endelig tilbake til Amsterdam reiser de første dagene i juli og trenger tips til hva vi kan gjøre. Marked, strender, restauranter osv.

Frem til nå har vi funnet ut av disse aktivitetene.

Kattemuseet
Rijksmuseum
Van Gogh
Rembrandt parken og
gå oss
4 restauranter og kafeer
mathallen
Stroopwaffel (sikkert feil stavet)

Har dere noen flere tips? Google er ikke alltid beste stedet å finne tips

Har tidligere bodd helt i nor (ikke Noord) og gått på Barneys og Greenhouse seeds. Denne gangen vil vi gjerne teste noen andre og bor ved Rembrandt parken.

Takker for tips
Sjekk ut Bloomingdale Beachclub hvis du er keen på strand�� Lite stykke fra Amsterdam. 70 euro for maxitaxi.
Ta deg en tur på swingersklubb om du vil ha en opplevelse utenom det vanlige. Ja, et opriktig tips, selv om dette ikke er for alle. Jeg var der kun for det vissuelle synet sin skyld, for og få følelsen av et mennesklig anarki i praksis.


http://www.showboat.eu/
Sitat av ronniba Vis innlegg

Har tidligere bodd helt i nor (ikke Noord) og gått på Barneys og Greenhouse seeds. Denne gangen vil vi gjerne teste noen andre og bor ved Rembrandt parken.
Vis hele sitatet...

Boerejongens har 2 utsalgssteder 3 min. med sykkel fra rembrandtpark.
Trådstarter
Bloomindales skal sjekkes ut

Swingers er ikke helt noe for meg, men takker for tipset

Boerejongens ser lovende ut kanskje man får tatt turen innom begge to
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Ta deg en tur på swingersklubb om du vil ha en opplevelse utenom det vanlige. Ja, et opriktig tips, selv om dette ikke er for alle. Jeg var der kun for det vissuelle synet sin skyld, for og få følelsen av et mennesklig anarki i praksis.


http://www.showboat.eu/
Vis hele sitatet...
Hæ? Kan man bare møte opp for å observere folk i orgier? Er ikke det litt creepy å stå på sidelinja og glo mens fremmede folk kjører på?
Sist endret av SkurtNilsen; 21. juni 2018 kl. 23:47.
Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
Hæ? Kan man bare møte opp for å observere folk i orgier? Er ikke det litt creepy å stå på sidelinja og glo mens fremmede folk kjører på?
Vis hele sitatet...
Du kan delta og om du vil dersom du får et ja når du spør eller en invitasjon. Det er ikke slik at det bare forekommer orgier over alt, selv om det skjer. Du kan være heldig og ende opp i trekant med bare deg og to kåte kvinner, men du må ikke være sjenert da alle er nakne og følger med på det som skjer. For min del var det en slags "trippy" stemning bare av og være der. Aldrig hadde jeg vandret naken blant så mange folk, og formen jeg var i fra før gjorde det ekstra vilt og krydrete. Det mest positive er at det er et slags sterkt samhold som oppstår når alle er nakne rundt en som man ikke får på en tilfeldig klubb. Det er f.eks vanlig og håndhilse på alle som er der og man havner lett i prat med mennesker man ikke ville møtt ellers. Ut i fra det er var det en svært uvanlig og hyggelig opplevelse, selv om jeg ikke hadde sex.
Sist endret av pipestilk; 22. juni 2018 kl. 00:12.
ELECTRIC MOTHERFUCKING LADYLAND!
https://www.tripadvisor.se/Attractio...lland_Pro.html

Royk deg skikkelig skakk, ta en packe med Dragons Dynamite troffler en timme for, og gå dit.
Som Alice in Wonderland; en amerikansk hippie med vitt skägg och hår berättar om naturliga mineraler som lyser i neonliknat skimmer under UV.

Trippy som faen.
Trådstarter
Sitat av travaxa Vis innlegg
ELECTRIC MOTHERFUCKING LADYLAND!
https://www.tripadvisor.se/Attractio...lland_Pro.html

Royk deg skikkelig skakk, ta en packe med Dragons Dynamite troffler en timme for, og gå dit.
Som Alice in Wonderland; en amerikansk hippie med vitt skägg och hår berättar om naturliga mineraler som lyser i neonliknat skimmer under UV.

Trippy som faen.
Vis hele sitatet...
Sopp/trøfler holder jeg meg unna Det blir litt i det meste laget for meg

Men museet er notert så bilder av det så må vel ta en tur dit når jeg er halvveis borte
Heheh

Anbefaler Ladyland sterkt; aldri sett noe lignende "museum".

- Bruker vara ett jevlig fett marked i nærheten av Reefer Coffeeshop, rett ved Bagels & Beans.

- Ta en kanaltur i båt.

- Det finns ett svært zoo i byen og. Moralen kring zoo-virksomhet kan diskuteres, men fan, det var fett att se en levande gam og ett lejon.

- Test Appeltaart fra Cafe Winkel. Mouthgasm.

- Test Kratom.
Trådstarter
Takker for tipsene travaxa. Appeltart er i alle fall notert at jeg kunne glemme det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Da er dagen her. Takker for alle tips. Bare å komme med flere skulle dere komme på noe som ikke er sagt/tipset om
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cannabis-Museum, Heineken fabrikken
Kan gå god for Oriental Magick Kush på Boerejongens West. Ikke den sterkeste men beste kveldsrøyken jeg har hatt på noen uker.
This is bat country!
gregory's Avatar
Start dagen med 15g trøfler og vandre rundt langs kanalene. Avslutt med nå grønt fra Boerejongens Center, før du så stikker inn til sentrum å tar pedikyr. Vær obs, "ekstra" tjenester er som regel happy-ending.

Bra landing!