Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 9818
fikk nettopp 100 1mg xanor og 100 5mg. stesolid fra legen... er dette noe jeg kan hive i en nål og tråd og sende det direkte i årene?? er noe uerfaren med nåler.. men vil oppnå go rus.. var tidligere veldig hekta på speed og sånn....

tenkte å blande 2mg xanor og 1 mg stesso....?

synspunkter??
Ikke skyt piller, Er bindestoffer i de du ikke vil ha i årene dine.
Du kan skyte xanor værtfall, vet ikke hvordan det er å skyte stesolid.
for_real's Avatar
Trådstarter
11 1
ok, men stessoenne smelter.. bare etter noen sek. xanorene er jo litt mer bittre.. men er det overhodet mulig å ta overdose av dette... ( don`t wanna die tonight)
for_real's Avatar
Trådstarter
11 1
prøver meg litt da... 1mg xanor i årene.... ( må tilføye at jeg har drukket 9 pils og)
Sitat av for_real Vis innlegg
ok, men stessoenne smelter.. bare etter noen sek. xanorene er jo litt mer bittre.. men er det overhodet mulig å ta overdose av dette... ( don`t wanna die tonight)
Vis hele sitatet...
Ja du kan ta overdose, men du må opp i veldig høye doser eller i kombinasjon med andre rusmidler/alkohol.
Vet ikke hvordan det er når du skyter det, men skal værtfall en del til å ta overdose vist du spiser dem
Ville ikke blandet det med alkohol!
for_real's Avatar
Trådstarter
11 1
men kan jeg få en slags oppkvikkende opplevelse av dette... eller detter jeg i en dyyyyp søvn?
for_real's Avatar
Trådstarter
11 1
har bare skutt speed en gang før.. for ca ett år siden---
Sitat av for_real Vis innlegg
men kan jeg få en slags oppkvikkende opplevelse av dette... eller detter jeg i en dyyyyp søvn?
Vis hele sitatet...
Nei, du får ikke noe oppkvikkende opplevelse av det. Regner med du blir sløv
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Når du våkner opp igjen tror jeg ikke du husker om du fikk en "oppkvikkende" opplevelse.
for_real's Avatar
Trådstarter
11 1
takker for svarene... mekker en liten x mix.. svarer jeg dere senere så funka det... svarer jeg ikke så kubba jeg nok... men vet ikke helt hvor jeg skal sette nåla... har velig markerte blodårer på underarmene....`?
Er bare å sette den i underarmen, husk å sjekke om du treffer åra da Så det ikke blir bomskudd
Sist endret av EyesWideShut; 21. januar 2014 kl. 23:58.
Ikke skyt piller. Det er ikke bra. For real.
Uansett. Skyting av piller er ikke bra. Det står grundig forklart hvorfor under denne tråden http://freak.no/forum/showthread.php?t=260521

Leser du denne vil du ikke ha så mange spørsmål forhåpentligvis.
for_real's Avatar
Trådstarter
11 1
finner jo ikke nåla... nare tønna....
for_real's Avatar
Trådstarter
11 1
ok... gir meg på tap...
Da kan du ta det rektalt Mye sunnere enn å skyte det i åra
for_real's Avatar
Trådstarter
11 1
men takker for opplysningene dere ga meg... fant en pils.. og tok en stesso, så sovna jeg sikkert snart!
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Da kan du ta det rektalt Mye sunnere enn å skyte det i åra
Vis hele sitatet...
Målet med det var vel å få høyere rus. Istedet for å dytte piller opp i rævva, vil jo alle heller spist dem.
for_real's Avatar
Trådstarter
11 1
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Da kan du ta det rektalt Mye sunnere enn å skyte det i åra
Vis hele sitatet...
så du mener om jeg skyter tønna rektalt så funker det oppimot åra..? fikser nok ei nål i morgen skal du se
Ikke gjør det.
Flere grunner.

1: Du kommer til å like det så godt at du gjør det igjen. Igjen. Og igjen. Til slutt havner du på Plata sammen med alle andre freaks. Alle på freakforum er på Plata, fordi de skjøt piller. Du ser vel det på hvor mye skrivefeil enkelte har? Du ser også det på oppførselen til enkelte freaks. De tror de er bedre enn deg, selv om de i virkeligheten føler seg som verdens største tapere fordi de er på Plata. Huff, nei, ikke et sted du vil havne! Jeg sitter her akkurat nå og ser to hasjrøykere bli arrestert av Politiet.

