Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1402
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Småalkis og tom for alkohol. Fant noe som heter aromatic bitter som det åpenbart ikke er meningen at man skal drikke bart (korken er laget så det kommer en og en dråpe).

Vil det være farlig på noen som helst måte å drikke 0,3 med dette? Tok en slurk nå og det var helt horribelt men jeg skal nok få det til om det ikke er farlig.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du blir tvilsomt syk men det smaker helvete.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Smakte skit ja men skal nok få det ned. Ikke det verste jeg har drukket by far.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er essensielt bare sprit med veldig kraftig smak av forskjellige urter.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette funker fjell. Smaker drit men får funk. Oppdaterer om jeg ender opp med å elge eller lignende, men akkurat nå er det fryd og gammen.
Blomzterkasse
Har du prøvd rødsprit, det blir en sjuk av. For å ikke nevne spylerveske, det er absolutt det verste
Spylerveske uten isopropanol med kun etanol ble kalt statoil vsop på 90 tallet.
3 kullfilter fjernet all såpe og spriten ble helt topp, normalt rundt 35%.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er ikke så alkis at jeg hadde tydd til rødsprit på noe som helst tidspunkt. Jeg drakk et veldig lite glass med bitter og stumpet av så det ble med det. Ingen kvalme eller noe som helst, men det smakte hest.