Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5197
Hallais,

Tenkte å få tilsendt en pakke fra Finland til Sverige.

Fant dette selskapet: http://posterestantestromstad.no/
Basically sender man pakken til demmes adresse og henter pakken der.

Spørsmålet er da om noen har brukt dette selskapet før? Litt usikker på om de er legit eller ikke.

Peace
Sitat av dogg Vis innlegg
Hallais,

Tenkte å få tilsendt en pakke fra Finland til Sverige.

Fant dette selskapet: http://posterestantestromstad.no/
Basically sender man pakken til demmes adresse og henter pakken der.

Spørsmålet er da om noen har brukt dette selskapet før? Litt usikker på om de er legit eller ikke.

Peace
Vis hele sitatet...
Ja, det er legit. Har Brukt post restante i strømstad, kommunikasjonen til post kontoret kunne blitt bedre men det funker :-)
Tits
Trådstarter
Sitat av DrShroom Vis innlegg
Ja, det er legit. Har Brukt post restante i strømstad, kommunikasjonen til post kontoret kunne blitt bedre men det funker :-)
Vis hele sitatet...
Takker for svar! Når du sier at du har brukt post restante i strømstad, mener du da selskapet jeg snakker om eller posten.se sin "gratis" tjeneste?
Sitat av dogg Vis innlegg
Takker for svar! Når du sier at du har brukt post restante i strømstad, mener du da selskapet jeg snakker om eller posten.se sin "gratis" tjeneste?
Vis hele sitatet...
Mener post restante strømstad, er dem jeg har brukt :-)
Tits
Trådstarter
Sitat av DrShroom Vis innlegg
Mener post restante strømstad, er dem jeg har brukt :-)
Vis hele sitatet...
Alright. Du mener de med addressen "Prästängsvägen 15-17, 452 33 Strömstad" da sant? Som ikke koster ei krone?
nei, mener Gate: Karlsgatan 9A
Postnummer: 45230
Poststed: Strömstad

Hvorfor betale for en tjeneste du kan få gratis?
Tits
Trådstarter
Sitat av Wipeout Vis innlegg
Hvorfor betale for en tjeneste du kan få gratis?
Vis hele sitatet...
Tenker du å bruke post restante fra posten selv? Har leita litt men finner ingen post restante i Strømstad. Vet det var før men av en eller annen grunn finner jeg ikke noe nå.

Har du selv erfaring med det?
Har brukt poste restante hos Posten i Sverige mange ganger. Bare husk at pass er eneste gyldig legitimasjon. Adressen nevner dogg litt lenger opp i tråden.