Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2301
https://www.youtube.com/watch?v=7sXv...ature=youtu.be


Dronefilm av Tysk jonker som styrtet i 1942 i fjellene øst for Ringebu.
2 av besetningen døde i styrten. Siden 1942 har flyet ligget der det ligger i dag, og sakte men sikkert har naturen gått sin gang. Flyvraker går for å være det best bevarte flyvraker fra andre verdenskrig i Europa som enda
ligger ute i naturen.

Kanskje ikke så "urbant" mens synes stemningen av en sånn plass kan samenlignes med feks en nedlagt gruve eller forlatt tbanestasjon.

Håper dere liker filmen!
Veldig nice. Hadde vært kult å se en "walkthrough" av vraket også.
Takk! Det tenkte jeg faktisk ikke på... Men har en video filmet med håndholdt kamera av et annet flyvrak fra krigen ( ikke like godt bevart som dette men) kunne fått redigert og lagt ut den også ettervært
Gjør gjerne det.
Veldig behagelig filming og musikken passer bra Eneste jeg stusser på er at filmen blir litt lang med tanke på at det kun er dronefilming (lengden gjør den litt ensformig). Om du hadde (som nevnt over) hatt en filmsnutt som gikk gjennom flyet og erstattet litt av det som er i filmen med det, så ville det vært ypperlig ^^
Takktakk! Kan være enig i den, men hadde ikke noe annet kamera tilgjengelig, og tenkte ikke noe over det heller. Var mest fokusert på å få fine luftbilder, da det blir visuelt mye finere, og det ikke er gjort før
Herlig, av en eller annen grunn var dette utrolig spennende! Legg gjerne ut den andre videoen du snakker om. Er også interessert i hvor man kan lokalisere ting som dette. Hvis folk kommer for å filme sånt, håper jeg de er litt forsiktige, så de ikke flytter på for mange deler, slik at det kan fortsette å være det best bevarte flyvraket fra krigen!
Helt enestående bilder, men selv om det er et interessant vrak, blir det som andre skriver litt ensformig. Som en del av et større prosjekt med større variasjon kunne det helt sikkert fungert bedre. Men igjen: Veldig vakkert visuelt sett.