Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 10622
Hey.
Noen her som kan hjelpe med å sette opp en grei kur? planen er å øke i masse, samt bli mer definert. Har kjørt endel kurer opp i mellom, men nå skal det gjøres ordentlig! Setter pris på om noen har tid til å hjelpe med å sette opp en grei kur
Vekt ligger på 85kg, 178cm høy.
Har Følgene:
Testosteron 1ml/250
Deca-Durabolin 2ml/100
Trenbolon 1ml/200
Winstrol 10mg
Anavar 10mg
Anadrol 50mg
Clomid og arimidex
Hei.

Bør heller sjekke ut sterioder.net der er det folk som har litt mer peil en standaren her inne.

Tips: PCT er noe av det viktigste du kan handle inn, søk opp dette evt spør på forumet ang dette.
Hva har du brukt før?

Til nybegynnere er jo kun testo og estrogendempere en fin kur og PCT etterpå.

Jeg får veldig lite sideeffekter, så jeg kjører 400mg trenbolone og 300mg testosteron i uka. Kun dette og det er en veldig fin kur. Trenbolone gjør hele jobben, gir deg kraft, store tørre og markerte muskler. Eneste grunnen man trenger litt testosteron er for at kølla forsatt skal fungere i senga. Er ingen vits i å kjære 6-7-800mg testosteron når man har trenbolone som er 10x mer kraftig.
Trådstarter
34 2
Jeg har brukt testo, litt trenbolon, deca, winstrol og anavar. Ikke alt samtidig altså. Vurderer å ta Testosteron og trenbolon, også eventuelt siste ukene kjøre på med winstrol. Hva tenker dere? Eventuelt doseringen? Noe erfaring med testo, tren og deca i samme kur? ��
Har aldri kjørt tren før men på min forrige kur kjørte jeg 3ml 250mg test ena i uka for så og kjøre 40 win dagen fra uke 5 til 11, ligger sånn ca på samme verdier ift høyde/vekt som deg og jeg fikk kjempe resultater!
Trådstarter
34 2
Det hørtes jo veldig greit ut. Økte du mye i størrelse/styrke? Beholdt du mye ettet endt kur?

Må gjerne sende meg en pm om noen av dere kunne satt opp forslag til kur. Har som sagt det som står på toppen, å trenger litt hjelp for å komme igang hehe
Sist endret av Stboy; 13. april 2018 kl. 14:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du ikke er redd for bieffekter kan jeg jo anbefale trenbolone og litt testo. Moderat dose trenbolone er rundt 300mg. Så tar du litt mindre testosteron enn trenbolone bare for å holde kuken igang. Tar du mer testosteron enn trenbolone får du ikke mye ut av det annet enn mer bieffekter.

Jeg tar 2x1ml trenbolone E I uka, og 2x0.6ml testosteron E I uka. Totalt 400mg/300mg. Og 0.5-1mg arimidex annenhver dag som stopper østrogen.

Winstrol bør kun taes en liten stund helt mot slutten. Det gir deg ingen gains osv, gjør kun musklene hardere, altså for show. Men tørker ut ledd osv, så bør ikke brukes sammen med hard trening.

Du beholder mye av gains med trenbolone siden det gir deg 'rene' muskler. Andre steroider gir feks mye væske, men tren gir lite til null væske og kun muskler
Trådstarter
34 2
Takk for svar. Da går jeg nok for 400 trenbolon e, og Testosteron 250 pluss siste 4 uker på winstrol. Hvor lenge anbefaler du? 8-10 uker?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Hvis du ikke er redd for bieffekter kan jeg jo anbefale trenbolone og litt testo. Moderat dose trenbolone er rundt 300mg. Så tar du litt mindre testosteron enn trenbolone bare for å holde kuken igang. Tar du mer testosteron enn trenbolone får du ikke mye ut av det annet enn mer bieffekter.

Jeg tar 2x1ml trenbolone E I uka, og 2x0.6ml testosteron E I uka. Totalt 400mg/300mg. Og 0.5-1mg arimidex annenhver dag som stopper østrogen.

Winstrol bør kun taes en liten stund helt mot slutten. Det gir deg ingen gains osv, gjør kun musklene hardere, altså for show. Men tørker ut ledd osv, så bør ikke brukes sammen med hard trening.

Du beholder mye av gains med trenbolone siden det gir deg 'rene' muskler. Andre steroider gir feks mye væske, men tren gir lite til null væske og kun muskler
Vis hele sitatet...
Virkelig noe av det dummeste jeg har lest i år.

Stopper du med tren vil du miste det du fikk, det gjelder for øvrig alle steroider.

NEI, du beholder ikke det du fikk, når hormonene er ute av kroppen, vil du ikke klare å holde på den massen, uansett hva du gjør.

@OP, hvis du virkelig vurderer å bruke steroider, så bør det enten være at du blaster og cruiser, eller lar helt være. å cycle er idioti og mye mer helsefarlig.

Det virker ikke som om du er klar for å bruke steroider, med tanke på hvordan du spør, unngå steroider.net, det stedet er kreft.

