Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1014
Hei!

Har slettet alle dokumentene mine fra jobb-onedriven. Kan da arbeidsgiver på noen måte gjenopprette disse filene? I såfall er jeg ute etter en måte å gjøre at dokumentene ikke kan bli gjenopprettet. Alt skal slettes, uten mulighet for å gjenopprettes.

Hjelp?


Link: https://support.office.com/en-us/art...3-c99083e6a84f

Du må logge deg inn på OneDrive kontoen din gjennom en browser, så permanent slette filene du har slettet, da vil det være umulig å gjenopprette de.

EDIT: Muligens jeg tar helt feil og du bare trenger å slette de en gang for å fjerne de (altså, du har allerede klart det). Noen tjenester lagrer slettede filer i eks 30 dager før de blir permanent fjernet som gir deg muligheten til å gjenopprette dem.
Sist endret av The Magnificent; 18. november 2017 kl. 02:09. Grunn: Se EDIT
De fleste seriøse arbeidsgivere holder en intern backup av onedrive. Så lenge du ikke er administrator er det praktisk talt umulig å fjerne filene.