2: Når du etterhvert har skutt piller lenge nok, mister du effekt. Da går du over til HEROIN. Og da kommer du til å være halvdød resten av ditt liv.

3: Du kan dø av dette. Piller inneholder mye du ikke skal ha i blodårene dine. Bindestoffer blant annet, som vil klumpe seg opp og blokkere blodtilførselen. Dette resulterer i et hjerteinfarkt, eller amputering av kroppsdeler fordi kroppsdelen ikke fikk nok blod.

4: Du har familie. Du har foreldre. Du har venner. Du har kanskje kjæreste, og eventuelt barn også? Vil du at de skal lide på grunn av ditt rusmisbruk, siden du ikke klarer å slutte å skyte piller, slik at du er ruset 24/7? Eller fordi du bare er på Plata, og de må komme og besøke deg der av alle steder hele tiden? Nei, seriøst.

5: Jeg forlanger at du legger fra deg ideen, og tar piller som de skal tas: Oralt.
Det burde være nok at en freak forlanger det, freaks har stor makt på Internett.

Oppsummert:
Du blir permanent utestengt fra forumet. Du havner på Plata sammen med oss andre, og vi hater å være på Plata. Du mister din familie, dine venner, kjæresten din og eventuelt barn. Du havner på glattcella veldig ofte, når politiet finner dop på deg. Du risikerer livet ditt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Du kan skyte xanor værtfall, vet ikke hvordan det er å skyte stesolid.
Vis hele sitatet...

Man får flytende stesolid, det kan man få intravenøst på sykehus.

Jeg har sett mange som skyter benzo, noen skyter jo alt.
Skal man skyte piller kan man i det minste investere i litt propylenglykol og noen sprøytefilter (wheel filter).
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Da kan du ta det rektalt Mye sunnere enn å skyte det i åra
Vis hele sitatet...
Stesolid funker dårligere rektalt enn oralt. Dårligere biotilgjengelighet og det tar lengre tid før man oppnår full effekt.

Sitat av Handy andy Vis innlegg
Man får flytende stesolid, det kan man få intravenøst på sykehus.

Jeg har sett mange som skyter benzo, noen skyter jo alt.
Vis hele sitatet...
Jeg har lest en plass at diazepam svir noe jævlig i åra, og det bør kun taes når det kommer i form av injekssjonsvæske.

Xanor skal fint gå ann å skytes. Har bare sett 2mg hundebein bli skutt. Litt usikker med de andre pillene.
Sist endret av Mexxy; 4. februar 2014 kl. 15:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her har jeg tospørsnål, beklager og ta opp en gammel post, men leter og finner ikke. Har 0,5 mg xanor brekt av fra hundebein, g skal blande det med ca 45 mg oxycodone. Hvordan går jeg frem med kokinga, hver for seg eller sammen? Helst hele prossessen og please svar kjapt!
Hvorfor vil du skyte benso, som har best BA oralt/sublingualt av nesten alle medikamenter som finnes?

Hvis du er kåt på nåla, fiks noe som faktiskt gir kick med ett skudd. Og ikke kommer till att klogge igjen alle dina små kapillærer.

Amputation er ikke så fett.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her har jeg tospørsnål, beklager og ta opp en gammel post, men leter og finner ikke. Har 0,5 mg xanor brekt av fra hundebein, g skal blande det med ca 45 mg oxycodone. Hvordan går jeg frem med kokinga, hver for seg eller sammen? Helst hele prossessen og please svar kjapt!
Vis hele sitatet...
Legg beine under tunga, skyt oxy i raeva.
Sist endret av travaxa; 10. juni 2018 kl. 23:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ikke skyt piller, du får BEDRE effekt av å spise de, tro meg jeg kan littt om sånt men jeg gidder ikke forklare hele greia. Bare ikke skyt benzo piller, de er ikke vannløselig, de funker 90% oralt, så hva vinner du på å skyte de, du har oxy så du får deg en smell likevel.

Ta pillen en halvtime før smellen så funker det samtidig.

s
Sitat av for_real Vis innlegg
har bare skutt speed en gang før.. for ca ett år siden---
Vis hele sitatet...
Så hvorfor i alke dager skyte dette??
Ta de som de skal taes!
De funker jo fjell!

Eller stapp de opp der det er mørkt.
Har hørt folk gjør det.