Gå på reddit/r/steroids og les deg opp der istedenfor, hvis du virkelig skal gjøre det, så er det ikke et valg du bør ta lett på.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Virkelig noe av det dummeste jeg har lest i år.

Stopper du med tren vil du miste det du fikk, det gjelder for øvrig alle steroider.

NEI, du beholder ikke det du fikk, når hormonene er ute av kroppen, vil du ikke klare å holde på den massen, uansett hva du gjør.

@OP, hvis du virkelig vurderer å bruke steroider, så bør det enten være at du blaster og cruiser, eller lar helt være. å cycle er idioti og mye mer helsefarlig.

Det virker ikke som om du er klar for å bruke steroider, med tanke på hvordan du spør, unngå steroider.net, det stedet er kreft.

Gå på reddit/r/steroids og les deg opp der istedenfor, hvis du virkelig skal gjøre det, så er det ikke et valg du bør ta lett på.
Vis hele sitatet...
Blast og cruise er jo absolutt ikke å anbefale. Eller, det kan gå, men da bør du være klar over at du...

Sannsynligvis aldri vil kunne få egne barn noen gang, og at du sannsynligvis må på hormoner i form av testosteron resten av livet da ballene dine vil skru seg helt av.

Du mister litt av massen, ja. Men ikke i nærheten av alt. Du mister væsken du har fått av steroidene. Musklene du har fått er og forblir ekte muskler. Problemet er at det har vært enkelt å både få og beholde disse musklene. Så fort du stopper er det 100x vanskeligere å ta vare på disse. Du vil miste litt, men dersom du er virkelig målrettet og streng i form av trening og diett vil du fint klare å beholde en god del av disse. Men det er tungt. Sier ikke man beholder alt.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Blast og cruise er jo absolutt ikke å anbefale. Eller, det kan gå, men da bør du være klar over at du...

Sannsynligvis aldri vil kunne få egne barn noen gang, og at du sannsynligvis må på hormoner i form av testosteron resten av livet da ballene dine vil skru seg helt av.

Du mister litt av massen, ja. Men ikke i nærheten av alt. Du mister væsken du har fått av steroidene. Musklene du har fått er og forblir ekte muskler. Problemet er at det har vært enkelt å både få og beholde disse musklene. Så fort du stopper er det 100x vanskeligere å ta vare på disse. Du vil miste litt, men dersom du er virkelig målrettet og streng i form av trening og diett vil du fint klare å beholde en god del av disse. Men det er tungt. Sier ikke man beholder alt.
Vis hele sitatet...
Det du sier er direkte feil, det er rett og slett misinformasjon du burde holde deg for god til å dele ut.

Når du tar steroider, og da særlig trenbolon, vil ALL PRODUKSJON SKRU SEG HELT AV UANSETT. Uavhengig om du cycler eller blaster og cruiser.

Når du cycler er kroppen i en hormonell berg og dalbane, hva er vitsen med å cycle, når du vil miste alt etterpå? Noe som du VIL gjøre. Etter en endt kur har du null produksjon, denne vil mest sannsynelig komme tilbake etter en viss tid, men ikke vær naiv, den eneste grunnen til at du holder på massen er på grunn av hormonene du tilfører. Ja, steroider kan gi deg permanent økt antall cellekjerner i musklene, men det har i praksis ingenting å si, fordi uten hormonene du har tilført, vil ikke kroppen klare å ta vare på massen.

å cycle er helt meningsløst, enten tar du et valg om å blaste og cruise, eller la være. Når du cycler vil kroppen være i en hormonell berg og dalbane, hvor du har et superfysiologisk nivå, og så går du ned til å ikke ha noe som helst, det tar tid før du får den tilbake, samtidig som du vil føle deg helt dritt og miste alt du fikk på kuren.

Ved å blaste og cruise vil du ha et superfysiologisk nivå, for så å gå rett ned til et normalnivå, dette er mye mer gunstig helsemessig, samtidig som du kan holde på en viss masse fram til neste kur.

Permanent shutdown er veldig sjeldent, jeg har aldri sett et tilfelle av det, kroppen er veldig flink til å komme tilbake i homeostase og den gjør som regel det, det er bare snakk om tid.

blast og cruise eller drit i det, du har nada å hente på å cycle.
Da er det nok heller hele verdensvevet som tar feil istedenfor og du tar riktig, ja.
Du nevner nada om hvilke estere disse er, veldig viktig å påpeke.

Om du skal bulke ville jeg anbefalt:
- Test E 500mg/wk (uke 1-12)
- Deca 375mg/wk (uke 1-10)
- Dianabol 20mg-30mg/ed som kickstart de første 4 ukene
- Arimidex 0.5mg eod eller 0.5mg ed, litt individuelt men dbol aromatiserer noe inn i helvette

Om du skal cutte:
- Test E 500mg/wk (uke 1-12)
- Tren E 300mg/wk (uke 1-12)
- Winstrol 30mg/ed (uke 1-6)
- Arimidex 0.25 eod eller 0.5 eod, trenger bare litt mot testo aromatisering

Oralene kunne du egentlig bare sløyfet dersom du vil unngå mest mulig bivirkninger, mer enn nok fremgang med bare testo/deca og testo/tren vil jeg si. I hvertfall om dette er amatørnivå. Testo alene med litt anti-østrogen (+PCT såklart) er egentlig mer enn nok om du er ute etter en fin sommerkropp.


