Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3857
Jeg liker bedre gumba/oljesmaken og lukten, og tar det som et kvalitetsstempel. Og kattepiss som en god nummer to hæhæ.

Noen gode betraktninger fra kjennere?

Kan man ane kvaliteten ut fra disse to smakene og luktene?
(ikke betalt enda).
Et godt tips er å ikke kjøpe kola, bruk pengene på god meth istedet. Meth er myyye bedre
Trådstarter
21 1
Pokker, piffen går helt ut av meg på kola. Fram til de første linjene var jeg helt flott i formen på bobler, energisk og fin. Kan det ha noen sammenheng med at jeg er bipolar?
Har vært borti mye forskjellig cola, og den som jeg likte minst var den som luktet moped/startgass. Var noe helvete til funk på den, men den reiv litt for mye i nesa.

God cola skal lukte kjemisk, men hverken moped/startgass eller kattepiss. Når du får tak i en bra rock som gir mye gjenskinn, og som koster mye, da er det bare å kjøre på (forsiktig). Det er vanskelig å beskrive lukten av rein cola.

Sitat av Silkeramp Vis innlegg
Pokker, piffen går helt ut av meg på kola. Fram til de første linjene var jeg helt flott i formen på bobler, energisk og fin. Kan det ha noen sammenheng med at jeg er bipolar?
Vis hele sitatet...
Personer med bipolar lidelse leker russisk rulett om man tar sentralstimulerende, siden det "belønner" hjernen. Mani er også en form for "belønning".

Det skal sies at man fort kan bli "cola-stein", om det er bra cola, og om man kjører på i noen timer, da. Altså at piffen går helt ut av deg. Har du hjertebank?
Sist endret av instinktinnsikt; 11. august 2017 kl. 20:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
21 1
Ja. Jeg liker den som smaker startgass og river i nesa. Aldri rock å få tak i.
Du har rett i følge sitatet du sendte. Jeg er litt usikker på om jeg skal skyte av meg hodet eller å ta en stripe til. Har forøvrig ingenting å skyte av meg hodet med.
PS gjort dette før og det ender aldri med suisidal handlinger.

@18.25
Nei, ingen hjertebank. Sløvhet kom etter to små,striper. Og så prøver jeg å justere meg opp, men blir bare trøtteer. Alltid ganske små striper med pause. Og så prøver jeg med en større stripe, men det funker heller ikke. Har nok hjernekluss, og liker speed bedre etter hva jeg husker for mange år siden.
Men hvis speed virker, hvorfor virker ikke kola?
Sist endret av Silkeramp; 11. august 2017 kl. 21:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du bekreftet at det var kola du fikk?
Trådstarter
21 1
Ja, det var kola. Det er bare det at kola av hverdagstypen jeg får tak ikke gir meg det jeg ønsker. Jeg blir rett og slett trøtt, noe jeg absolutt ikke vil. Jeg vil ha lykke, eufori og energi.
Husk at kola er bedøvende. Ta små striper ofte og prøv å bygg opp formen
har vært borte i cola med både eddik lignende lukt og blanco lignende lukt. Det er et svært kjemisk stoff som vil avgi en kjemisk lukt, og også ift hvordan det er lagret på sin lange reise
Sitat av 420master Vis innlegg
Det er et svært kjemisk stoff som vil avgi en kjemisk lukt
Vis hele sitatet...
Kola er ikke et kjemisk (syntetisk) stoff. Kola er ekstraktet fra en plante..
Altså er kola et naturlig produkt
Sitat av YellowMario Vis innlegg
Kola er ikke et kjemisk (syntetisk) stoff. Kola er ekstraktet fra en plante..
Altså er kola et naturlig produkt
Vis hele sitatet...
Morroklump? 😁
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Morroklump? ��
Vis hele sitatet...
Det var ikke ment som en spøk :P
Kola er ikke syntetisk, det blir ekstraktert ut fra kokaplanten.

Planten inneholder litt kokain og andre rusgivende stoffer. Kokainet blir ekstraktert ut av planten, slik at man sitter igjenn med ren kokain i form av pulver


Sitat av Silkeramp Vis innlegg
Jeg vil ha lykke, eufori og energi.
Vis hele sitatet...
De tre ordene er synonymt med god meth, helst crystal meth
Sist endret av random81320; 13. august 2017 kl. 06:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da er du dummere enn du prøver å virke
Sitat av Silkeramp Vis innlegg
Ja, det var kola. Det er bare det at kola av hverdagstypen jeg får tak ikke gir meg det jeg ønsker. Jeg blir rett og slett trøtt, noe jeg absolutt ikke vil. Jeg vil ha lykke, eufori og energi.
Vis hele sitatet...
Hvis det lukter kattepiss, er ikke heroin da? Siden du blir trøtt istedet liksom....
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det selvsagte svaret er å blande kolaen med alkohol, hver gang.
Sitat av yomomma Vis innlegg
Hvis det lukter kattepiss.
Vis hele sitatet...
Lukt av kattepiss tyder enten typisk på enten benzen eller makka. Ingen av delene er du hypp på.

Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
God cola skal lukte kjemisk.
Vis hele sitatet...
God cola er luktfri, men lykke til med å få tak i det i Norge.

Sitat av YellowMario Vis innlegg
Kola er ikke et kjemisk (syntetisk) stoff.
Vis hele sitatet...
En banan er full av kjemiske stoffer. Ordet du bør forholde deg til er "syntetisk".