Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2017
Hei.
Bestilte for et par dager siden marsipan amf forrige uke og fikk det idag, det jeg la merke til var at den er litt gul samtidig som den er litt klumpete og våt. Noen som har noen ikke så altfor kompliserte tips for å tørke dette? Går det ann å legge det utover et ark i romtemperatur å vente å se til imorgen? Liker best å snorte speed, hørt folk med våt amf dropper det å får en sinnsyk følelse, har selv prøvd å droppe men liker best å ta det gjennom nesen da dette gir et deilig rush å en god rus.

Takk for svar på forhånd!
Først setter du ovnen på 50grader, neste så legger du pasten på fat/glassplate også tar du et kort å drar det utover overflaten før du hiver det i ovnen 10-15min, bare følg med til du kjenner at den er tørket.
La det i en åpen zip bag over natten i romtemperatur. Kjentes fortsatt litt våt ut så lot det tørke litt til. Det jeg gjorde nå var å legge det ut over et papir (hakket det opp så er såogsi pulver nå) tenkte å se hvordan det er før jeg legger meg, som sikkert ikke er før 04-05.
Tenkte å prøve en liten linje imorgen om det har tørket helt da, noe jeg er ganske sikker på

Spørsmål til alle som leser tråden!

- Hva er dine erfaringer med marsipan amf? Hvor mye trengte dere for en god "high"(0,1-0,2g?
Sitat av Soul Swagger Vis innlegg
- Hva er dine erfaringer med marsipan amf? Hvor mye trengte dere for en god "high"(0,1-0,2g?
Vis hele sitatet...
Når den er tørr så er det jo som vanlig amf.
Så da gjelder vanlige doseringer etter styrke på amf og egen toleranse.

0,1 er fint om du ikke har toleranse.