Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1364
Hei, er gutt på 17 (ingen moralprek, har sett dokumentarer hvor avhengighetsdannende det er og familiemedlemmer hekta.)

Og jeg får snart et lass med oxy 30mg og en haug med metadon 30/60mg. Jeg he mye erfaring med oxy men ingen med metadon. Og lurer på hvordan jeg skal dosere disse stoffene og om metadon kan skytes og anbefalt bruksdose for å bli høy. Pleier å bli fin i formen av å skyte/sniffe 20-30mg med oxy. Har hatt god del oxy og benzo i 3 år nå, men aldri fast.
Veier 86kg

Ingen så har erfaringer?
Sist endret av GalenIhalen123; 9. januar 2018 kl. 21:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Svært usikker på dosering da jeg prøvde denne komboen, men endte med store respirasjonsvansker.
Tar det heller hver for seg.
Metadon har vel en biotilgjenglighet på opp mot 90%, så om det i det hele tatt kan skytes ser jeg ikke poenget.
Anbefaler oralt eller plugging.

Kos deg, men vær forsiktig!
Jeg har ikke no særlig effekt av metadon, men om det er piller så tenker jeg du må opp i 40 - 50 mg.
Men om du ikke har brukt mye opiater kanskje 20mg.