Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2206
Hei har fått en eske med lyrica tabletter,men har lest om att dem ikke er bra og ta ?er dem det så kvitter jeg meg med dem
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Definér "bra og ta". De fungerer mot nevropatisk smerte, epilepsi og generalisert angstlidelse. Du kan bli ruset og oppleve eufori de fram til toleranse bygges, noe som skjer svært kjapt. Det kan være vanskelig å slutte på dem etter en stund.
Gi den til noen du kjenner som ruser seg likevel om du ikke vil ha dem. De er verdt litt penger om du er lysten på noe igjen for de. Jeg hadde lett tatt imot dem, ikke det at jeg spør eller noe altså. bare ikke kast de i bosset hver så snill.

Om du har fått det for angst er det en fantastisk medisin for det, bedre en hele valium familien spør du meg. Men mindre avhengighets-skapende. Jeg ville ikke tatt de daglig, da en viss avhengighet oppstår.

s
Det er ørten tråder om lyrica om du vil lese deg opp.
De finner du her
Er preparatet ert fint preparat å kombinere med Benzodiazapiner? (Ute etter en mer effektiv effekt) Selv når enn sliter med angst, å får Rivotril, Xanor og Stesolid for angst fra før.
Trådstarter
2 0
Hei fikk ikke logget meg på før nå,jeg fikk dem for smerter,prøvde dem ett par dager
men vart så rusa i hodet,og jeg kjører bil så jeg tør ikke og ta dem lengre
Spar de til helgen eller seint på kveld, så slipper du ringe etter valium om noe gale skjer en dag og har lyrica. De der kan du bare ha liggende som nødmedisin og kjør forsiktig.

s