Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3487
Jeg og en kompis har laget en youtubefilm.

https://www.youtube.com/watch?v=wtR4he_XI0M

Hva synes dere?
Jeg skjønner ikke hva som er meningen med dette. En video av to trivelige karer som loker rundt og gjør ingenting. Går på kiosken og kjøper seg noe å drikke, og prater litt med noen folk de treffer på gata. Hvorfor skal man se på det?
Fun
Trådstarter
Takk for konstruktiv kritikk! Vi skal gå til innkjøp av en mikrofon slik at vi kan snakke om ting som gir folk noe value etterhvert.
Jeg tror ikke mangel på utstyr er tingen å fokusere på. Jeg tror dere mangler gode ideer for å skape innhold som folk vil se på, snakke om og dele. Alle kan lage videoer av ting de gjør, men ikke alle har noe interessant å vise. Folk liker nok å se videoer fra gata, men dere bør ha noe mer interessant å by på.
Jeg gikk og ventet på at noe interessant skulle skje, etter 5 minutter orket jeg ikke mer. Og en ting til, hairband? Dette er ikke gøy, sorry.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Dessverre så er dette nok en VLOG ute på den store verdensveven som egentlig ikke skaper noe interesse for meg. Som Mentalmelt var inne på, utstyret skal det absolutt ikke stå på, innholdet var like kjedelig og monotont selv med eller uten en mikrofon til fiffig prislapp.

Det jeg tror dere må fokusere litt på er hva som kan gjøre akkurat dere unike. Hvorfor skal vi velge å se på deres liv kontra Ricky fra San Diego som labber rundt og hilser på folk og kjøper seg en cola på den lokale 7/11? Er kanskje artig å se på for de som måtte kjenne dere, men for oss andre blir det på en måte litt "upersonlig" å følge en VLOG uten særlig mening og handling.

Det som også kan være lurt er å bygge opp kanalen slik at seerne deres skaper en relasjon til dere, kjenner dere som personer, begynner å interessere seg i hva som foregår i deres liv. For to dudes som labber gatelangs med et kamera er ikke god underholdning.

Men stå på, grabber! Skal følge med videre og se hvordan det utvikler seg!
Fun
Trådstarter
Takker for all respons! Vi prøver å finne vår greie og prøver bare å lage forskjellige greier. Her er episode 2:

https://www.youtube.com/watch?v=yb448AanFYU
Jeg vet ikke helt jeg. Episode 2, var det meningen å lage en homo erotisk video? tenker på musikken, med seksuell stønning, samt at dere spruter krem i munnen på hverandre. Selve "kaken" dere lagde ble jo ikke spist av noen, noe jeg trodde skulle være hoved poenget. Istedenfor, avslutter dere filmen med denne krem orgien. Merkelig

Redigering og filmingen er vel grei nok den, men sliter litt med å skjønne poenget med filmen. Tror ikke dette vil appelere til så mange desverre.
Sist endret av downlow; 19. august 2017 kl. 15:44.
Seriøst... Dette blir bare for dumt. Et tragisk forsøk på å etterlikne Epic Meal Time med en ufattelig klein intro og klipp imellom. Hele greia slår meg som et desperat forsøk på å få views ved å bruke en oppbrukt idé og en clickbait tittel (***SPECIAL EPISODE***).

Hva skjedde med konseptet om at dette skulle være en vlog forresten?
episode 2 var mye bedre syns jeg. lol godt når jeg tenkte at de gutta her må jo være stonere for å komme på en så sinnsyk dessert
Hehe, folk er litt for opptatt av å skulle bli Youtubere, assss.