Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1135
Har en liten spoonpipe jeg stort sett fyrer med. Pga størrelsen blir den fort nasty så jeg skraper ut tjæra/dritten og holder det av til jeg er tom for fyrings.

I dag var dagen kommet og jeg har tatt meg en 5-6 skrapfyringser på pipa og maks fem sekunder etter det første trekket så kjenner jeg tarmsystemet kickstarte og jeg må fullføre røykinga mens jeg sitter på skåla.

Det her slår aldri feil og har heller ikke gjort det så lenge jeg kan huske. Noen som har en litt mer vitenskaplig forklaring på fenomenet?
Hvis du benytter tobakk så er det nok nikotinet. Nikotin er en kraftig parasympatisk stimulator. Det parasympatiske nervesystemet er delvis ansvarlig for fordøyelse, og aktiveringen fører til økt blodgjennomstrømming til fordøyelsessystemet og ergo økt fordøyelse.

Hvis det er ren hasj kan det fortsatt være en innlært respons kroppen din har på hasjrusen dersom du pleier eller har pleid å røyke med tobakk tidligere. Hvis du opplever angst av THC som mange andre, kan det også være angsten som forårsaker uvanlige avføringsmønstre, selv om jeg anser det som mindre sannsynlig fordi responsen kicker så fort inn.
Tenkte å legge inn en spøk her, men den hadde vel ikke blitt stående... Uansett du er nok ikke alene :P

Marijuana is known to cure constipation, it's entirely normal
Vis hele sitatet...
Your bowels become stimulated after smoking therefore causing your asshole to explode.
Vis hele sitatet...
Måtta le så jævlig av det første svaret^^

I smoke on the shitter all the time and forget to wipe my ass. Sike haha but I noticed it when I first started but I thought it was from the all of the food I was eating
Vis hele sitatet...
https://forum.grasscity.com/threads/...e-poop.759149/