Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1159
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 6mg rivo som jeg kjøpte på plata. Føler meg chill, ikke noe mer.
Ganske sikker på at jeg ville bli litt mer fucka etter tre kryssere?
Spm er om dere tror det var bøff eller om jeg bare har for store forventninger til disse jævlene.
Anonym bruker
"Sjuk Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs jo på toleransen da.
Hvis du ikke har høy tolleranse, så er du nok ganske fucked selv om du ikke merker det selv akkurat nå. Du merker det garantert i morgen.
Jeg merker det nesten mer dagen etter enn på selve tidspunktet jeg tar det. Vær varsom, du kan bli jævla aggro hvis du ikke er klar over hvor pilleskjev du er. Bare ha det i bakhodet hele tida at du faktisk er ruset selv om det ikke føles sånn.
Mye mulig utlandske tabeletter med enten ikke riktig mengde eller en substitutt for klonazepam. Det er nå om dagen vanlig å få hvis du får fake et beslektet stoff som er mindre potent som heter klonazelam mener jeg å huske. Av 6 mg bør du bli bra svirren ja, du får kjenne formen imorgen tidlig etter litt søvn. Den klassiske "dagen derpå" følsen er kjennetegnet på god rivotril i mine øyne.
Normal virkning oppnår du hvis du havner på glatta. Lås døra, gi nøkkelen til noen andre.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok 5mg til idag, chill, ikke noe nevneverdig digg. Ble også ett par-tre halvlitere.
Annen dealer vel å merke.
Jaja.. :P
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
blir ofte chill hvis man tar 1-2 av de. tar du 4 og/eller mer vil du bli ganske fucked hvis du har lav tolleranse. Første gang jeg tok, så tok jeg 4 i 5mg og gikk svart i 2 dager