Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 789
Hei ! Har nylig kjøpt en vaporizer av type Arizer Air 2. Blir spruthøy av mindre mengder enn jeg vanligvis bruker, uten tobakk, så er rimelig fornøyd

Det jeg lurer er om noen vet eller om det finnes noe statistikk på om det faktisk er farlig å inhalere dampen? Eller, er det egentlig KUN damp?
Kunne man i teorien tatt seg en joggetur tett etter uten at lungene har blitt påvirket ?

Skjønner at det er mye bedre enn å brenne det, spesielt sammens med tobakk, men er det så og si risikofritt mtp helse?
Allt du innhalerer påvirker lungene!!!!
Damp er det helt sikkert, men hva ER i dampen?
Er det blåsyredamp? Svovelsyredamp?
Eller er det "økologisk grønnkåldamp"
Akkurat hvor mye risiko det er vet jeg ikke, men du vil etter hvert se i din Arizer Air at et gyllent belegg blir liggende igjen i glass-røret. Det er mindre og renenere enn hva man kan se i glasspiper, men fortsatt ikke helt rent. Et lite protip: belegget som blir liggende igjen kan vapes, og funker faktisk ganske greit!