Test E og Deca kan forlenges, ville ikke ha forlenget winstrol og dianabol (pga lever), og tren fordi det er så jævlig hard på kroppen (blodverdier osv.). Ville vurdert å slengt inn litt antiprolakting (cabergoline eller pramipexole) og kanskje HCG helt fra start av kur frem til 1-2 uker før PCT.

Ville kuttet anadrol, hørt mye skrekkhistorier om det. Anavar er bortkastede penger imo.

PCT:
Nolvadex 40/40/20/20
Clomid 50/50/25/25
Eller noe i den duren...
Sist endret av Lacertosus; 14. april 2018 kl. 13:32.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor gjøre det så komplisert? Tren er jo helt jævlig med tanke på sideeffects. Visst du ikke har kjørt noen ordentlige kurer før, hvorfor ikke bare kjøre 3-400mg test-e og se hvordan det går?
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Du nevner nada om hvilke estere disse er, veldig viktig å påpeke.

Om du skal bulke ville jeg anbefalt:
- Test E 500mg/wk (uke 1-12)
- Deca 375mg/wk (uke 1-10)
- Dianabol 20mg-30mg/ed som kickstart de første 4 ukene
- Arimidex 0.5mg eod eller 0.5mg ed, litt individuelt men dbol aromatiserer noe inn i helvette

Om du skal cutte:
- Test E 500mg/wk (uke 1-12)
- Tren E 300mg/wk (uke 1-12)
- Winstrol 30mg/ed (uke 1-6)
- Arimidex 0.25 eod eller 0.5 eod, trenger bare litt mot testo aromatisering

Oralene kunne du egentlig bare sløyfet dersom du vil unngå mest mulig bivirkninger, mer enn nok fremgang med bare testo/deca og testo/tren vil jeg si. I hvertfall om dette er amatørnivå. Testo alene med litt anti-østrogen (+PCT såklart) er egentlig mer enn nok om du er ute etter en fin sommerkropp.


Test E og Deca kan forlenges, ville ikke ha forlenget winstrol og dianabol (pga lever), og tren fordi det er så jævlig hard på kroppen (blodverdier osv.). Ville vurdert å slengt inn litt antiprolakting (cabergoline eller pramipexole) og kanskje HCG helt fra start av kur frem til 1-2 uker før PCT.

Ville kuttet anadrol, hørt mye skrekkhistorier om det. Anavar er bortkastede penger imo.

PCT:
Nolvadex 40/40/20/20
Clomid 50/50/25/25
Eller noe i den duren...
Vis hele sitatet...
Jeg hadde heller tatt winstrol mot slutten av kuren. Winstrol gir ingen gains eller noe slikt annet enn å gjøre musklene mer pumpa og hardere så de ser bedre ut estetisk. Og er ikke så særlig å trene på siden det tørker ut ledd
Foreslår å overse Darkbulls "tips" her.

Testosteron er grunnpilaren i et oppsett og trenbolon er 5x mer androgent enn testo, det er galskap å bruke Darkbulls oppsett. 4-500 mg testo E i uka + 50-75 mg tren er mer enn nok til å gi deg seriøse resultater; med en del kjipe bivirkninger som svette, bloat, hodepiner etc.
Lacertosus har gode tips, som han vil jeg anbefale kun testo E. Der kan du cruise over lenger tid uten problemer.
Jeg brukte kun testE over flere år og dama er gravid. Det er svært få som ikke klarer å få produksjonen tilbake etter endt kur, men en tusendels risiko kan det muligens være.
Alle gains du gjør på steroider blir borte etter 6 mnd av og sender deg ned til ditt maximale potensiale om du holder trening og mat på stell.
Har ikke kunskap nokk til og sette opp en bra kur for deg men dropp anadrolen, søppeldop, tren er knallbra og er potent nokk til og kjøres alene men har du dame eller har planer om og pule under og ei stund etter kuren så supler med en lav dose testo da kølla går i dvale på tren
Trådstarter
34 2
Takk for alle innspill! Noen av dere som har erfaring med å samkjøre tren/deca?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir overkill!
Tren er sterkt nok i seg selv og du trenger ingenting ved siden av. Men anbefalt med liten mengde testo så kølla fungerer da.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte å kjøre kur jeg også, så så jeg på trådstarter at vi har ganske mye likt liggende. Så du mener man kan kjøre tren only? Også knaske winny på uke 4-8? Hadde vært greit med tanke på at test drar endel vann. Lite gira på å være full av vann mot sommeren. Har ikke planer om å ligge med noen, så produksjonen kan settes ut av spill bare den kommer tilbake Hehe.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan gikk dette da? Dette hørtes absolutt ikke bra ut.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan gikk dette da? Dette hørtes absolutt ikke bra ut.
Vis hele sitatet...
Han slutta garantert å trene etter kuren kan jeg se for meg