Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4049
Var ikke helt sikker på hvor denne skulle så jeg poster den her.
Jeg trenger et program eller en som kan hacke en hotmail adresse for meg.
du kunne FOREKSEMPEL posta den i datamaskiner -> black-hat. er ikke så jævla vanskelig å lese forum-beskrivelser serru.
Det er vel egentlig bare å gjette passord eller prøve å gjette svaret på adressens "secret question". Ellers kan du sikkert finne et program som prøver alle forskjellige passord-kombinasjoner, hvis du har god tid.
Opprinnelig postet av Keito-kun
Det er vel egentlig bare å gjette passord eller prøve å gjette svaret på adressens "secret question". Ellers kan du sikkert finne et program som prøver alle forskjellige passord-kombinasjoner, hvis du har god tid.
Vis hele sitatet...
Er nok neppe noe effektivt å prøve å bruteforce hotmail. Gjett "secret question". Det er vel det mest effektive.
Den eneste kjente exploiten er tettet, men du kan alltids prøve deg gjennom telnet, så går det fortere å teste passord. Ellers er det en tråd som "stjele passord fra n00bs" som omhandler en fake logonscreen.
hotmail sperrer ip'en din etter 3 forsøk på å gjette det spm
Noen som har utrolig dummespørsmål da..
F.eks. High School. Kjenner du fyren skulle det ikke være noe problm.
Jeg husker det var en som hadde "he he" som secret question, og svaret var "he he". Sånne spørsmål skulle det vært flere av.
Ja...fake logon screen er vel det beste...Send den linken til en via mail. Prøv å fake mailen feks. "Your hotmail must be reactivated click here" eller noe sånt.Tror det finnes en exploit script som gjør at når brukeren åpner mailen blir han automatisk viderekoblet til en annen url (feks fake logon screen).
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sorry at jeg drar opp denne igjen, jeg kom over en oppskrift på å hacke hotmail og yahoo adresser for et par år siden, vet faktisk ikke om det funker fortsatt.

How to hack Hotmail or Yahoo Passwords

This is the best way to hack anyone’s Hotmail or Yahoo passwords. You can use your Hotmail address to get a Yahoo address and vice versa also. Here is how to do it.

First, open a new email message. Type in the “To:” box this email address: . In the subject line, type “LOST PASSWORD”. In the body, type on the 1st line your email address (ex: or ). On the 3rd line, type your password. And on the 5th line, type the person you are trying to get the password from’s email address (ex: or ).
Here is an example of what the email should look like:

TO:
SUBJECT: LOST PASSWORD

You@hotmail/yahoo.com

12345678

Them@hotmail/yahoo.com


This works by confusing the server. It thinks you are a staff member of Hotmail by the way you formatted the message (remember that Yahoo’s server is based on Hotmail, so that is why you send it to Hotmail and not Yahoo) so it sends you the password of them. This is the best way to confuse the server. There are other ways, but they don’t work.
Vis hele sitatet...
Er ikke den oppskriften for idioter??

det er den hvor du sender inn passordet til din egen mail, og aldri får passordet til mailen du skal ha tilbake, fordi de stjeler nemlig ditt passord! :P

Kan ikke si annet enn, ja jeg bruker ordet LOL
hehe.. Men det var da et ganske godt forslag?
Heh, folk som prøver å bryte seg inn på hotmail-kontoer på den måten fortjener jo å få passordet stjålet.
OI!!! DEN HACKEN DIN HpX DEN FUNKA!!??!!!! NÅ HAR JEG ALLE PASSORDENE DERES Å ALLE FUNKER KTHXBYE!!!!!!!!!1111111111

Nei seriøst. Utrolig at noen går på den der. Forresten, send brukernavnet og passordet ditt til , så sender jeg den en liste med alle ipadressene i verden!
Opprinnelig postet av HpX
Sorry at jeg drar opp denne igjen, jeg kom over en oppskrift på å hacke hotmail og yahoo adresser for et par år siden, vet faktisk ikke om det funker fortsatt.
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke tilfeldigvis du som eier er det vel?
Det er vel også flere år siden den fungerte?

Edit: Bare tre stk som eide meg hardt nå *sove*
Det var nettopp det som var poenget mitt da! Jeg lo godt da jeg så den første gangen. Men forsto jo at det funket for dem Det skal vel forøvrig mye til for å kunne opprette en slik adresse nå. ( Jeg fant den i et forum for 4-5 år tilbake. )
nFF Marshall
morten's Avatar
Og da mente du at dette var hot stuff å komme med nå, fordi?
1) Secret Question
2) Falsk pålogging
3) Lage en trojan som logger tastaturet

Jeg har tatt noen hotmail- kontoer og begge på Secret Question
er morro å finne "notset" som secret question.

Scha
One of the good guys
2rs1's Avatar
Skal du først stjele passordet til noen ved hjelp av en fake-login-screen. Så kan du jo lage en slags startside hvor du "inkluderer" en hotmail login, google søk, domene-søk, osv. Da er det kanskje større sjans for at du klarer og lure passordet ut av noen.
Beste måten er å fake en logon screen... Slik som ble sagt over her.. Ta en kopi av Hotmail sin adresse..
hvis det er en pesrsjon før deg som ikke logger seg av kan du gå inn på MSN, åpne inboxen via MSN så kan du velge å gå inn på den andres mail.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Men hvorfor i huleste er det så forbanna gøy å lese andres mail og spam?
Opprinnelig postet av Keito-kun
Jeg husker det var en som hadde "he he" som secret question, og svaret var "he he". Sånne spørsmål skulle det vært flere av.
Vis hele sitatet...
Hadde "Du gjetter aldri svaret på mitt spørsmål" og nokså riktig var det aldri noen som gjorde det heller!
Hakke dette temaet blitt tatt opp 1000 ganger før på nff da? :/

Trodde ikke det fantes noen måte å hacke hotmail lengere på utenom å gjette secret question.
Hvorfor du skal inn på en annen persons email account skjønner jeg heller ikke. La dem få ha emailene for seg selv gutt.
Eneste gode grunden for å hacke en email account er vist du har sendt en email feil som er veldig viktig at den personen ikke leser :P
Latterlig med folk som hacker emailer for morrskyld spørr du meg.
Opprinnelig postet av |d13m0b
Men hvorfor i huleste er det så forbanna gøy å lese andres mail og spam?
Vis hele sitatet...
Kanskje kameraten hans har fått noe reklame han selv ikke har fått hehe