Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1167
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finner ikke svar på dette noe sted så håper noen freaks har erfaring med snus chewing bags. Og spesifikt av merket Thunder. Svensk snus.

Greia er at jeg syns det er lite delikat å tygge på snus og det gjelder denne og. Skulle det vært mulig å oppløse den ved å klemme på den med fingrene og legge den under leppa som normalt?

Eller MÅ den tygges? mysnus.dk skriver følgende:

Hvordan bruger du tyggetobak?

For at få glæde af produkterne skal de små poser ‘tygges’ eller blot mases lidt mellem fingrene, inden de placeres i munden. Når der tygges på dem vil der blive udløst smag samt nikotin. Smag og kvalitet er alt afhængig af mærke, men for mere styrke kan der tygges lidt ekstra inden posen lægges til hvile i munden.
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Når jeg tenker meg om så blir vel nikotin tatt opp selv via huden så burde vel ikke være noe problem å legge den som vanlig etter å ha godgjort den litt
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan rapportere om at det fungerer fint
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Thunder Chewing bags er stort sett det samme som vanlig Thunder porsjon snus. Det har bare et annet navn i forskjellige land der vanlig svensk snus ikke er lov. Det brukes helt likt som vanlig snus.