Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2154
iiiiiiiiiiiiiiiiiiii
1 2
Jeg vet ikke om noen av mine fellow freaks kan huske mountain dew adrenaline, men dere som husker den vet at det var den beste leskedrikken som noen gang har blitt laget.

Jeg ville betalt store summer for å smake på den for en siste gang. Kjenner dere noen med tilgang til mtn dew adrenalin fra Polen (jeg vet at de nylig sluttet å produsere den, men det må være noen som fortsatt selger den). Det selges også en energidrikk i England som heter AMP Mountain Dew, men jeg tror at de har sluttet å lage den.

Jeg har personlig en to eller tre år gammel burk med mtn dew adrenalin hjemme. Jeg har mine lyster, men jeg har aldri konsumert den, fordi jeg frykter for organsvikt. Det er egentlig veldig rart at PST ikke har sparket inn døren min for oppbevaring av giftig materiale .

Jeg vil avlutte med å fortelle dere om noen gode minner jeg har fra ungdomskolen. Jeg kommer hjem og er sykt sliten etter en hard dag i fengselet (aka skolen) og popper en burk med mtn dew adrenalin åpen. Jeg sniffer så klart CO^2-et som kommer opp og stønner hørbart. Høydepunktet i uka var når den søte nektaren fra adrenalinen berørte tunga.

Plis hjelp meg. Hvordan kan vi få Adrenalin tilbake i de Norske dagligvare butikkene?! Kjenner dere noen som kan få det inn i landet?! Skal vi samle oss i Kristiania og protestere utenfor Pepsi H.Q?!

Takk for all hjelp!

Mvh.

Cocaboi.
Anonym bruker
"Nummen Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første treff på et søk på tittelen her gir en gruppe på sosialt medium som består av 48 dine likesinnede.

Begynn der, ta så over verden. You got this.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hahaha, denne tråden minner meg så mye om meg selv. Norge er sikkert desidert det værste stedet å bo i når det kommer til utvalg av usunne leskedrikker. Spiser aldri godteri, chips eller snacks med mindre jeg sulter men om det er EN ting jeg ikke klarer meg uten er en deilig brusende gift i form av brus, energi drikk, sjokolade melk eller saft. Har drømt flere ganger der jeg befinner meg i drikke seksjonen i en butikk i USA med liter på liter av drikker man aldri har eller kommer til å se i Norge.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hahaha, denne tråden minner meg så mye om meg selv. Norge er sikkert desidert det værste stedet å bo i når det kommer til utvalg av usunne leskedrikker. Spiser aldri godteri, chips eller snacks med mindre jeg sulter men om det er EN ting jeg ikke klarer meg uten er en deilig brusende gift i form av brus, energi drikk, sjokolade melk eller saft. Har drømt flere ganger der jeg befinner meg i drikke seksjonen i en butikk i USA med liter på liter av drikker man aldri har eller kommer til å se i Norge.
Vis hele sitatet...
Vil bare anbefale thailand iskalde usunne leskedrikker i bøtter og spann.