Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3289
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar denne anonymt fordet det rett å slett er flaut..
Sliter utrolig med søvn noe jeg har gjort i lange tider, testet forskjellige innsovnings piller fra legen uten store forskjellene. (Sagt jeg ikke vil ha sove piller)
Vært litt forkjøla å slitt enda mer med søvn de 2 siste ukene å føler meg helt tom å nesten litt deprimert for å på jobb. Er det en mulighet for å bli sykemeldt 1 uke eller 2 bare for å få roet ned å kommet meg litt opp igjen uten å sitte å grine som en jente hos legen?
Vist noen lurer så ja jeg skammer meg..
Hvorfor i alle dager skammer du deg for at du sover dårlig?

Du kan jo alltids spørre sjefen din det samme spørsmålet. Hva i alle dager mener du med ''å sitte å grine som en jente hos legen''? Synes du det er flaut å snakke med en lege? Jeg skjønner ikke.
Sist endret av Relevant; 3. juli 2017 kl. 20:49.
kan egentlig ikke uttale meg om dette, da det her blir mellom deg og legen din. Bestill dge legetime og snakk med legen din, høres ut som det er noe som plager( tenker på ) deg eller bare du er uttbrent. Hør med legen din, han vet sikkert hva som er best.
jeg tror det går helt fint, for å være ærlig!

du må ikke glemme at legen vil det beste for deg og din helse, når en må dra på jobb etter å sovet et par ymse timer, så vil ikke helsa og psyken vare lenge. det kan jeg love deg..

si det samme som du skrev her til legen og jeg tror du fint får en to ukers uten å måtte gråte. uansett så er det ingen skam å gråte hos legen, gjort det selv
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for svar da håper jeg det blir en løsning :]
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg sleit en stund med søvnen der jeg nesten ikke sov på 2 uker. Gikk til fastlegen min og fikk sovetabletter samt en ukes sykemelding.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Absolutt..så lenge helsa de forårsaker at du sliter og kan bli eller er ute av stand til å utføre arbeidet så får du det garantert. Jeg vet at søvnmangel virkerlig setter fysisk og psysisk helse ut av spill
Ser det er en stund siden du posta dette men uansett, en uke eller 2 kan være en grei ting, bruk tiden til og tenk nøye igjennom hva som kan være årsak til søvnproblemene dine, snakk med lege og få en eventuell henvisning til psykolog, jeg for min del sover dårlig når jeg bærer på mye bekymringer
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slet selv med søvn (innsovning) i litt over ett år. Hadde søv snitt på rundt 3 timer.
Var ikke noe problem med sykemelding i de værste periodene. Var legen selv som foreslo det.